eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    14:22 15.09.2016

    ... pełen obraz kanałów komunikacji. Decydujące znaczenie ma tu jakość i zakres dostępnych danych, wybranie odpowiednich kanałów i strategiczne działanie. Aby rozpocząć działania, należy zebrać i zestawić wszystkie dostępne informacje o klientach pochodzące ze sklepów internetowych, mediów społecznościowych, e-mail marketingu, analizy strony WWW itp ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama
  • Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Ekstraklasa ma na to sposoby

    Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Ekstraklasa ma na to sposoby

    11:38 25.07.2016

    Czy sukces, jakim był ćwierćfinał Mistrzostw Europy osiągnięty przez reprezentację Polski, długotrwale zwiększy popularność krajowej piłki? Czy przełoży się na wyższą frekwencję na stadionach rodzimej Ekstraklasy? Nowy sezon właśnie się rozpoczął, a kluby z pewnością będą poszukiwały kolejnych sposobów na przyciągnięcie kibiców na stadiony. ... WIĘCEJ

    Tematy: kluby piłkarskie, przychody klubów piłkarskich, ekstraklasa piłkarska, kibice
  • Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS

    Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS

    10:26 04.07.2016

    Choć obecnie istnieje wiele alternatyw, Polacy wciąż chętnie wysyłają SMS-y. Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, w 2014 r. wysłaliśmy ich blisko 52 miliardy. Jak wynika z badania Ipsos, przeprowadzonego na zlecenie SMSAPI, Polacy preferują również SMS-y jako formę otrzymywania ofert handlowych. SMS od dawna nie jest już tylko narzędziem ... WIĘCEJ

    Tematy: SMS, komunikacja SMS, usługi SMS, kampania SMS
  • 6 sposobów na udaną kampanię SMS

    6 sposobów na udaną kampanię SMS

    10:16 28.04.2016

    ... potencjał tego narzędzia, powinniśmy pamiętać o kilku niezbędnych krokach. Masowa wysyłka SMS-ów jest rozwiązaniem, które w doskonały sposób uzupełnia standardowe działania marketingowe. Narzędzie to pozwala na personalizację przekazu względem konsumenta oraz zapewnia bardzo szybkie dostarczenie informacji, np. o promocji czy nowej ofercie ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania SMS, wysyłanie sms, marketing, masowa wysyłka sms
  • E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    13:36 14.01.2016

    E-mail marketing wyróżnia się bardzo konkurencyjnym stosunkiem ceny do efektów, więc wykorzystywany jest przez praktycznie wszystkie, nastawione na sukces firmy na świecie. Decyzja o dołączeniu do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego narzędzia warto się zastanowić, czego konkretnie oczekujemy. ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, e-mailing, działania marketingowe
  • Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    00:20 14.12.2015

    ... niskich kompetencjach projektodawców w zakresie współpracy z mediami. Jak zaplanować działania marketingowe i skutecznie je wdrożyć? O promowaniu i informowaniu o projekcie warto pomyśleć już podczas tworzenia koncepcji i realizacji pierwszych etapów projektu. Działania marketingowe warto podejmować na długo przed powstaniem finalnego produktu. Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: projekty unijne, dotacje unijne, fundusze unijne, marketing
  • W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    12:53 08.12.2015

    ... , co zrobić, żeby angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z pomocy sprawdzonej agencji, dla której nie ma tajemnic – takiej jak np. Newcast. Pracownicy agencji przeanalizują, czego potrzebuje ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, portale społecznościowe, działania marketingowe, marketing internetowy
  • E-mail ReTargeting ma potencjał

    E-mail ReTargeting ma potencjał

    09:56 10.11.2015

    Nawet jeśli w świecie biznesu dziennie zostaje wysyłanych 112,5 mld maili, ten zabieg został stanowczo zaniedbany i to na długi czas. Pozyskiwanie przez odbiorców masowego, niechcianego spamu zniszczył jego reputację. Poczta elektroniczna stała się porównywalna do marketingowych zabiegów z dziedziny AdWords, Scial Media & Co. Rzecz jasna, ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe
  • Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    00:36 25.07.2015

    ... neutralne, zwiększające atrakcyjność powierzchni, w której są emitowane. Walorem takiej formy reklamowej jest umiejscowienie jej w otoczeniu, w którym odbiorca jest nastawiony na działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe. Monitory umieszcza się w miejscach, w których ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    00:40 08.07.2015

    ... standardem w marketingu i są coraz bardziej skuteczne ze względu na nieustanny postęp technologiczny. Na rynku B2B zaczęły pojawiać się nowe narzędzia marketingowe, które pozwalają szybciej i skuteczniej dotrzeć do docelowego odbiorcy. Firmy aktywnie funkcjonujące w Internecie mają dostęp do coraz ciekawszych i nowoczesnych narzędzi wspomagających ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe

poprzednia  

1 ... 9 10 11 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: