marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
B2B marketing - trendy 2015
11:35 25.09.2015
... zdania, że e-mail pozostaje skutecznym narzędziem wspomagającym sprzedaż. Wkrótce jednak działania oparte na mailu mogą zostać zdetronizowane przez marketing mobilny, a potem przez aktywności w mediach społecznościowych. W marketing mobilny, który obejmuje m.in. powiadomienia SMS (w tym komunikację typu push), aplikacje mobilne i kampanie oparte na ...
Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing -
Marketing i sprzedaż w sektorze MSP
10:20 08.07.2015
... i marketingowców. To główny wniosek, jaki nasuwa lektura raportu „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”, wspólnego opracowania Mind Progress Group i Instytutu badawczy ... zatrudniania marketingowców. Tylko 55,1% małych przedsiębiorstw posiada osoby odpowiedzialne za marketing. Na brak marketerów w szeregach dużych firm wskazuje ok. 28% badanych. ...
Tematy: sektor MSP, małe i średnie przedsiębiorstwa, marketing, dział sprzedaży -
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
09:48 01.07.2015
... całego procesu zakupowego konsumentów - od zapoznania się z marką, poprzez konwersję, aż do budowania długoterminowej lojalności. #2: Usprawnienie procesu email marketing Email marketing jest jedną z najbardziej sprawdzonych i popularnych taktyk marketingowych. Jednak sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści otrzymywane przez email, zmienił się ...
Tematy: automatyzacja marketingu, marketing, kampania marketingowa, e-mail marketing -
Landing page: mała litera przyciąga uwagę
14:26 20.04.2015
... może zwiększyć konwersję i przełożyć się na lepszy wynik finansowy. Michał Hryniszyn, prezes agencji Migomedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: landing page, landing pages, marketing, marketing internetowy -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
15:11 13.04.2015
Najnowszy raport opublikowany przez Blink.pl dostarcza informacji o tym, jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową online klubów fitness i siłowni. Okazuje się bowiem, że poszczególne frazy, takie jak „zumba”, „crossfit” czy „fitness” różnią się popularnością w poszczególnych województwach. Również miesiące mają wpływ na zainteresowanie tego ...
Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing -
Marketing personalizacją stoi
10:48 19.02.2015
... potrzeby konsumentów. Nic zatem dziwnego, że dla 90 procent marketerów, przebadanych na potrzeby najnowszego globalnego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey, priorytetem jest personalizacja działań marketingowych. GŁÓWNE WNIOSKI Z BADANIA Marketerzy coraz częściej oczekują dostępu do spersonalizowanych danych Aż 90 proc ...
Tematy: kampania marketingowa, marketing, analiza danych -
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
00:45 05.02.2015
... , które dobrze prezentują się zarówno na większych, jak i mniejszych ekranach – zdradza Kaźmierczak. Content marketing – metodą małych kroków Pod tą anglojęzyczną nazwą kryje się skądinąd prosty mechanizm: content marketing („marketing treści”) oznacza proces docierania do klienta poprzez dystrybucję interesujących go treści. Konsumenci wykazują ...
Tematy: promocja firmy, content marketing, e-mail marketing, strona responsywna -
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
10:03 04.11.2014
... , od organizacji niewykorzystujących tej strategii. Poziom konwersji uzyskiwany z tego kanału jest średnio o 29% wyższy na stronach internetowych stosujących marketing treści. Marketing treści prowadzi również do pozyskania potencjalnych klientów wyższej jakości, ponieważ odwiedzają oni poszczególne strony, kierując się specyficznymi słowami ...
Tematy: social media, marketing treści, marketing, media społecznościowe -
Marketing behawioralny w social media
01:10 18.09.2014
... sposobami, które ludzie wykorzystują do analizy najbliższego otoczenia może się tu okazać szczególnie pomocne. Spójrzmy na kilka podstawowych technik z zakresu marketing behawioralnego i to jak możesz ich użyć na własną korzyść. Z marketingowego punktu widzenia, mózg można podzielić na dwie główne części: „lewą ...
Tematy: marketing behawioralny, social media, marketing, działania marketingowe -
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
00:21 11.09.2014
... do ograniczenia poziomu ruchu na stronie, co z kolei prowadzi do niskich wskaźników konwersji i braku możliwości zbudowania długoterminowych relacji z konsumentami. Marketing w sieci odgrywa bardzo ważną rolę szczególnie na etapie pozyskiwania uwagi klientów oraz utrzymywania regularnego kontaktu. W marketingu internetowym, do utrzymania relacji ...
Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT