-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
09:24 10.01.2023
Wzrost znaczenia machine learningu i sztucznej inteligencji (AI) oraz ich wpływ na działania specjalistów SEO i content managerów, w tym także wykorzystywanie tych rozwiązań do automatyzacji i optymalizacji strategii marketingowych. Jeszcze większa personalizacja treści i tworzenie dobrego jakościowo contentu oraz przekształcanie go w interaktywne ...
Tematy: marketing, content marketing, SEO, influencer marketing -
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
13:23 23.11.2022
Klienci - choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy - są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i marketingowych. Ostatecznym celem jest lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konkretnych grup klientów, a w konsekwencji - większa sprzedaż. Segmentacja klientów oznacza przypisywanie ...
Tematy: segmentacja klientów, profilowanie klientów, strategia marketingowa, strategia sprzedaży -
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
09:57 16.08.2021
... istotny aspekt, który należy wziąć pod uwagę, gdy zaczynamy tworzenie strategii firmy z branży kulinarnej. Ustal efekty, do których dążysz - Żadna strategia nie powinna funkcjonować bez wskaźników i celów – mówi Sebastian Kopiej z Commplace. – Wyobraźmy sobie sytuację, w której bierzemy udział w wyścigu bez ustalenia linii ...
Tematy: strategia marketingowa, strategia firmy, budowa strategii, działania marketingowe -
Content marketing, czyli treść to dopiero początek
00:22 04.08.2021
Gdy na marketingowym horyzoncie pojawia się hasło "content", naturalnym skojarzeniem jest produkcja, dystrybucja i zarządzanie treścią, która z jednej strony dawałaby wymierną wartość dla odbiorcy, a z drugiej - kreowała pożądany wizerunek danej marki. Tyle i aż tyle? W praktyce działania contentowe to o wiele bardziej złożone przedsięwzięcia, a ...
Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa -
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
00:33 03.08.2021
43% firm nie posiada strategii marketingowej*. Z kolei aż 50% osób błędnie utożsamia strategię marketingową z planem marketingowym. Czym zatem jest strategia? Jakie obszary obejmuje? Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy strategii marketingowej. Elementy strategii marketingowej: cele i plany Cel strategiczny to szerokie, nadrzędne ...
Tematy: strategia marketingowa, plan marketingowy, działania marketingowe, marketing -
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
09:59 12.11.2020
... marki. Odpowiednio przygotuj się na Czarny Piątek, tak by Twój pociąg nie dojechał na stację końcową z opóźnieniem. Pamiętaj też, że strategia marketingowa to nie bilet w jedną stronę: należy ją na bieżąco monitorować i dostosowywać na podstawie danych zbieranych za pomocą profesjonalnych narzędzi. Pozostaje ...
Tematy: Black Friday, Czarny Piątek, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe -
Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje
00:36 23.05.2020
Salesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, opublikował szóstą edycję swojego raportu „State of Marketing”, która pokazała, że w miarę jak technologia zwiększa oczekiwania klientów, polscy specjaliści ds. marketingu nie tylko przekazują komunikaty, lecz także angażują się w interakcje z klientami i nawiązują z nimi wartościowe relacje, ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja -
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
12:23 15.05.2020
Artykuł natywny, zwany również poradnikowym lub eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
17:12 26.01.2020
W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
00:55 06.10.2019
... do zakupu odbywa się na zupełnie innych warunkach. Dlaczego? Ponieważ zmienił się schemat zakupowy konsumentów. Czy również zmieniła się Twoja strategia marketingowa? Współcześni konsumenci – co o nich wiemy? Współcześni konsumenci zaczynają podróż zakupową od zbierania informacji. Mają konkretną potrzebę i szukają możliwości, aby ją ...
Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa