eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?

    Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?

    13:23 23.11.2022

    Klienci - choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy - są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i marketingowych. Ostatecznym celem jest lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konkretnych grup klientów, a w konsekwencji - większa sprzedaż. Segmentacja klientów oznacza przypisywanie ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja klientów, profilowanie klientów, strategia marketingowa, strategia sprzedaży
  • Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar

    Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar

    11:18 22.11.2022

    Schyłek roku zbliża się nieubłaganie i tradycyjnie już jest to czas podsumowań. Temu trendowi poddaje się Kantar, który jak co roku publikuje raport zawierający prognozę rozwoju rynku mediów w kolejnych 12 miesiącach. Pod jakim znakiem upłynie 2023 rok? Autorzy opracowania zwracają uwagę na m.in. nowe modele VOD oraz gwałtownie rosnące koszty. Z ... WIĘCEJ

    Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja
  • Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?

    Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?

    09:50 15.11.2022

    Najnowsze badanie Kantara rzuca światło na marki medialne generujące najbardziej interesujący zwrot z lokowanych w ich przestrzeni reklam. Zdecydowanym numerem jeden okazuje się Amazon. Reklama na tej platformie ma największe szanse na to, aby być znaczącą i przydatną dla konsumenta. Gdzie jeszcze kupujący znajdują przydatny dla nich przekaz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, jak podnieść sprzedaż, influencer marketing
  • Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

    Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

    00:31 30.10.2022

    ... obiekty czy zwierzęta, które z reguły stanowiły niebezpieczeństwo. Jesteśmy ewolucyjnie uwarunkowani, aby reagować na "inne" elementy otoczenia. Sklepy internetowe koncentrują swoje działania na zmyśle wzroku Zapewne nie jest to dla Ciebie zaskoczeniem. Firmy prześcigają się w tworzeniu „wyjątkowych” i atrakcyjnych wizualnie witryn. No właśnie ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, marketing sensoryczny, zmysły, audiomarketing
  • Inwestowanie. Na jakie pułapki marketingowe uważać?

    Inwestowanie. Na jakie pułapki marketingowe uważać?

    12:32 16.08.2022

    ... , którymi są potencjalni inwestorzy, a jedynie o działaniach mniej lub bardziej etycznych – uważa Radosław Jodko, ekspert ds. inwestycji z RRJ Group. O jakie chwyty marketingowe chodzi? Od lat w zasadzie codziennie przeglądam oferty inwestycyjne. W ostatnich kilku latach najczęściej obserwuję, że firmy obiecują nieadekwatną stopę zwrotu w stosunku ... WIĘCEJ

    Tematy: inwestowanie, inwestorzy, inwestowanie pieniędzy, rynek inwestycyjny
  • Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?

    Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?

    10:30 21.06.2022

    Serwis REACHaBLOGGER.pl przedstawia rezultaty raportu „Rynek Influencerów w Polsce – 2022”. Opracowanie wskazuje, że marki zamierzają zwiększać wydatki na współpracę z influencerami. Nie jest zaskoczeniem, że zdecydowanie najpopularniejszym miejscem tej współpracy jest Instagram, ale to wcale nie on, tylko TikTok, notuje obecnie najsilniejsze ... WIĘCEJ

    Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube
  • Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?

    Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?

    12:18 10.06.2022

    Z najnowszego badania MediaCom Influence Power Index wynika, że chociaż celebryci są bardziej rozpoznawalni, to wizerunek influencerów jest bardziej wyrazisty. Marki planujące kampanie powinny to wziąć pod uwagę. Badanie Influence Power Index obejmuje zarówno „duże”, powszechnie kojarzone nazwiska celebrytów ze świata telewizji, muzyki czy sportu, ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, działania marketingowe, influencerzy, celebryta
  • Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?

    Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?

    08:34 11.05.2022

    ... poczty. Taka forma marketingu angażuje zdecydowanie skuteczniej, niż same działania w sieci. Pokazały to już badania z 2018 roku, kiedy responsywność na przesyłki ... . Przykładowo, wprowadzona przez Speedmail listopaczka pozwala przesyłać nie tylko marketingowe próbki, ale też niewielkich gabarytów zamówienia. Wszystko to w standardzie zbliżonym do ... WIĘCEJ

    Tematy: direct mailing, sklep internetowy, e-sklep, działania marketingowe
  • 8 sytuacji w biznesie, gdy analiza rynku będzie Ci potrzebna

    8 sytuacji w biznesie, gdy analiza rynku będzie Ci potrzebna

    00:48 17.04.2022

    ... na to, co czeka Cię na nowym rynku zagranicznym – od strony prawnej, technologicznej, popytu, podaży, trendów itp. 6. Gdy chcesz usprawnić działania sprzedażowe i marketingowe – Ogromnym wsparciem w procesie budowania strategii i planów dla sprzedaży i marketingu będą dla Ciebie dane na temat klientów, trendów i konkurencji, które ... WIĘCEJ

    Tematy: biznes, analiza rynku, badania rynkowe i marketingowe, rozwój firmy
  • 15 trendów w marketingu w 2022 roku

    15 trendów w marketingu w 2022 roku

    00:45 22.01.2022

    ... w projekty, które np. ograniczają ślad węglowy lub zmniejszają marnotrawstwo. 14) Pomiar skuteczności działań marketingowych. Coraz bardziej zaawansowane technicznie działania marketingowe wymagają precyzyjnych pomiarów skuteczności. Intuicja marketera już nie wystarcza – efekty prowadzonych kampanii trzeba potwierdzić konkretnymi liczbami, w czym ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: