eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia marketingowa
  • Budowanie strategii firmy - pomocne pytania

    Budowanie strategii firmy - pomocne pytania

    10:25 30.12.2008

    Penetracja rynku czy dywersyfikacja? Redukcja nakładów czy liczby wyrobów? Koncentracja czy dyferencjacja? Strategia lidera rynku czy strategia pretendenta? Marketing masowy czy marketing skoncentrowany? Ciężkie życie ma dyrektor, kiedy musi wybrać między tak wieloma możliwymi kierunkami rozwoju firmy. ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii firmy, strategia marketingowa, budowa strategii, rozwój przedsiębiorstwa
  • Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    13:18 07.05.2008

    ... ujęciu mówi, w jaki sposób przy ograniczonych środkach osiągnąć założone cele. Strategie wojskowa pozwala osiągać cele wojskowe, strategia biznesowa - realizować przedsięwzięcia biznesowe. Wreszcie - strategia komunikacyjna pomaga nam w taki sposób tworzyć produkty i konstruować marki i ich komunikację, aby osiągać sukcesy rynkowe. Głównym ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa
  • Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?

    Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?

    11:00 19.08.2007

    Firmy energetyczne, a dokładniej pracownicy działów marketingu, mają przed sobą niełatwe zadanie wypromowania swojego przedsiębiorstwa w innych niż dotychczasowe warunkach funkcjonowania - podkreślają specjaliści z Pegasus Group. „Zadanie to wymaga przede wszystkim zmiany w sposobie myślenia i wprowadzeniu nowych kierunków w komunikacji. - ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek energetyczny, rynek energii, energia elektryczna, marketing
  • Marki wiernych wyznawców

    Marki wiernych wyznawców

    00:51 29.05.2007

    Życie nie znosi próżni. Dziś dawne miejsce wiary starają się zajmować marki. Niektórzy ludzie noszą tatuaże z ulubionym logo, tak jak ich babcie poświęcony medalik. Marki dają im pewność i wsparcie, jak modlitwa. Czy rzeczywiście, w świecie, który traci wiarę, marki mogą zaspokajać potrzeby metafizyczne? Smutna przepowiednia Nietzschego sprawdza ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa
  • Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers

    Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers

    00:43 21.03.2007

    Weber Shandwick, międzynarodowa firma PR, opublikowała wyniki najnowszych badań, z których wynika, że firmy mogą zyskać istotną przewagę nad konkurencją poprzez tworzenie programów marketingowych skierowanych do pokolenia baby-boomers i wykorzystujących ich sieć kontaktów. Relacja Boomer-to-Friend (B2F) ma bardzo duży potencjalny wpływ na decyzje ... WIĘCEJ

    Tematy: seniorzy, osoby starsze, skuteczność reklamy, marketing wirusowy
  • Single na celowniku handlowców

    Single na celowniku handlowców

    00:13 19.03.2007

    ... . Podkreśla również, że zjawisko samotnego życia bez rodziny zostało w ostatnich kilkunastu latach przewartościowane, zyskując pozytywny i atrakcyjny wymiar. - Dzięki temu branża marketingowa dostała gotowych klientów niemal na tacy - dodaje socjolog.WIĘCEJ

    Tematy: strategia sprzedaży, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż, marketing i reklama
  • Relacje z klientem w e-biznesie

    Relacje z klientem w e-biznesie

    13:46 08.08.2006

    ... darmowe odsłuchiwanie wybranego rodzaju muzyki przez internet, oczywiście udostępniając również płatne usługi – w tym wypadku możliwość pobrania utworów muzycznych [9]. Strategia konfiguracji Strategia ta bazuje na znaczącym udziale klienta w tworzeniu materialnego produktu. Klient wykorzystuje aplikację internetową do zaprojektowania produktu lub ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, marketing internetowy, strategia marketingowa, e-marketing
  • Strategia błękitnego oceanu

    Strategia błękitnego oceanu

    13:55 25.07.2006

    W. Chan Kim i R. Mauborgne, twórcy strategii błękitnego oceanu, przeanalizowali 150 posunięć strategicznych w latach od 1880 do 2000, w ponad trzydziestu branżach. Okazało się, że kreowanie nowego popytu jest możliwe w każdej firmie. Istnieje 6 dróg pozwalających zrekonstruować rynek i uwolnić nowe szanse. Tradycyjne podejście nakazuje definiować ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia błękitnego oceanu, rozwój firmy, strategia marketingowa, strategia sprzedaży
  • Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie

    Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie

    11:48 05.07.2006

    Właściciel małej firmy musi być sprzedawcą. Być może nie będzie sprzedawcą wybitnym, ale to jego zadaniem jest sprawienie, żeby kasa dzwoniła. A kasa dzwoni dzięki zadowolonym klientom. Jeśli sprzedawanie nie należy do twoich mocnych stron, zatrudnij kogoś, kto to potrafi. Najpierw zatrudnij sprzedawcę Zatrudnij sprzedawcę, który sprzeda produkt, ... WIĘCEJ

    Tematy: kierowanie firmą, szef, CEO, dobry kierownik
  • Niedostępny dział marketingu

    Niedostępny dział marketingu

    16:11 04.07.2004

    Idea istnienia działu marketingu w firmie nie powinna być przypadkiem, gdyż ma on do spełnienia bardzo ważne zadania. Dobrze działający marketing ma zapewnić dostosowanie produktów lub usług do oczekiwań rynku, dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, posługując się ceną, produktem, promocją i dystrybucją. W długiej perspektywie dział marketingu ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta

poprzednia  

1 ... 10 11



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: