eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    11:31 30.04.2020

    ... Analiza pytań otwartych wskazuje, że zdecydowana większość pracowników dostrzega pozytywne aspekty związane z takim trybem pracy. Wysoki poziom cyfryzacji oraz kompetencje online mają teraz kluczowe znaczenie. W bieżącej sytuacji umożliwiają one płynne wykorzystanie zasobów ludzkich oraz projektowych. Jak czytamy w komunikacie z badania IAB Polska ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci

    Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci

    11:29 24.04.2020

    ... , której widoczność wzrosła z 74% do 78%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • 13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu

    13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu

    14:15 17.03.2020

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?

    Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?

    12:40 17.03.2020

    ... trzy, zaś wzrosty cztery klasy mediów. Reklama internetowa wygenerowała budżety większe o 10,1%, natomiast reklama kinowa o 7,5%. Wzrosły także wydatki na outdoor (+5,1%) i ... roku wydatki napędzały Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Najszybciej rosnącym segmentem rynku reklamy online w 2019 r. było video (+16,7%). Tak wysoka dynamika to w głównej ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display

    Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display

    12:23 07.02.2020

    ... kwartale. Jednocześnie odnotowano, że średni czas kontaktu z reklamą display (tzw. Viewable Viewtime) nieco się podniósł. Bardzo dobry wynik zanotowała natomiast reklama internetowa wideo, której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy internetowej raport wskazuje: nieoptymalną pozycję ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    09:36 12.12.2019

    ... w reklamę video kupowaną programatycznie (+35%). Spośród mediów nie cyfrowych tylko reklama kinowa urośnie w tempie powyżej średniej rynkowej (+4,6%). W przypadku telewizji ... , w trybie online czy offline” – powiedziała Anna Bartoszewska, General Manager Zenith. Z prognoz wynika, że wideo online i media społecznościowe pozostaną najszybciej ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%

    Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%

    11:37 09.12.2019

    ... czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem ... 15,4%). Reklamodawcy z tej branży kładą coraz większy nacisk na sprzedaż online oraz na reklamę w internecie. W bieżącym roku część budżetów ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    09:27 05.11.2019

    ... badania IAB Polska/PwC AdEx. W drugim kwartale bieżącego roku reklama online rozwijała się w dwucyfrowym tempie, wskutek czego w całej I połowie ... reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która odpowiada za niemal połówkę tortu reklamowego online ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019

    Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019

    11:10 29.10.2019

    ... , Country Manager w Meetrics Poland. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze

    Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze

    17:33 13.10.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa

 

1 2 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: