00:50 15.01.2021
... na potrzeby i oczekiwania klientów ma kluczowe znaczenie dla budowania strategii na przyszłość. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co w czasach pandemii buduje lojalność klientów? Jak zmieniło się podejście konsumentów do nowych technologii? W których obszarach firmy przyspieszyły projekty technologiczne? W pandemii o lojalności klientów nie decyduje ...
11:45 20.12.2019
... widzieć, czy będą to pracownicy, kontrahenci, czy może grupa najbardziej oddanych klientów. Najczęściej spotykany jest program punktowy, który polega na zbieraniu punktów na ... zapewniające korzyści w zamian za polecenie. Nagradzane jest tu przyprowadzanie nowych klientów (lub pracowników!). Jeśli ktoś zachęcił inną osobę do skorzystania z usług lub ...
00:36 14.07.2019
... odbiorców, którzy są nieobecni w mediach tradycyjnych. Marki długotrwale wspierająca tę formę rozrywki zyskują nie tylko nowych klientów, ale budują z nimi relację. Mogą liczyć na sympatię i lojalność fanów esportu, stając się często brandem pierwszego wyboru. Warto rozpocząć budowanie tej relacji już teraz, kiedy ...
13:13 18.06.2019
... firmy Selectivv - autorzy badania na temat aplikacji mobilnych danych sklepów i ich wpływu na lojalność zakupową klientów. Do jakich wniosków prowadzą zgromadzone przez nich dane? Badanie objęło swoim zasięgiem klientów dyskontów spożywczych, DIY i drogerii. W przypadku tych pierwszych aplikacje lojalnościowe nieco częściej wybierają mężczyźni ...
11:21 01.04.2019
... telefonem. Te dane pokazują, w jakim kierunku powinna podążać personalizacja usług bankowych. – Kluczową sprawą przy wdrażaniu personalizacji jest wsłuchanie się w potrzeby klientów i rozwijanie tych produktów oraz usług, z których ci najchętniej korzystają i proponowanie nowych rozwiązań. Chodzi o takie narzędzia, dzięki którym klienci będą mieli ...
09:44 02.11.2018
... waluty na rynku, ponieważ są fundamentem budowania długofalowych relacji. Wartość dodana buduje lojalność klientów Oferując klientowi odpowiadające jego potrzebom wartości dodane, nie tylko zyskujemy przewagę nad konkurencją, ale też budujemy jego lojalność i maksymalizujemy szansę, że chętnie będzie on rekomendować nasze produkty. Wartości te ...
12:34 25.10.2018
... pracy naszego moderatora możemy poinformować o tym konsumenta. 3. Krótkie i zwięzłe odpowiedzi Postarajmy się, by odpowiedź była precyzyjna. Pamiętajmy, że zdecydowana większość klientów kontaktujących się z nami za pomocą mediów społecznościowych robi to na smartfonach, czyli na niewielkich ekranach. Dobrze zatem, by nasza wypowiedź ...
12:58 08.10.2018
Klientów zainteresowanych produktami lub usługami potrzebuje każda firma i to bez względu na to, czy działa na rynku już wiele lat czy ...
11:16 21.09.2018
... zwrócić uwagę i z jakimi problemami mogą się zetknąć moderatorzy. Dzięki temu, osoby obsługujące profile będą mogły szybciej reagować i bardziej świadomie kierować klientów do określonych touchpointów. Żyjemy w rzeczywistości, w której nie tylko przenika się rola online’u i offline’u, ale również informacje mogą pochodzić z wielu kanałów ...
11:05 24.05.2018
... Lidl, Tesco i Kaufland ze znajomością wspomaganą na poziomie 70-83 proc. Renata Twardowska mówi: „Sklepy sieci Biedronka wyróżnia dobrze odbierany przez klientów program lojalnościowy oraz szeroka oferta produktów marki własnej. Natomiast jej bezpośredniego konkurenta – sklepy sieci Lidl – inspirująca oferta produktowa wysokiej jakości ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Wynagrodzenia absolwentów publicznych uniwersytetów w Polsce w 2020 roku
Najlepsze lokaty bankowe i konta oszczędnościowe II 2021 r.
PPK na ostatniej i najdłuższej prostej
Nowe mieszkania w Poznaniu. Kamienica 176 od Virke gotowa
Rozliczenie PIT 2020: rozwiedziony rodzic to samotny rodzic?
Karuzele VAT: fiskus musi określić rodzaj oszustwa podatkowego
Zwolnienie z podatku od darowizn: upływ czasu bez znaczenia