strategia marketingowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Strategia błękitnego oceanu
13:55 25.07.2006
W. Chan Kim i R. Mauborgne, twórcy strategii błękitnego oceanu, przeanalizowali 150 posunięć strategicznych w latach od 1880 do 2000, w ponad trzydziestu branżach. Okazało się, że kreowanie nowego popytu jest możliwe w każdej firmie. Istnieje 6 dróg pozwalających zrekonstruować rynek i uwolnić nowe szanse. Tradycyjne podejście nakazuje definiować ...
Tematy: strategia błękitnego oceanu, rozwój firmy, strategia marketingowa, strategia sprzedaży -
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
11:48 05.07.2006
Właściciel małej firmy musi być sprzedawcą. Być może nie będzie sprzedawcą wybitnym, ale to jego zadaniem jest sprawienie, żeby kasa dzwoniła. A kasa dzwoni dzięki zadowolonym klientom. Jeśli sprzedawanie nie należy do twoich mocnych stron, zatrudnij kogoś, kto to potrafi. Najpierw zatrudnij sprzedawcę Zatrudnij sprzedawcę, który sprzeda produkt, ...
Tematy: kierowanie firmą, szef, CEO, dobry kierownik -
Niedostępny dział marketingu
16:11 04.07.2004
Idea istnienia działu marketingu w firmie nie powinna być przypadkiem, gdyż ma on do spełnienia bardzo ważne zadania. Dobrze działający marketing ma zapewnić dostosowanie produktów lub usług do oczekiwań rynku, dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, posługując się ceną, produktem, promocją i dystrybucją. W długiej perspektywie dział marketingu ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta