eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    01:34 13.10.2007

    ... daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. respondentów. Zaledwie 26 proc. ufa bannerom, a 18 proc. - reklamom otrzymywanym w telefonach komórkowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna
  • Reklama rich media skuteczna w rozrywce

    Reklama rich media skuteczna w rozrywce

    00:49 19.09.2007

    ... premierę DVD, wypełnić do ostatniego miejsca salę kinową czy podnieść oglądalność programu telewizyjnego. Reklama rich media staje się dla coraz większej liczby reklamodawców związanych z rozrywką synonimem sukcesu w kampanii prowadzonej online. PointRoll zwraca uwagę, że umieszczenie reklamy związanej z rozrywką na stronie internetowej powiązanej ... WIĘCEJ

    Tematy: rich media, reklama internetowa, formy reklamy, reklama online
  • Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    00:28 16.05.2007

    Europejczycy zdążyli się już przyzwyczaić do reklam internetowych. Zaledwie 2 na 1 000 oglądanych przez internautów bannerów jest klikanych przez użytkowników z Europy - wynika z raportu opracowanego przez ADTECH. Obecny współczynnik CTR bannerów (0,18 proc.) jest najniższy od czasu kiedy firma rozpoczęła swoje badania w 2004 r. Wtedy ich CTR ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy internetowe, reklama online, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej
  • Reklama: prasa + internet = sukces

    Reklama: prasa + internet = sukces

    00:57 27.03.2007

    ... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama
  • Skuteczna reklama wirusowa

    Skuteczna reklama wirusowa

    00:04 04.03.2007

    Marketerzy, którzy chcą wykorzystać fenomen viralów, powinni zadbać o to, aby były one zabawne i szokujące. Inaczej nie przyciągną uwagi użytkowników - radzi firma badawcza Millward Brown. MB przeprowadziła badanie mające wykazać dlaczego konkretne przekazy krążą w sieci częściej niż inne. Wzięło w nim udział 3 tys. brytyjskich konsumentów, którzy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy
  • Rośnie rynek reklamy online

    Rośnie rynek reklamy online

    13:40 05.10.2006

    ... online, podobnie jak na świecie, jeszcze wzrośnie. Nieograniczone możliwości Jaka jest przyszłość reklamy w obliczu tych zmian? Jak twierdzi Michał Dyrda z Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online ... i nudną. Mimo to co trzeci internauta uważa, że reklamy online są skuteczne, a 14 proc. przyznaje, że reklamy przekonują ich ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, reklama w wyszukiwarkach
  • Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia

    Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia

    00:28 02.10.2006

    ... zasięgu. Pozwala na wyświetlanie kampanii zarówno w portalu, jak i na stronach internetowych sieci reklamowej ARBOmedia, dzięki czemu emitowana za naszym pośrednictwem reklama dociera do ok. 90 procent polskich użytkowników Internetu„ - podkreśla Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce Interia.pl. Obsługując kilkaset witryn o różnorodnej ... WIĘCEJ

    Tematy: ARBOmedia, reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama internetowa
  • Reklama internetowa skierowana do dzieci

    Reklama internetowa skierowana do dzieci

    13:27 21.07.2006

    Koncerny spożywcze coraz częściej wykorzystują Internet, aby poprzez gry online i reklamy dotrzeć do dzieci. Tym samym zaciera się różnica pomiędzy rozrywką a reklamą - wynika z najnowszych badań. Badania przeprowadzone na 77 stronach ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • YouTube zagrożony?

    YouTube zagrożony?

    12:20 04.07.2006

    Jak wynika z analiz firmy IDC, imponujący wzrost i popularność YouTube mogą stać się równocześnie czynnikami, które znacznie obniżą zyski serwisu. - Użytkownicy YouTube przyzwyczaili się bowiem nie tylko do darmowych usług, ale również do tego, że przy korzystaniu z serwisu nie są atakowani przez wszechobecne w internecie reklamy. YouTube ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, serwisy wideo, reklama internetowa, reklama online
  • Reklama internetowa 2005 wg IAB

    Reklama internetowa 2005 wg IAB

    00:06 21.04.2006

    ... rozwoju polskiego e-commerce pozwoliło Polsce wyprzedzić pod względem odsetka osób kupujących online takie kraje jak Włochy czy Hiszpania. Dynamika wzrostu Internautów - inaczej na świecie, ... internetu korzysta trzy czwarte osób w wieku od 15-19 roku życia. Użytkownicy online to prawie 10 mln Polaków! Polscy internauci to osoby dobrze wykształcone o ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek internetowy, reklama online, e-commerce, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: