eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marki
  • Ranking najsilniejszych marek

    Ranking najsilniejszych marek

    11:09 12.04.2006

    ... przyrost liczby "super zamożnych" klientów w krajach rozwijających się. • Marki chińskie nabierają znaczenia na światowym rynku: wzrost znaczenia chińskich marek takich ... Optimor sprawujący kierownictwo merytoryczne nad badaniem. "Wyniki dowodzą, że inwestowanie w marki to klucz do długofalowego sukcesu firm". Joanna Seddon, kierująca działalnością ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking najsilniejszych marek, marka, badania konsumenckie, marki
  • Marki godne zaufania

    Marki godne zaufania

    22:17 16.04.2005

    ... się przez długi czas. Dlatego nie jest łatwo pozbawić najbardziej zaufane marki ich dominującej pozycji na rynku” – powiedział Gavin Murray, Strategy ... Wyniki badania wskazują jednocześnie na to, że respondenci wyraźnie preferują narodowe marki w sektorze usługowym. Europejscy konsumenci najbardziej ufają „swoim” bankom, firmom ubezpieczeniowym i ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, godne zaufania, marka, Nokia
  • Unia walczy z podróbkami

    Unia walczy z podróbkami

    00:05 10.02.2005

    Komisja Europejska zapowiada podjęcie zdecydowanych działań w zwalczaniu podróbek i piractwa. Komisarz UE László Kovács podkreśla, że należy chronić gospodarkę i konsumenta przed zagrożeniami związanymi z występowaniem podróbek znanych marek. Statystyki świeżo opublikowane przez Komisję Europejską ukazują znaczący wzrost ilości fałszerstw i ... WIĘCEJ

    Tematy: podróbki, podrabianie produktów markowych, Unia Europejska, piractwo
  • Imitowanie marki - jak się bronić

    Imitowanie marki - jak się bronić

    00:43 07.02.2005

    ... ?". Jest ona kontynuacją serii wydawniczej ProMarki związanej z problemem ochrony marki. Została w niej omówiona praktyczna strona walki z problemem imitowania produktów. Podkreślono ... prowadzone przez stowarzyszenie AIM dotyczące produktów podobnych pokazują, że właściciel marki podejmujący działania mające na celu ochronę przysługujących mu praw, w ... WIĘCEJ

    Tematy: produkty podobne, podrabianie marki, marki, marka
  • Duże marki silniejsze

    Duże marki silniejsze

    00:19 25.02.2004

    W ostatnim kwartale 2003r. zmniejszył się rynkowy udział lokalnych firm komputerowych z regionu Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA) na rzecz dużych i znanych marek - podaje firma analityczna Gartner. Na koniec 2002r. udział małych firm komputerowych w ogólnym rynku wyniósł 62,5%, podczas gdy rok później było to już tylko 57,6%. Zasadniczy ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marek, marki

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: