00:50 17.08.2019
... niż raz miesiącu. Powodem jest brak czasu oraz konieczność obsługi profili samodzielnie przez pośrednika. Agenci nie korzystają z pomocy profesjonalistów od social mediów, częściowo wspierają się pracownikami swojej agencji. - Media społecznościowe mają ogromny, ale wciąż niewykorzystany potencjał na rynku nieruchomości. Technologie używane ...
11:12 06.03.2018
W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników. W poniższym artykule, Sebastian Lipka, Performance ...
00:40 21.09.2016
Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych tematów wśród marketerów odpowiedzialnych za ... sukces sprzedażowy w e-biznesie. Interesujące treści są jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy śledzą marki w social media. Wartościowe materiały w formie tekstu, grafiki czy video potrafią również sprzedawać – generując 3 razy więcej ...
14:22 15.09.2016
... Zarówno cele, jak i sama treść powinny być uzupełniane na bieżąco. Marketing wielokanałowy jest skuteczny tylko wtedy, gdy wszyscy zaangażowani w projekt są ... stronach internetowych albo dostawać notyfikacje push. Wieczorami często sięgamy po druk. Dzięki Marketing Automation możemy aktywować odpowiednie komunikaty bazując na zachowaniu klienta, na ...
11:41 21.04.2016
... wokół marki społeczności w Internecie” - przypomina Łukasz Jadaś, specjalista ds. badań internetu i social media w IMM. Konta firmowe na Facebooku czy Twitterze często ... na własnej marce, lecz na potrzebach i problemach dyskutantów w social media, monitoring tego rodzaju daje social media managerom pełną listę okazji do wykorzystania przez działy ...
09:54 07.04.2016
... W dobie ślepoty bannerowej i rosnącego grona osób korzystających z adBlocków, content marketing stale zyskuje na znaczeniu. Jak mówi stare porzekadło – kto ... czytelnik dobrnie do końca tekstu znacząco rośnie. 3. Wizualny content w social media O tym, że content marketing w social media jest bardzo skuteczny, zarówno w przypadku klientów B2B – 93 proc ...
14:51 23.11.2015
Jednym z najbardziej pracowitych okresów w e-handlu jest czwarty kwartał. To wtedy ma miejsce Dzień Darmowej Dostawy i Czarny Piątek, rozpoczynające szał przedświątecznych zakupów. Z roku na rok walka o klienta jest coraz bardziej zaciekła. Jaką strategię powinny przyjąć firmy, aby jak najlepiej wykorzystać ten okres? Najgorętszy okres w branży ...
10:23 28.05.2015
Jeżeli Polak szuka w internecie oferty ubezpieczeniowej, to przede wszystkim jest to obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne. Popularnością internautów cieszą się również kalkulatory OC. Agenci ubezpieczeniowi starają się jak mogą, aby aktywizować swoją sprzedaż. Jednym z praktykowanych sposobów jest docieranie do potencjalnych klientów poprzez ...
00:14 19.04.2015
... odzieżowych: H&M i Reserved. Marki najemców pod względem liczby publikacji biją na głowę wszystkie Centra Handlowe. Sieciówki wcześniej dostrzegły potencjał marketingowy social mediów i lepiej się posługują tym kanałem komunikacji, niż same centra handlowe. Jeśli idzie o dywersyfikację poszczególnych rodzajów mediów społecznościowych, to wyraźnie ...
12:04 18.11.2014
... ” fryzury, jaką miał Maradona, kiedy w roku w 1986 odbierał dla Argentyny Puchar Mistrzostw Świata. Wygląda więc na to, że big data i social media wprowadzają nas w nową, „digitalową” erę sportu – erę, w której perfekcyjnie poinformowani kibice mają wpływ na wszystkie ważne decyzje – począwszy od ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Jaki był rok 2020 na rynku mieszkaniowym?
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów
Fiskus pozbawia odliczenia VAT bo kontrahent jest nierzetelny
Wypłata odszkodowania nie zawsze jest przychodem podatkowym
Kto ponosi odpowiedzialność za szczepionki na COVID-19?
USD odbija