eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • 6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie

    6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie

    10:59 28.06.2024

    ... , recykling treści, analiza danych, korzystanie z darmowych narzędzi, wybór odpowiednich kanałów promocji oraz działania organiczne i networking to kluczowe elementy, które pozwalają na efektywne działania marketingowe bez nadmiernego obciążania finansów firmy. Praktyczne zastosowanie powyższych porad pozwoli małym i średnim przedsiębiorstwom ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, strategie marketingowe, marketing internetowy
  • Sztuczna inteligencja w nieruchomościach - czyli nie dajmy się oszukać AI

    Sztuczna inteligencja w nieruchomościach - czyli nie dajmy się oszukać AI

    13:46 07.06.2024

    Rozwój towarzyszy nam od stuleci: przeszliśmy z używania prostych narzędzi rolniczych do tych bardziej zaawansowanych w postaci maszyn, a linie produkcyjne kiedyś zdominowane przez pracę manualną teraz pracują niemal automatycznie. Taka sama zmiana dotyczy najnowocześniejszych technologii takich jak sztuczna inteligencja. Są tutaj dwa obozy: ci, ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, narzędzia AI, ChatGPT
  • Dlaczego moja firma jest niewidoczna dla Google?

    Dlaczego moja firma jest niewidoczna dla Google?

    10:00 08.05.2024

    ... konkurencyjności online, a więc nie muszą pochodzić z danego miasta. Wykonując podobne zlecenia dla wielu klientów mają duże doświadczenie i sposoby, aby ich działania w tym reklamy były skuteczne”, mówi Igor Plakhuta, menadżer ds. rozwoju we Freelancehunt. Przykładowe koszty zleceń dla freelancerów: Założenie profilu firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, pozycjonowanie, Google maps, reklama
  • Po postanowieniach noworocznych zostały już tylko niechciane reklamy

    Po postanowieniach noworocznych zostały już tylko niechciane reklamy

    09:05 27.02.2024

    Pod koniec roku wielu z nas podejmowało postanowienia noworoczne, deklarując zmianę dotychczasowych przyzwyczajeń lub trybu życia. Rzesza tych, którym udaje się wytrwać przy założonym planie nie jest już jednak tak liczna – okazuje się, że na przestrzeni trzech pierwszych miesięcy roku blisko połowa Polek i Polaków rezygnuje z powziętych ... WIĘCEJ

    Tematy: postanowienia noworoczne, odchudzanie, zdrowy styl życia, dieta
  • Audio marketing w świecie online

    Audio marketing w świecie online

    10:05 22.02.2024

    ... dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk. Dźwięk pełni kluczową rolę ... WIĘCEJ

    Tematy: audio marketing, audio branding, dźwięk, wizerunek marki
  • Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?

    Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?

    00:55 06.01.2024

    ... sklepowych okazji działających prężnie w mediach społecznościowych, WhitePress określił autorskim mianem Trade Influencerów. Na czym polega ich fenomen? Kampanie Trade Influencer marketingowe realizowane w WhitePress pokazują wyraźnie, że jest to jedna ze skuteczniejszych form promocji, która może przełożyć się na doskonałe wyniki sprzedażowe ... WIĘCEJ

    Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube
  • PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024

    PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024

    00:13 23.12.2023

    ... prawdziwych zmian. Firmy będą wymagały dużej optymalizacji działań i będą bardziej świadome. Jakie trendy zdominują branżę? Autentyczność Zarówno działania PR-owe, jak i marketingowe będę skoncentrowane wokół bardziej spersonalizowanych potrzeb marki. W komunikacji kluczowa będzie autentyczność przekazu. Współcześni konsumenci będą oczekiwać od ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, marketing, public relations, branża PR
  • Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    00:22 16.12.2023

    Zachowania i decyzje zakupowe konsumentów ulegają silnym wpływom. Nie od dziś wiadomo, że dla zaangażowania kupujących istotne jest m.in. stworzenie im odpowiedniej atmosfery do dokonywania zakupów. W tym zakresie pomocne mogą okazać się inteligentne ekrany oraz kioski cyfrowe - zwraca uwagę Mood Media. Jak wykorzystać ich potencjał? Z tego tekstu ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • 10 trendów w marketingu na 2024 rok

    10 trendów w marketingu na 2024 rok

    00:41 10.12.2023

    ... sztucznej inteligencji w procesie tworzenia treści, oznacza to, że w przyszłym roku, a także w kolejnych latach coraz ważniejsze stanie się badanie skuteczności jej działania. Kultura na pierwszym miejscu – Konsumenci coraz dobitniej wyrażają swoje oczekiwania wobec marek. Około 80% konsumentów na całym świecie twierdzi, że ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketerzy, działania marketingowe, strategie marketingowe
  • Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?

    Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?

    13:09 23.11.2023

    ... sukces. Jakie działania marketingowe warto zlecić na zewnątrz firmy? Wskazówki Decyzja, które działania marketingowe prowadzić in-house, a które zlecić na zewnątrz, zależy od wielu czynników, w tym od specyfiki Twojej firmy, zasobów, celów marketingowych i budżetu. Poniżej przedstawiam jednak kilka ogólnych zaleceń. Działania marketingowe, które ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing in-house, outsourcing marketingu, sprzedaż i marketing
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: