eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • 6 sposobów na udaną kampanię SMS

    6 sposobów na udaną kampanię SMS

    10:16 28.04.2016

    ... potencjał tego narzędzia, powinniśmy pamiętać o kilku niezbędnych krokach. Masowa wysyłka SMS-ów jest rozwiązaniem, które w doskonały sposób uzupełnia standardowe działania marketingowe. Narzędzie to pozwala na personalizację przekazu względem konsumenta oraz zapewnia bardzo szybkie dostarczenie informacji, np. o promocji czy nowej ofercie ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania SMS, wysyłanie sms, marketing, masowa wysyłka sms
  • E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    13:36 14.01.2016

    E-mail marketing wyróżnia się bardzo konkurencyjnym stosunkiem ceny do efektów, więc wykorzystywany jest przez praktycznie wszystkie, nastawione na sukces firmy na świecie. Decyzja o dołączeniu do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego narzędzia warto się zastanowić, czego konkretnie oczekujemy. ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, e-mailing, działania marketingowe
  • Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    00:20 14.12.2015

    ... niskich kompetencjach projektodawców w zakresie współpracy z mediami. Jak zaplanować działania marketingowe i skutecznie je wdrożyć? O promowaniu i informowaniu o projekcie warto pomyśleć już podczas tworzenia koncepcji i realizacji pierwszych etapów projektu. Działania marketingowe warto podejmować na długo przed powstaniem finalnego produktu. Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: projekty unijne, dotacje unijne, fundusze unijne, marketing
  • W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    12:53 08.12.2015

    ... , co zrobić, żeby angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z pomocy sprawdzonej agencji, dla której nie ma tajemnic – takiej jak np. Newcast. Pracownicy agencji przeanalizują, czego potrzebuje ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, portale społecznościowe, działania marketingowe, marketing internetowy
  • E-mail ReTargeting ma potencjał

    E-mail ReTargeting ma potencjał

    09:56 10.11.2015

    Nawet jeśli w świecie biznesu dziennie zostaje wysyłanych 112,5 mld maili, ten zabieg został stanowczo zaniedbany i to na długi czas. Pozyskiwanie przez odbiorców masowego, niechcianego spamu zniszczył jego reputację. Poczta elektroniczna stała się porównywalna do marketingowych zabiegów z dziedziny AdWords, Scial Media & Co. Rzecz jasna, ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe
  • Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    00:36 25.07.2015

    ... neutralne, zwiększające atrakcyjność powierzchni, w której są emitowane. Walorem takiej formy reklamowej jest umiejscowienie jej w otoczeniu, w którym odbiorca jest nastawiony na działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe. Monitory umieszcza się w miejscach, w których ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    00:40 08.07.2015

    ... standardem w marketingu i są coraz bardziej skuteczne ze względu na nieustanny postęp technologiczny. Na rynku B2B zaczęły pojawiać się nowe narzędzia marketingowe, które pozwalają szybciej i skuteczniej dotrzeć do docelowego odbiorcy. Firmy aktywnie funkcjonujące w Internecie mają dostęp do coraz ciekawszych i nowoczesnych narzędzi wspomagających ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe
  • Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.

    Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.

    12:30 11.06.2015

    Działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów za I kwartał 2015 r. To o około 49 mln mniej, niż kwartał wcześniej, ale w porównaniu do analogicznego okresu rok temu budżety wzrosły o 93 mln zł. Lidl, Biedronka i Tesco stanęły na podium. W spotach i kreacjach reklamowych ... WIĘCEJ

    Tematy: IMM, wydatki na reklamę, działania marketingowe, sieci handlowe
  • Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation

    Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation

    09:43 23.04.2015

    Podczas gdy Marketing Automation znajduje się na liście najważniejszych współcześnie trendów, według badaczy rynku Grupy Aberdeen, tylko 43% firm wdraża go obecnie w perspektywie długoterminowej. Korzyści płynące z jego potencjału zdają się być jednak oczywiste: odpowiednie, zautomatyzowane podejście zarówno do e-mailowej, jak i wielokanałowej ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Intelligence, Marketing Automation, marketing internetowy, e-mail marketing
  • Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    15:11 13.04.2015

    ... będzie zależeć sukces fitness klubu czy siłowni? – Na pewno ogromne znaczenie będzie mieć przyjęty model biznesowy, know-how, ale także – podjęte działania promocyjno-reklamowe nastawione na skuteczną promocję precyzyjnie targetowaną w grupy docelowe – podsumowuje Artur Pajkert. Informacje o badaniu Raport Blink.pl to symulacja kampanii ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing

poprzednia  

1 ... 9 10 11 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: