-
6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie
10:59 28.06.2024
... które pozwalają osiągnąć znaczące rezultaty przy minimalnych kosztach. Marketing internetowy otwiera przed przedsiębiorstwami szerokie możliwości, które są niedostępne ... być również referencje od wcześniejszych klientów – podkreśla Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, platformie do rozliczeń freelancerów, w tym influencerów. 2. Recykling ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, strategie marketingowe, marketing internetowy -
Zagraniczny link building w strategii SEO. Dlaczego aż tak ważny?
10:00 04.06.2024
W styczniu 2024 roku eksport usług w Polsce był większy o 13 proc. niż przed rokiem. Regularny wzrost obrotu generowanego przez handel zagraniczny jest w naszym kraju obserwowany już od około 30 lat. Liczby pokazują wyraźnie, że działalność polskich firm coraz częściej wykracza poza granice kraju. Sukces na międzynarodowych rynkach musi być jednak ...
Tematy: Outreach marketing, marketing, marketerzy, SEO -
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
00:29 12.05.2024
... . Outreach w digital PR W badaniu przeprowadzonym przez Content Marketing Institute 57 proc. marketerów przyznało, że ... Marketing Institute, B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets, and Trends: Outlook for 2024 Search Engine Journal, State of SEO 2024 The State of Inluencer Marketing 2024, Report Raport Strategiczny IAB Polska, Influencer Marketing ...
Tematy: Outreach marketing, marketing, marketerzy, SEO -
Audio marketing w świecie online
10:05 22.02.2024
W dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk. Dźwięk pełni kluczową rolę w ...
Tematy: audio marketing, audio branding, dźwięk, wizerunek marki -
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
00:20 14.01.2024
... marketingu i komunikacji w Gi Group Holding. Trudno o inny dział, w którym sposób wykonywania zadań zmieniłby się tak znacząco w ostatnich latach. Po pierwsze, marketing i PR to obszary, w których praca zdalna stała się codziennością – 67,5% badanych zadeklarowało, że pracuje 100% w trybie home office lub hybrydowo ...
Tematy: PR, marketing, public relations, branża PR -
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
00:13 23.12.2023
Stawianie na wysoce skuteczne działania, duża koncentracja wokół AI i niepewność - tak w ogromnym skrócie można zdefiniować to, co działo się w polskiej branży Public Relations i marketingu w mijającym roku. Niemniej inflacja i perturbacje gospodarcze nie załamały rynku. Przeciwnie - coraz więcej firm rozumie słuszność realizowania działań ...
Tematy: PR, marketing, public relations, branża PR -
10 trendów w marketingu na 2024 rok
00:41 10.12.2023
... branżę. Technologia nic jednak nie zdziała bez ludzkiej pomysłowości, a efekty uzyskujemy dzięki połączeniu istotnych danych i wiedzy specjalistycznej, jaką dysponują ludzie. Marketing Trends 2024 to praktyczny przewodnik, przedstawiający w pigułce niezbędne narzędzia i wiedzę dla marketerów, którzy chcą utrzymać się na czele peletonu.
Tematy: marketing, marketerzy, działania marketingowe, strategie marketingowe -
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
13:09 23.11.2023
... trudnym działaniem. Ważna jest jednak ciągła kontrola nad kontem i dobra znajomość branży oraz rynku, aby reklamy działały i były skuteczne; e-mail marketing – tworzenie, wysyłanie i monitorowanie kampanii e-mail marketingowych często można skutecznie realizować wewnętrznie, zwłaszcza jeśli zależy Ci na spersonalizowanym podejściu; automatyzacja ...
Tematy: marketing, marketing in-house, outsourcing marketingu, sprzedaż i marketing -
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
11:02 16.10.2023
Personalizacja treści to podstawa działalności niemal każdego współczesnego biznesu e-commerce. Dzięki niej sklepy online mogą budować lojalność klientów i zwiększać ich satysfakcję, maksymalizując w ten sposób zyski sprzedażowe. Z uwagi na fakt, iż masowy przekaz nie przynosi już pożądanych efektów, na personalizację w marketingu powinien ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, personalizacja, marketing internetowe -
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
12:59 11.09.2023
Preferowaną przez konsumentów platformą reklamową po raz kolejny został Amazon, a najważniejszym kanałem medialnym już drugi rok z rzędu są wydarzenia sponsorowane - wynika z raportu Kantar Media Reactions 2023. Raport Kantar Media Reactions 2023 opisuje nastawienie konsumentów i marketerów do platform i kanałów reklamowych. To coroczne badanie, ...
Tematy: reklama, reklamy, marketing, influencer marketing -
-
Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?
15:48 17.05.2013 PORADA
W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ...
Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs -
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- tendencje na rynku pracy
- ulgi podatkowe
- podatek VAT
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- obowiązek podatkowy VAT
- media
- faktura VAT
- zakupy online