2012-08-08 11:00
Marketing w firmie © alphaspirit - Fotolia.com
Przeczytaj także: Skuteczna strategia marketingowa
Wyniki cyklicznego badania Net Track realizowanego przez firmę MillwardBrown SMG/KRC wskazują, że na początku 2011 roku w Polsce z Internetu korzystało już 54,2 proc. Polaków, czyli ok. 16,5 miliona osób. Fenomen dynamicznego rozwoju sieci internetowej wynika przede wszystkim z jej specyficznych cech, wyróżniających ją na tle innych mediów. Interaktywność, globalny zasięg, wysoka dostępność, różnorodność form przekazu oraz szybkość komunikacji dokonującej się za pośrednictwem sieci i publikowanych w niej treści sprawiają, że Internet stał się nieodłącznym medium komunikowania się większości organizacji gospodarczych z otoczeniem. Rośnie jednocześnie znaczenie Internetu jako kanału dystrybucji towarów i usług. Handel internetowy stał się jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi każdej wysoko rozwiniętej gospodarki. Jak wynika z danych zaprezentowanych przez firmę badawczą Euromonitor, w 2010 roku polskie sklepy internetowe osiągnęły wartość sprzedaży na poziomie 6,5 mld zł i zgodnie z przewidywaniami analityków do 2015 roku ich obroty wzrosną aż o 90,6 proc.fot. alphaspirit - Fotolia.com
Marketing w firmie
Internet a strategie marketingowe firmy
oprac. : eGospodarka.pl
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
Marketing referencyjny
Wielozmysłowość w marketingu
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
Badania marketingowe a wybór marki
Kreatywność w marketingu
Cele i wartość marketingu
Prosument - konsument przyszłości
Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?
Czym jest remarketing i jak wykorzystać go osiągnięcia pożądanych celów marketingowych?
witam, Faktura z UPC wystawiana na internet i telewizję. Wystawiana na moją osobę. Rozliczam się z Żoną - wspólne gospodarstwo, wspólnota ...
Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji
Express Elixir w lipcu 2022 ze wzrostem o 82 proc. r/r
Bank Pocztowy udostępnia kartę biometryczną dla klientów indywidualnych
Ceny luksusowych nieruchomości na świecie rosną wolniej
S&P 500 przegrywa w bitwie z ważnym poziomem oporu
Elektromobilność: rejestracje pojazdów elektrycznych wzrosły o 44%
Odliczenie VAT z faktur kosztowych sprzed rejestracji jest zgodne z prawem