-
Rynek pracy specjalistów IV 2016
... specjalistami kwietnia byli pracownicy handlu i sprzedaży, do których skierowano o 21% więcej ofert pracy niż w kwietniu 2015 roku, a także specjaliści ds. obsługi klienta, dla których adresowano 39% więcej ogłoszeń niż przed rokiem. Na trzecim miejscu uplasowały się ogłoszenia dla pracowników IT, liczba ofert ...
-
Automatyzacja pracy. Szansa czy wróg?
... , ale zjawiska związane z rozwojem technologii obejmują szereg rozwiązań cyfrowych zmieniających sposób funkcjonowania firm z innych sektorów, w tym np. obsługi klienta, handlu, bankowości czy finansów. „Wdrażanie nowoczesnych systemów informatycznych, wzrastające wykorzystanie urządzeń mobilnych, czy coraz więcej firmowych projektów w ramach ...
-
Najbardziej poszukiwane zawody 2018
... . Biorąc pod uwagę dane z 2008 roku, to w ciągu ostatnich 10 lat z listy zawodów najbardziej dotkniętych niedoborem talentów zniknęli pracownicy działu obsługi klienta oraz niewykwalifikowani pracownicy fizyczni. Do grupy najbardziej deficytowych zawodów dołączyli natomiast finansiści i księgowi, których zabrakło także na liście w 2016 roku ...
-
Zmiana pracy. Czego szukają specjaliści?
... ofert zatrudnienia, co względem minionego roku oznacza wzrost na poziomie 10,6%. Najwięcej pracy zaoferowano handlowcom i sprzedawcom, a w następnej kolejności ekspertom od obsługi klienta, specjalistom IT, finansistom oraz inżynierom. Okazuje się również, że pokaźny popyt na ekspertów przekłada się również na mobilność zawodową specjalistów ...
-
Praca w ubezpieczeniach - jakie wynagrodzenia w 2018 roku?
... ubezpieczeniowej. Na wysokie zarobki, poza dyrektorami i kierownikami ds. sprzedaży, mogą liczyć osoby zajmujące stanowiska analityka biznesowego (7 790 PLN), kierownika ds. obsługi klienta (7 750 PLN) i underwritera (7 081 PLN). Monika Czepiel Sedlak & Sedlak Ile zarabiają inni na Twoim stanowisku? Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń ...
-
Co proponują swoim pracownikom usługi dla biznesu?
... ludzkimi. Niemal wszyscy planują zwiększenie zatrudnienia. Podobnie jak w roku ubiegłym najwięcej ofert będzie kierowanych do specjalistów w obszarach finansów i księgowości, obsługi klienta, IT oraz szeroko pojętej administracji i HR. Jednocześnie taki sam odsetek firm spodziewa się trudności w pozyskaniu nowych pracowników. Przydatne linki ...
-
Programiści bez magistra wypełnią lukę kompetencyjną?
... przyznają autorzy badania, czołówka najczęściej poszukiwanych specjalizacji od wielu miesięcy pozostaje niezmienna. Zachodzące zmiany dotyczą głównie specjalistów ds. handlu i sprzedaży, obsługi klienta i finansów: „Liczba ogłoszeń dedykowanych tej grupie spadła o 8% w stosunku do I półrocza 2018, gdy kierowanych było do niej 32% ofert. Wpływ na ...
-
Ruszyły pożyczki unijne POIR. Jak się ubiegać?
... , bo aż 6 miesięcy. Jak ubiegać się o pożyczkę? Wnioski o pożyczkę można składać przez internet na stronie instytucji finansującej lub poprzez punkty obsługi klienta. Procedury przyznawania pożyczek są wyjątkowo proste. Poza dokumentacją wymaganą przez instytucje finansujące (lista dostępna na ich stronach internetowych), przedsiębiorca we ...
-
Pracuj.pl: boimy się bezrobocia, ale na niższe wynagrodzenie zgodzą się nieliczni
... – dotyczyło ich 27% nowych ogłoszeń na portalu, zamieszczonych w kwietniu. Na podium znaleźli się także eksperci ds. IT (18%) oraz od obsługi klienta (15%). Eksperci prognozują, że następne tygodnie i miesiące, związane z planowym stopniowym odmrażaniem gospodarki, mogą przynieść poprawę nastrojów rynkowych, a co za tym ...
-
ManpowerGroup: na Dolnym Śląsku i w opolskim najłatwiej o zatrudnienie
... do prac prostych, ale jednocześnie na rynku nadal są dobre perspektywy zatrudnienia dla specjalistów. Nowych pracowników poszukują firmy działające w obszarze obsługi klienta oraz centra usług wspólnych. Tu szczególnie pożądane są osoby znające języki obce. Pandemia przyczyniła się do wzrostu popularności pracy zdalnej ...
-
Automatyzacja: wybawienie pracodawców, zmora pracowników?
... , które w wyraźny sposób decydują o zmianach zachodzących na współczesnym rynku pracy. Rozwój automatyzacji produkcji, internet rzeczy, uczenie się maszynowe, automatyzacja obsługi klienta coraz bardziej wpływają na rynek pracy, zmieniając strukturę zawodów i oczekiwania firm dotyczące kompetencji pracowników. OECD szacuje, że w Polsce w ciągu ...
-
COVID-19 przyspieszył wdrożenie hub & spoke
... właśnie w mniejszych miastach zlokalizowane są biura satelickie. Biura te są najczęściej dedykowane określonym zespołom, np. sprzedaży, marketingu czy działom, np. obsługi klienta. Biura te są zlokalizowane bliżej miejsca zamieszkania pracowników, dzięki czemu nie tracą oni czasu na dojazdy. Z badania Antal i Corees Polska ...
-
Pracodawcy w Polsce mają dość pracy zdalnej
... pytani w trakcie procesów rekrutacyjnych o oczekiwania wobec pracodawców wyraźnie podkreślają potrzebę pracy zdalnej lub hybrydowej – zwłaszcza w przypadku stanowisk z obszaru IT, obsługi klienta czy sprzedaży i marketingu. Często w przypadku braku takiej możliwości kandydaci nie decydują się na przyjęcie oferty pracy. Elastyczność pracodawcy staje ...
-
Praca zdalna: najpopularniejsze słuchawki i headsety
... and Outreach Manager. Analizę wypowiedzi Internautów przeprowadzono za okres styczeń-październik 2021 za pomocą narzędzia SentiOne służącego do monitorowania Internetu i automatyzacji obsługi klienta za pomocą chatbotów. SentiOne, wykorzystując autorską technologię, zbiera dane z ponad 5 milionów źródeł, takich jak social media oraz blogi, strony ...
-
Pracownicy z Ukrainy: czy specjaliści i menedżerowie mają szansę na etat?
... angielski a liczba dostępnych opcji stale rośnie. Szefowie przedsiębiorstw zgłaszają nam, że poszukują automatyków i inżynierów utrzymania ruchu, księgowych, specjalistów ds. obsługi klienta czy pracowników administracyjnych. Dodatkowo wiele z tych funkcji z łatwością mogą obejmować kobiety, również te opiekujące się dziećmi ze względu na większe ...
-
Samorządy lokalne powinny podejmować skuteczne działania windykacyjne
... finanse samorządów. W tej sytuacji każda odzyskana złotówka będzie dla nich na wagę złota – podsumowuje Katarzyna Mikołajczyk, kierownik zespołu wsparcia i obsługi klienta strategicznego Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA. Badanie „Polacy wobec dłużników gminnych” przeprowadzone w połowie roku przez IMAS International na ...
-
Rynek pracy: więcej ofert w sprzedaży, spadki w IT
... budownictwa. W zestawieniu TOP5 pozostają także finanse i ekonomia, notując wynik na poziomie 9% udziału. Dalej w rankingu znalazły się ogłoszenia dla inżynierów i pracowników obsługi klienta, do których kierowano równo po 6% ogłoszeń w serwisie. Najbardziej aktywne branże w I półroczu 2023 roku W raporcie „Rynek Pracy Specjalistów H1 2023 ...
-
Rekrutacja pracowników i trendy w wynagrodzeniach w 2024 r.
... będą kierowane do specjalistek i specjalistów w dziedzinie IT, sprzedaży, produkcji oraz inżynierii. Strategie pracodawców uwzględniają również obszar finansów i księgowości, obsługi klienta oraz logistyki. FIRMY NIE MAJĄ PEWNOŚCI, Z JAKIMI TRUDNOŚCIAMI REKRUTACYJNYMI BĘDĄ SIĘ MIERZYĆ W nadchodzących miesiącach pracodawcy wciąż będą doświadczać ...
-
Rekrutacja pracowników: 66% firm wskazuje na niedobór talentów
... % respondentów. Na drugim miejscu znalazły się umiejętności techniczne (22%), a następnie te z zakresu logistyki & operacji (19%), sprzedaży & marketingu (19%), a także obsługi klienta (18%). Choć wciąż poziom niedoboru talentów w Polsce jest wysoki, spadek o 6 punktów procentowych w porównaniu z zeszłorocznych badaniem wskazuje na to, że sytuacja ...
-
ESG: firmy potrzebują talentów od zrównoważonego rozwoju
... transformacji technologicznej i energetycznej wraz z perspektywą budowy elektrowni atomowych w Polsce w nadchodzących latach. Wysoki niedobór kandydatów z umiejętnościami w obszarze obsługi klienta czy logistyki i operacji są również następstwem cyfryzacji procesów sprzedażowych, rozwoju branży e-commerce, a także przeniesieniem sprzedaży do sieci ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... wizerunku marki, jedynie co trzeci pracownik nosił identyfikator, aż połowa pracowników była rozpoznawalna tylko na podstawie zachowania (obsługa klienta, układanie towaru, stanie za kasą, jedyne osoby w sklepie). PODSUMOWANIE WYNIKÓW Należy zaznaczyć, że inspiracją do przeprowadzenia badania jakości obsługi w sklepach odzieżowych był ubiegłoroczny ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... Specjalisty ds. Optymalizacji Procesów Logistycznych. Nie słabnie również zainteresowanie Specjalistami ds. Obsługi Klienta ze znajomością języków obcych, przy czym międzynarodowe korporacje ... . Wydaje się, że wszystko przebiega prawidłowo, zwłaszcza, że nowo awansowany pracownik przykłada się pracy z ogromną starannością, tylko bardzo często wyniki ...
-
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
... kategorii była ocena obsługi w sklepach pod kątem kultury i kompetencji pracowników. Najbardziej rzucającym się w oczy problemem był brak powitania. W aż 70,6% przypadków nikt z pracowników sklepu nie zareagował na pojawienie się klienta w sklepie przywitaniem, skinieniem głowy, czy choćby uśmiechem. W 31,8% wizyt pracownik nie przywitał się ...
-
Coaching a oszczędzanie
... obsługi maszyn i urządzeń zapewne wystarczy trener w osobie brygadzisty/mistrza, ale już do zdobycia umiejętności handlowej obsługi klienta ...
-
Prawa i obowiązki konsumentów
... o swój interes, powinien zadbać o handlowanie towarami, których reklamy są rzetelne. Reklamacja pani Zosi była więc w pełni uzasadniona. Niestety sprzedawca (czyli pracownik w punkcie obsługi klienta w supermarkecie) był innego zdania i nie chciał w ogóle z nią rozmawiać. Pani Zosia miała jednak w domu telefon do bezpłatnej Infolinii Konsumenckiej ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... tym, że duże ilości kartek oznaczają zazwyczaj duży bałagan, a każdy pracownik, który przekłada je z miejsca na miejsce, jest wymiernym nośnikiem kosztów. ... imaging i zintegrowane zarządzanie dokumentami, otworzą się ogromne możliwości. Możliwości udoskonalenia obsługi klienta, a tym samym – zwiększenia efektywności. Opracowanie powstało w oparciu o ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... popołudniem zdesperowany klient ogromnej korporacji dodzwonił się w końcu do pracownika obsługi klienta. Ten przyjął zamówienie. Ale korporacja miała zwyczaj dostarczać towar drogą lądową w ciągu dwóch dni, klient opłacał wówczas tylko fracht lądowy. Pracownik obsługi wiedział, że klientowi bardzo się śpieszy, nie miał jednak uprawnień ...
-
Ranking warsztatów samochodowych
... roku. W każdej placówce oceniano przede wszystkim jakość obsługi klienta (zarówno telefoniczną, jak i bezpośrednią) oraz wiedzę personelu. Zwracano też ... pracownik nie przedstawił się. Większa uwaga pracowników podczas rozmów telefonicznych. Informacje zbyt chaotyczne i szybko przekazywane - często niezrozumiale. Lepsza informacja zwrotna dla klienta ...
-
Sektor MSP kluczem do sukcesu banków
... i obrotowego, oceny satysfakcji klienta. Artykuły dostępne są na www.bankprzyjazny.pl. Badanie usług bankowych metodą tzw. tajemniczego klienta będzie kontynuowane w tegorocznej edycji konkursu. Pozwoli na usprawnienie systemu obsługi przedsiębiorców w bankach, w tym systemu transakcyjnego do obsługi przedsiębiorców oraz ulepszenie oferty bankowej ...
-
Employer branding – moda czy konieczność?
... tak wykonywać swoje obowiązki aby i firma, i pracownik i klient byli zadowoleni. Nie ma odwrotu. Jeśli firma czy organizacja, także pozarządowa, czy urząd administracji publicznej rzeczywiście myśli o poprawie swojego postrzegania, poprawie swojej pozycji rynkowej, poprawie jakości obsługi klienta, to musi zadbać o to, by pracę tę ...
-
Pytania o CRM
... tych danych tak aby stanowiły źródło wiedzy dla lepszej obsługi klienta. Największy jednak niedostatek stanowi brak wszelkich pozostałych informacji, które występują ... do tej pory "w głowach" pracowników była dostępna dla wszystkich. Szczególnie, gdy pracownik jest nieobecny lub zwalnia się z pracy 2) automatyzację prac w zakresie przygotowania i ...
Tematy: -
Bezpieczna cesja domen
... to z prawami do domeny. Jeżeli pracownik odejdzie, bądź zostanie zwolniony udowodnienie, ... Obsługi Klienta w NetArt Rejestrując domenę podaj dane identyfikacyjne firmy. Domena jest dla przedsiębiorstwa dobrem o kluczowym znaczeniu. Kieruje do firmowej strony WWW, pod jej adresem znajdują się aplikacje pozwalające na złożenie zamówienia przez klienta ...
-
Praca tymczasowa w CV: chwalić się czy przemilczeć?
... w magazynie, kompletowanie, pakowanie, wysyłanie towarów), z kolei przy umowie zlecenie pracownik może wykonywać tylko jedno zadanie, np. związane z pakowaniem towarów. Należy ... Przykładowo, jeżeli chciałbyś pracować w dziale obsługi klienta, zaznacz, że masz już doświadczenie w obsłudze klienta (w tym również trudnego) i dlatego chcesz podjąć ...
-
Firmowy samochód w podróży służbowej z pełnym odliczeniem VAT
... pracownik nie może go wykorzystywać do celów prywatnych. Dojazd do klienta ... obsługi paliwowych kart flotowych, gdzie pracownik każdorazowo przy tankowaniu musi podać aktualny stan licznika; złożyła formularz VAT-26, w którym ujawniła samochody objęte wnioskiem, czym dopełniła obowiązki informacyjne wobec naczelnika urzędu skarbowego. …bo pracownik ...
-
Praca tymczasowa z perspektywy pracownika
... a następnie deleguje go do wykonywania pracy u swojego klienta, czyli pracodawcy użytkownika. Pod jego kierownictwem pracownik wykonuje swoje obowiązki. Z kolei agencja ... zł netto za godzinę. Zdarzają się również oferty jednodniowej promocji lub obsługi gości w czasie specjalnych wydarzeń np. konferencji, podczas których wynagrodzenie wynosi 20 ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem