eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama online

reklama online - wiadomości i porady tematyczne

  • Dynamiczny remarketing

    Dynamiczny remarketing

    12:49 06.09.2013

    ... tych samych butów lub tańszego modelu. Z kolei osobie, która zakupiła buty w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna i znosi tzw. ślepotę banerową, tak często występującą w przypadku tradycyjnych reklam ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w sieci, reklama online, remarketing
  • Reklama kontekstowa 2012

    Reklama kontekstowa 2012

    11:02 13.06.2013

    ... udział wydatków na SEM w 2012 roku wyniósł 35,3%, można oszacować, że reklama kontekstowa stanowi 9,44% budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym samym ... spersonalizowany (59%), targetowanie na urządzenia mobilne (55%), zakup w systemach RTB i reklama behawioralna (po 48%). Czołówka najpopularniejszych sieci reklamy kontekstowej pozostaje ...

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Rynek reklamy online w Polsce 2012

    Rynek reklamy online w Polsce 2012

    11:57 20.05.2013

    ... online się nie zmienił. Nadal dominuje reklama graficzna z udziałem na poziomie 43%. Display przez cały rok utrzymywał indeks wzrostu kwartał-do-kwartału w okolicach 10% na plusie, w dużym stopniu za sprawą dużej dynamiki wideo online. Reklama ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    13:30 31.12.2012

    ... reklama online w sumie w tym roku zarobiła już 1,52 miliarda i wszystko wskazuje na to, że pomimo trudnej sytuacji na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy cyfrowej rekordową wartość. - Reklama online ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy - prognozy

    Rynek reklamy - prognozy

    00:10 02.12.2012

    ... upodobań reklamodawców w kwestii tradycyjnej reklamy w internecie (display). Według eMarketera, zmniejszy się znaczenie tradycyjnych formatów i płatnych kampanii w wyszukiwarkach. Zyska za to reklama wideo, która już teraz jest szeroko wykorzystywana. Z badań wynika, że przeznaczane na nią wydatki wynoszą już teraz 7,9 procenta z całości. W ciągu ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    09:03 30.11.2012

    ... roku. Reklama online nieustannie ewoluuje. Postępujący rozwój internetu oraz rosnąca siła nowych technologii znajduje odzwierciedlenie w sposobie promocji i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III kwartał 2012 prezentuje trendy w zakresie najefektywniejszych form kreacji i branż najintensywniej promujących się w sieci. Reklama online – ujęcie ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Internet a strategie marketingowe firmy

    Internet a strategie marketingowe firmy

    11:00 08.08.2012

    ... ważną formą promocji internetowej jest płatna reklama w wyszukiwarkach internetowych, której istotą jest zamieszczanie tzw. linków sponsorowanych obok wyników wyszukiwania. IAB Europe szacuje, że w 2010 roku udział reklamy w wyszukiwarkach stanowił 30 proc. ogólnych wydatków na reklamę online w Polsce, co stanowiło wzrost o 4 punkty procentowe ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki
  • Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.

    Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.

    12:00 31.07.2012

    ... przekraczają 2,5 mld USD. Najważniejsze wnioski raportu dotyczące II kwartału 2012 r. Reklama w wyszukiwarkach nadal się rozwija, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w ... w wyszukiwarkach będą wzrastać w tempie 10–15% rok do roku. Jeżeli reklama cyfrowa nadal będzie w dobrej kondycji, można oczekiwać 15-procentowego wzrostu w Wielkiej Brytanii ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012

    Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012

    12:30 20.07.2012

    ... 1,10%), czas wolny (CTR: 1,06%) oraz podróże, turystyka, hotele i restauracje (CTR: 0,92%). Reklama online – ujęcie rynkowe Mimo że Rich Media mają większy niż ... – odnotowano dla formatów: Wideboard 1024x300 (3,85%), Toplayer (3,14%) oraz Wallpaper (2,71%). Reklama online – mailing W II kwartale 2012 roku wskaźnik CTR liczony dla otwartych maili ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

    Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

    00:11 11.06.2012

    ... rozwiązania. Gemius prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu, a region Europy Środkowo-Wschodniej potwierdza ogólnoświatowy trend. Chociaż na preferencje w zakresie reklamy online wpływ mają różne czynniki, często wynikające ze specyfiki konkretnego kraju, wyniki ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20 ... 24

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: