2019-08-17 00:50
Przeczytaj także: Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
Ponad 25 tysięcy – tylu licencjonowanych agentów figuruje w Centralnym Rejestrze Pośredników w Obrocie Nieruchomościami. Zakładając ostrożnie, że tylko połowa licencji jest aktywnych, można szacować, że zawód pośrednika wykonuje ok. 13 tys. osób.fot. mat. prasowe
Czy masz konto w mediach społecznościowych?
77% badanych ma konto na Facebooku.
fot. mat. prasowe
Czy social media są pomocne w pracy pośrednika?
47% badanych uważa, że social media zwiększają zasięg ogłoszeń.
- Media społecznościowe mają ogromny, ale wciąż niewykorzystany potencjał na rynku nieruchomości. Technologie używane np. przez facebooka, pozwalają dotrzeć z ogłoszeniem do osób faktycznie poszukujących nieruchomości, a w efekcie obniżyć wydatki marketingowe i skrócić czas pozyskania klienta – ocenia Sławomir Gąsiorowski, prezes Domiporty, specjalista od digital marketingu, współtwórca Social Managera, mobilnej aplikacji do zarządzania kampaniami na facebooku.Warunkiem jest jednak umiejętne korzystanie z portali społecznościowych, w tym m.in. wystawianie przykuwających uwagę postów sponsorowanych, które sprawiają, że informacja dociera do różnych użytkowników facebooka, których jest w Polsce ponad 20 milionów.
fot. mat. prasowe
Kto obsługuje konto w social mediach?
Z usług agencji marketingowych korzysta zaledwie 3% badanych.
– Zamiast umiejętnie zarządzać swoim budżetem, agenci wydają pieniądze na szkolenia, po których okazuje się, że i tak nie mają czasu, aby odpowiadać na komentarze oraz planować kampanie, przez co ich ogłoszenia widoczne są tylko w bardzo wąskim gronie osób znajomych – wylicza Gąsiorowski, który postawił sobie za cel digitalizację branży pośrednictwa.
– Pośrednicy powinni odważnie korzystać z technologii, aby skupić się na tym co w ich pracy najważniejsze, tj. sprawdzeniu stanu prawnego nieruchomości i zapewnienia bezpieczeństwa stronom transakcji, bo tego od nich oczekują klienci – podkreśla szef Domiporty.
fot. mat. prasowe
Ile miesięcznie wydajesz na płatne działania w social mediach?
Większość badanych nie prowadzi płatnych działań w mediach społecznościowych.
fot. mat. prasowe
Z jakich narzędzi wspomagających obecność w social mediach korzystasz?
6% badanych monitoruje ruch w internecie.
oprac. : eGospodarka.pl
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
Marki w social media
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
Sieci społecznościowe w służbie biznesu
Marketing social media
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
Kto oferuje świateczne promocje na nowe mieszkania?
Witam, otwieram działalność związaną z kupnem i sprzedażą mieszkań - dwa razy zrobiłem to poza działalnością, a teraz zamierzam robić ...
Witam serdecznie, moje pytanie dotyczy odliczenia podatku VAT przy pośrednictwie nieruchomości. Mianowicie, co w przypadku, kiedy dostarczam do ...
Ceny mieszkań w IV kw. 2020 wyższe o 7,7%. Kredyty hipoteczne najtańsze w historii
Oszczędności Polaków. Jaki będzie 2021 rok?
Umocnienie dolara i przecena na Wall Street
Czy pandemia obniżyła ceny mieszkań?
3 porady na Dzień Ochrony Danych Osobowych
6 sposobów na utrzymanie więzi podczas pracy zdalnej
Usługi prawne bez kasy fiskalnej?