-
Ranking najsilniejszych marek
11:09 12.04.2006
... przyrost liczby "super zamożnych" klientów w krajach rozwijających się. • Marki chińskie nabierają znaczenia na światowym rynku: wzrost znaczenia chińskich marek takich ... Optimor sprawujący kierownictwo merytoryczne nad badaniem. "Wyniki dowodzą, że inwestowanie w marki to klucz do długofalowego sukcesu firm". Joanna Seddon, kierująca działalnością ...
Tematy: ranking najsilniejszych marek, marka, badania konsumenckie, marki -
Marki godne zaufania
22:17 16.04.2005
... się przez długi czas. Dlatego nie jest łatwo pozbawić najbardziej zaufane marki ich dominującej pozycji na rynku” – powiedział Gavin Murray, Strategy ... Wyniki badania wskazują jednocześnie na to, że respondenci wyraźnie preferują narodowe marki w sektorze usługowym. Europejscy konsumenci najbardziej ufają „swoim” bankom, firmom ubezpieczeniowym i ...
Tematy: marki, godne zaufania, marka, Nokia -
Unia walczy z podróbkami
00:05 10.02.2005
Komisja Europejska zapowiada podjęcie zdecydowanych działań w zwalczaniu podróbek i piractwa. Komisarz UE László Kovács podkreśla, że należy chronić gospodarkę i konsumenta przed zagrożeniami związanymi z występowaniem podróbek znanych marek. Statystyki świeżo opublikowane przez Komisję Europejską ukazują znaczący wzrost ilości fałszerstw i ...
Tematy: podróbki, podrabianie produktów markowych, Unia Europejska, piractwo -
Imitowanie marki - jak się bronić
00:43 07.02.2005
... ?". Jest ona kontynuacją serii wydawniczej ProMarki związanej z problemem ochrony marki. Została w niej omówiona praktyczna strona walki z problemem imitowania produktów. Podkreślono ... prowadzone przez stowarzyszenie AIM dotyczące produktów podobnych pokazują, że właściciel marki podejmujący działania mające na celu ochronę przysługujących mu praw, w ...
Tematy: produkty podobne, podrabianie marki, marki, marka -
Duże marki silniejsze
00:19 25.02.2004
W ostatnim kwartale 2003r. zmniejszył się rynkowy udział lokalnych firm komputerowych z regionu Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA) na rzecz dużych i znanych marek - podaje firma analityczna Gartner. Na koniec 2002r. udział małych firm komputerowych w ogólnym rynku wyniósł 62,5%, podczas gdy rok później było to już tylko 57,6%. Zasadniczy ...
Tematy: badania marek, marki