eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Jak skutecznie wypromować program lojalnościowy?

    Jak skutecznie wypromować program lojalnościowy?

    13:30 14.08.2020

    ... nie tylko istnienia danego systemu, ale również płynących z niego korzyści. W praktyce oznacza to, że w planowaniu programu lojalnościowego należy uwzględnić również działania promocyjne. Bez odpowiedniego nagłośnienia uznania i popularności może nie zdobyć nawet najlepszy program lojalnościowy. Z drugiej strony nawet najbardziej genialna akcja ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, B2B, wsparcie sprzedaży, jak podwyższyć sprzedaż
  • Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii

    Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii

    00:22 29.07.2020

    ... face to face, ale w obecnej sytuacji trzeba było przestawić się na zupełnie nowe narzędzia. Jak komentuje Cezary Jasiczak z JobDone: - Wszelkie działania komunikacyjne przeniesiono do internetu, jednak wiele firm samodzielnie próbujących aktywności digitalowych poniosło klęskę. Działy marketingu wybierały niekiedy tańsze narzędzia digitalowe ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie kryzysowe, koronawirus, działania marketingowe
  • E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe

    E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe

    11:05 23.07.2020

    ... również wzrosło. W marcu ten temat był wspominany 3 razy częściej, niż w styczniu. E-mail marketing nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji Wielokanałowe i zautomatyzowane działania marketingowe oparte na danych to rozwiązania, z których z chęcią korzystają marki. Posiadając wiele różnych danych warto je wykorzystywać, tak by wspierać klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, działania marketingowe, marketing, jak podwyższyć sprzedaż
  • Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje

    Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje

    00:36 23.05.2020

    Salesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, opublikował szóstą edycję swojego raportu „State of Marketing”, która pokazała, że w miarę jak technologia zwiększa oczekiwania klientów, polscy specjaliści ds. marketingu nie tylko przekazują komunikaty, lecz także angażują się w interakcje z klientami i nawiązują z nimi wartościowe relacje, ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
  • 5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    12:23 15.05.2020

    Artykuł natywny, zwany również poradnikowym lub eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    13:19 31.03.2020

    ... Attention), Zainteresować produktem i jego właściwościami (Interest), Wywołać pragnienie posiadania produktu i przekonanie, że jest mu potrzebny (Desire), Pobudzić czytelnika do działania np. zakupu naszego produktu (Action). 2. Używanie specjalistycznego, niezrozumiałego dla odbiorcy, języka. Przygotowując nasz tekst, piszemy go z pozycji eksperta ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Rekrutacja pracowników: dlaczego feedback ma znaczenie?

    Rekrutacja pracowników: dlaczego feedback ma znaczenie?

    00:15 30.01.2020

    W erze rynku pracownika szczególnego znaczenia nabiera candidate experience, a więc doświadczenia, jakie kandydaci wynoszą z procesu rekrutacji. Wyrazem dbałości o to, aby były one jak najbardziej pozytywne, jest udzielanie uczestnikom rekrutacji informacji zwrotnej. Okazuje się jednak, że na tym polu specjaliści od HR mają sporo do nadrobienia. ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    17:12 26.01.2020

    W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    14:30 26.11.2019

    Czy marketing sensoryczny to narzędzie, któremu warto poświęcić uwagę, rozglądając się za sposobami na podwyższenie sprzedaży? Twierdzącej odpowiedzi na to pytanie udziela najnowsze badanie Mood Media. Okazuje się bowiem, że wdrożenie strategii z elementami sensorycznymi owocuje wymierną finansowo reakcją emocjonalną klientów. Tak przynajmniej ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?

    Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?

    12:33 25.11.2019

    Candidate experience, czyli doświadczenia wynoszone przez kandydatów z procesu rekrutacyjnego, to coś, czego nie należy bagatelizować. I nie chodzi tu wyłącznie o wysoko wykwalifikowanych specjalistów, ale również o pracowników najniższego szczebla. Tym bardziej, że pracownik fizyczny staje się w obecnych realiach kandydatem wysoko deficytowym. ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy fizyczni, badania pracowników, rekrutacja
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 16

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: