eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Czy krytycy eko marketingu to przeciwnicy ekologii?

    Czy krytycy eko marketingu to przeciwnicy ekologii?

    09:42 16.09.2020

    Eko marketing, a więc nawiązująca do ekologii promocja marek i produktów, zyskuje coraz większą popularność. Jednocześnie okazuje się jednak, że wielu konsumentów podchodzi do ... WIĘCEJ

    Tematy: green marketing, marketing, skuteczna reklama, jak podnieść sprzedaż
  • Działy marketingu vs COVID-19: wzrost znaczenia i redukcja etatów

    Działy marketingu vs COVID-19: wzrost znaczenia i redukcja etatów

    12:31 10.09.2020

    ... firmach B2C i dużych przedsiębiorstwach.” - mówi Natalia Załęcka Head of Marketing Transformation w Deloitte Digital. Około 30 procent specjalistów od marketingu deklaruje ... odnotowali zmian w swoim budżecie marketingowym. W czasie pandemii wydatki na marketing w kanałach mobilnych oraz mediach społecznościowych wzrosły o odpowiednio 70 i 74 procent ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, branża marketingowa
  • Czy eko marketing ma sens? Polacy wątpią w jego szczerość

    Czy eko marketing ma sens? Polacy wątpią w jego szczerość

    13:55 28.08.2020

    ... informują w komunikacji marketingowej. Czy ich przekaz trafia na podatny grunt? Niekoniecznie. Eko marketing to trend, który coraz silniej zaznacza się w promocji marek i ... pokaz Budowanie wizerunku firmy na wartościach ekologicznych wymaga solidnych fundamentów. Zielony marketing przynosi pożądane efekty tylko wtedy, gdy za słowami idą czyny ... WIĘCEJ

    Tematy: green marketing, marketing, skuteczna reklama, jak podnieść sprzedaż
  • Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii

    Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii

    00:22 29.07.2020

    ... uległy również marketing i komunikacja, które w znacznej mierze przeniosły się do sieci. Jak można się domyślić, nie zabrakło przy tym problemów. Marketing i komunikacja nie ... Nie inaczej jest w przypadku kryzysowej sytuacji związanej z pandemią. Marketing, podobnie zresztą jak działania PR-owe, bazują najczęściej na długofalowych strategiach ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie kryzysowe, koronawirus, działania marketingowe
  • E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe

    E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe

    11:05 23.07.2020

    ... tego roku wynosi 44%. - mówi Ewa Stachowiak, Head of Marketing w SentiOne. Inną kwestią jest zastosowanie big data. E-sklepy posiadają dużą liczbę ... marcu ten temat był wspominany 3 razy częściej, niż w styczniu. E-mail marketing nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji Wielokanałowe i zautomatyzowane działania marketingowe oparte na danych ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, działania marketingowe, marketing, jak podwyższyć sprzedaż
  • Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu

    Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu

    11:24 08.07.2020

    ... możliwości Internetu przyniosą rozwój projektów np. z obszaru wirtualnej rzeczywistości, co stanie się elementem strategii customer experience. Marketing przejmuje strategiczne funkcje w firmach Światowy marketing coraz mocniej angażuje się w zarządzanie zaangażowaniem klientów w czasie rzeczywistym. Z jednej strony klienci domagają się od firm ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, trendy marketingowe, narzędzia marketingowe, sztuczna inteligencja
  • Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje

    Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje

    00:36 23.05.2020

    ... sprawdza, a co nie podczas obsługi klienta. Specjaliści ds. marketingu B2B odgrywają wyjątkowo istotną rolę w rozwoju biznesu dzięki ukierunkowanemu marketingowi (account-based marketing — ABM). W Polsce 41% specjalistów ds. marketingu śledzi wartość klienta w czasie (lifetime value — LTV), aby mierzyć skuteczność swoich działań. Na potrzeby ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
  • Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    00:55 06.10.2019

    ... sposoby oraz formy komunikacji. Z pomocą przyjdzie Ci filozofia inbound marketingu, czyli strategia „bycia odnalezionym”, której kluczowym składnikiem jest content marketing. Content marketing – co musisz o nim wiedzieć? Istotą content marketingu są wartościowe treści publikowane w internecie i kierowane do wybranej grupy docelowej. Zanim zaczniesz ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?

    Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?

    11:13 02.10.2019

    ... działań marketingowych znajdują dziś najszersze zastosowanie. Bazujący na badaniach przeprowadzonych w wielu krajach raport "Trends and Tactics Driving Marketing ROI" dowodzi, że efektywny marketing wymaga obecnie zastosowania nowoczesnych i bardziej wyrafinowanych narzędzi niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie firmy muszą dokładać starań, aby ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż
  • 7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami

    7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami

    09:45 29.07.2019

    Podaż produktów leżących na sklepowych półkach jest dziś w zasadzie nieograniczona. Jak skłonić klienta, aby sięgnął właśnie po to, co oferuje nasza firma? Jednym ze sposobów zachęty może być akcja promocyjna z nagrodami. Podjęcie decyzji o tym, czy będzie to loteria, konkurs czy może program typu „Buy & Get”, to jednak dopiero początek całego ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja, marketing, jak podwyższyć sprzedaż
  • Co to jest remarketing?

    Co to jest remarketing?

    13:01 12.07.2013 PORADA

    Czym jest remarketing i jak wykorzystać go osiągnięcia pożądanych celów marketingowych? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, pozycjonowanie, AdWords, strony www
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 16

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: