eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    13:50 13.01.2009

    ... kryzys negatywnie wpłynie na budżety telewizyjne i internetowe. Jak podaje zanox, reklama online do tej pory rozwijała się najszybciej, zarówno na świecie, jak i w ... .com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online jak żadna inna oferuje ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Marketing szeptany a spam-marketing

    Marketing szeptany a spam-marketing

    01:32 05.01.2009

    Wszechogarniająca nowomowa w nazewnictwie narzędzi i usług agencji reklamowych w Internecie, połączona z brakiem podstawowej wiedzy o reklamie i PR wśród klientów, powoduje, że na naszych oczach popełniane jest barbarzyństwo opakowane we wzniosłe opisy i ponadprzeciętny optymizm - podała Grupa Adweb. Jak zaznacza Grupa Adweb, nie znaczy to w ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, kampanie reklamowe, marketing wirusowy, reklama w internecie
  • Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    13:39 15.12.2008

    ... społeczności internetowe kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na rynek w 2008 r. nowych formatów reklamowych. Firma eMarketer opublikowała raport, w którym przedstawiła prognozę wyraźnego zmniejszenia wydatków na reklamę online w portalach społeczności internetowych ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking
  • Reklama internetowa odporna na kryzys

    Reklama internetowa odporna na kryzys

    13:29 31.10.2008

    ... , który twierdzi, że reklama online utonie jak kamień z jedynie 3 procentowym wzrostem nakładów w 2009 r. Morrisom powiedział: "Twierdzimy, że rozważniej byłoby, gdyby inwestorzy oczekiwali znacznie niższego wzrostu wydatków na reklamę w 2009 r." Co jednak do powiedzenia mają przedsiębiorcy, prowadzący działalność online? Zgodnie z czerwcowymi ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK

    Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK

    14:14 26.09.2008

    ... do innej strony? Tracisz czas i pieniądze na instalację programów mających cię przed nią uchronić? Internetowa reklama bywa uciążliwa - UOKiK i Ministerstwo Infrastruktury sprawdziły blisko 200 stron w sieci. Reklama internetowa jest jednym z narzędzi służących przesyłaniu informacji marketingowych i pozyskiwaniu klientów – wzrost wydatków na ten ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie, reklama internetowa, reklama pop-up
  • Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    01:19 01.05.2008

    Już w następnym roku sieć może stać się największym medium reklamowym w Wielkiej Brytanii - wynika z danych Internet Advertising Bureau. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów Internet Advertising Bureau wynika, że udział internetu w rynku reklamy wzrósł z 11,4 proc. w 2006 r. do 15,3 proc., w roku ubiegłym ustępując jedynie telewizji (21,8 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama w sieci, reklama w tv, rynek reklamy internetowej
  • Deloitte: rynek mediów 2008

    Deloitte: rynek mediów 2008

    02:07 31.01.2008

    ... pokazać użytkownikom internetu potencjalne korzyści - na przykład w formie nieodpłatnej treści. Należy również starannie monitorować zmiany w regulacjach. Im większy sukces odniesie reklama w trybie on-line, tym ostrzejsze będą stawiane jej wymagania regulacyjne. Sektor musi się również przygotować na zaostrzenie konkurencji ze strony tradycyjnych ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek mediów i reklamy, reklama online, kino, telewizja
  • Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet

    Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet

    02:44 26.11.2007

    Pomimo obniżenia się całkowitych wydatków na reklamę w gazetach i czasopismach, wydatki w ich wirtualnych wydaniach nadal rosną. Zdaniem Newspaper Association of America wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku wzrosły o 21,1 proc. do 773 milionów dolarów w trzecim kwartale bieżącego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w prasie, wydatki na reklamę, reklama online, reklama w internecie
  • Reklama pop-up bez krzyżyka najskuteczniejsza

    Reklama pop-up bez krzyżyka najskuteczniejsza

    00:44 29.10.2007

    ... i agencja interaktywna Insignia wraz z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego przeprowadziły na grupie 94 osób w wieku licealnym badania psychologiczne "Reklama w internecie - ocena reklamy i produktu w kontekście mechanizmu reaktancji". Wyniki w wielu punktach okazały się zaskakujące. W badaniu przeanalizowano zależności pomiędzy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama pop-up, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    01:34 13.10.2007

    ... daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. respondentów. Zaledwie 26 proc. ufa bannerom, a 18 proc. - reklamom otrzymywanym w telefonach komórkowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: