eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › strategia marketingowa
  • Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?

    Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?

    09:57 16.08.2021

    ... istotny aspekt, który należy wziąć pod uwagę, gdy zaczynamy tworzenie strategii firmy z branży kulinarnej. Ustal efekty, do których dążysz - Żadna strategia nie powinna funkcjonować bez wskaźników i celów – mówi Sebastian Kopiej z Commplace. – Wyobraźmy sobie sytuację, w której bierzemy udział w wyścigu bez ustalenia linii ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, strategia firmy, budowa strategii, działania marketingowe
  • Content marketing, czyli treść to dopiero początek

    Content marketing, czyli treść to dopiero początek

    00:22 04.08.2021

    Gdy na marketingowym horyzoncie pojawia się hasło "content", naturalnym skojarzeniem jest produkcja, dystrybucja i zarządzanie treścią, która z jednej strony dawałaby wymierną wartość dla odbiorcy, a z drugiej - kreowała pożądany wizerunek danej marki. Tyle i aż tyle? W praktyce działania contentowe to o wiele bardziej złożone przedsięwzięcia, a ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • Strategia marketingowa - najważniejsze elementy

    Strategia marketingowa - najważniejsze elementy

    00:33 03.08.2021

    43% firm nie posiada strategii marketingowej*. Z kolei aż 50% osób błędnie utożsamia strategię marketingową z planem marketingowym. Czym zatem jest strategia? Jakie obszary obejmuje? Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy strategii marketingowej. Elementy strategii marketingowej: cele i plany Cel strategiczny to szerokie, nadrzędne ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, plan marketingowy, działania marketingowe, marketing
  • Jak sprzedać więcej w Black Friday?

    Jak sprzedać więcej w Black Friday?

    09:59 12.11.2020

    ... marki. Odpowiednio przygotuj się na Czarny Piątek, tak by Twój pociąg nie dojechał na stację końcową z opóźnieniem. Pamiętaj też, że strategia marketingowa to nie bilet w jedną stronę: należy ją na bieżąco monitorować i dostosowywać na podstawie danych zbieranych za pomocą profesjonalnych narzędzi. Pozostaje ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, Czarny Piątek, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe
  • Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje

    Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje

    00:36 23.05.2020

    Salesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, opublikował szóstą edycję swojego raportu „State of Marketing”, która pokazała, że w miarę jak technologia zwiększa oczekiwania klientów, polscy specjaliści ds. marketingu nie tylko przekazują komunikaty, lecz także angażują się w interakcje z klientami i nawiązują z nimi wartościowe relacje, ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
  • 5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    12:23 15.05.2020

    Artykuł natywny, zwany również poradnikowym lub eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    17:12 26.01.2020

    W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    00:55 06.10.2019

    ... do zakupu odbywa się na zupełnie innych warunkach. Dlaczego? Ponieważ zmienił się schemat zakupowy konsumentów. Czy również zmieniła się Twoja strategia marketingowa? Współcześni konsumenci – co o nich wiemy? Współcześni konsumenci zaczynają podróż zakupową od zbierania informacji. Mają konkretną potrzebę i szukają możliwości, aby ją ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • 5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową

    5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową

    00:10 20.08.2019

    ... trendów, ilość posiadanych informacji czy sezonowość. Dla ostatecznych rezultatów kluczowe mogą być wszystkie z nich lub każdy z osobna. Co zrobić, aby strategia marketingowa przyniosła zamierzone efekty? Oto 5 decyzji, które powinny przełożyć się na większą skuteczność działań. Wykorzystuj możliwości swojego Ferrari Z badań zrealizowanych przez ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja marketingowa, e-commerce
  • Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    10:52 05.08.2019

    Osoby prowadzące hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe czy sanatoria często zastanawiają się, w jaki sposób zareklamować swój ośrodek by dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów. Na pytanie, czy reklamować swój ośrodek, raczej nikt nie ma wątpliwości, że "tak". Jest to jedno z ważniejszych źródeł, pozyskiwania nowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama

 

1 2 ... 10 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: