eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marki
  • Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...

    Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...

    10:06 19.07.2022

    Najnowszy Future Consumer Index, cykliczne badanie autorstwa EY, przygląda się podejściu, jakie cechuje obecnie polskich konsumentów w odniesieniu do produktów pochodzących z Rosji i Białorusi. Okazuje się, że Polacy są w tej kwestii dość stanowczy, choć stanowczość ta uwarunkowana jest m.in. numerem PESEL. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, marki, wizerunek marki
  • BrandZ B2B: oto najcenniejsze marki z sektora rozwiązań dla biznesu

    BrandZ B2B: oto najcenniejsze marki z sektora rozwiązań dla biznesu

    11:29 22.06.2022

    ... , Intel, Intuit oraz Qualcomm. Większość marek poprawiła swoją reputację w zakresie działań na rzecz społeczeństwa i środowiska naturalnego. Microsoft zachował tytuł najcenniejszej marki w sektorze. Azure – produkt chmurowy Microsoftu – nadal jest źródłem imponującego wzrostu tej firmy w nowej erze pracy hybrydowej i zdalnej. Amazon i jego marka ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking najcenniejszych marek, najlepsza marka, ranking marek, marki
  • Najcenniejsze marki świata 2022. Apple na szczycie

    Najcenniejsze marki świata 2022. Apple na szczycie

    10:37 15.06.2022

    ... Od poprzedniej edycji najszybciej rosły marki technologiczne i luksusowe – wzrost odpowiednio o 46% i 45%. Marki z sektora bankowości i motoryzacji również osiągnęły imponujące wyniki – wzrost ... wyraźnie pokazują, że doskonały marketing jest nierozerwalnie powiązany z wartością marki – zarówno w krótkim, jak i w długim okresie. O rankingu ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking najcenniejszych marek, najlepsza marka, ranking marek, marki
  • Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    00:15 12.06.2022

    ... - wynika z badania przeprowadzonego przez Inquiry. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki kojarzymy z dalszą obecnością w Rosji? Czy obecność firm na rynku ... oraz Decathlon (23%). Dodatkowo 16% Polaków zauważa również pozostanie na rynku rosyjskim marki Nestle. Świadomość ta jest wyższa wśród starszych Polaków i tych z wyższym wykształceniem. ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, wizerunek marki, bojkot konsumencki, bojkot firm
  • Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    12:03 13.04.2022

    ... maja one wydźwięk negatywny, z uwagi na bojkot konsumencki Nestlé, właściciela marki. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem ... również KitKat, Nałęczowianka, Studentska, Cini Minis, Nesquik, Chocapic i Nescafe, a więc marki należące do Nestlé. Jak to bywa w Internecie – treści o wydźwięku negatywnym ... WIĘCEJ

    Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki
  • Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji

    Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji

    13:06 05.04.2022

    ... wizerunek LPP oraz Decathlonu. Po ataku Rosji na Ukrainę 24 lutego wiele firm zdecydowało się w ramach protestu wycofać z rosyjskiego rynku. Marki, które tego nie zrobiły, spotkały się z ostrą krytyką i nawoływaniem do bojkotu ich produktów. Jak wynika z badania przeprowadzonego pod koniec marca ... WIĘCEJ

    Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki
  • Najpopularniejsze marki w polskim Internecie

    Najpopularniejsze marki w polskim Internecie

    10:15 22.02.2022

    ... Jak powstaje ranking Social Index? SentiOne, polska firma wspierająca marki w monitoringu Internetu i automatyzacji obsługi klienta z pomocą zaawansowanej sztucznej inteligencji, ... całej ligi lub konkretnego teamu. To zwiększa liczbę wzmianek na temat marki i buduje pozytywne skojarzenia. Polacy najwięcej rozmawiają o motoryzacji, ale głównie w ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze marki, marki, najbardziej znane marki, media
  • Najsilniejsze marki w mediach 2021

    Najsilniejsze marki w mediach 2021

    13:12 02.11.2021

    ... pkt. Pierwszą dziesiątkę najsilniejszych marek w Polsce zamyka Mercedes z wynikiem 4 955 446 pkt. Marki o najlepszym wizerunku i z największym dotarciem publikacji Wydźwięk publikacji był jednym ... materiałów, głównie z uwagi na ich przyrost w internecie i social media. Marki muszą być jeszcze bardziej kreatywne, aby wybić się w tym zalewie ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.

    Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.

    12:57 13.10.2021

    ... i 0,9 punktu procentowego. Z kolei najsłabszy w kategorii Neonet poprawił się o 1,8 p.p. Z kolei wśród sklepów sportowych zdecydowanie pod względem postrzeganej jakości wyróżniają się dwie marki. Jest to Decathlon, który osiągnął wynik 43,3% oraz 4F z minimalnie niższym rezultatem 42,4%. W porównaniu do wyników analogicznego okresu w roku ubiegłym ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, ranking sklepów, sieci specjalistyczne, sklepy specjalistyczne
  • Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?

    Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?

    00:44 25.09.2021

    ... marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest ... , kiedy i na czym poprzestaniesz. To jest też najlepsze miejsce, aby pokazać potencjalnym klientom, dlaczego wybór Twojej marki będzie dla nich satysfakcjonujący. Pomyśl nad USP i ich przekazem. Często zdarza się, że to, co ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki, najlepsza marka

 

1 2 ... 10 ... 18

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: