eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marki
  • Product placement w Internecie

    Product placement w Internecie

    11:43 09.10.2007

    ... takie jak SeenON! czy StarStyle informują o ubraniach, akcesoriach, meblach i gadżetach, które "wystąpiły" w filmach i serialach telewizyjnych. Strony są sponsorowane m.in. przez marki, których produktów użyto w filmach. Według firmy PQ Media wydatki na product placement w filmach i programach telewizyjnych sięgną w tym roku 4,38 mld ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, reklama w internecie, marki, reklama internetowa
  • Internauci kochają Google

    Internauci kochają Google

    01:21 28.08.2007

    ... w rankingu najbardziej satysfakcjonujących marek internetowy gigant został wyprzedzony przez Yahoo. JupiterResearch zapytał respondentów o ich ulubioną marką internetową. Badani mogli wskazać 2 marki. 36 proc. respondentów wybrało Google. Tylko 4 proc. mniej wybrało Yahoo, 20 proc. - Amazon, 18 proc. - eBay, a 13 proc. - MySpace. Dopiero ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, badania internautów, najpopularniejsze marki, marki
  • Product placement po polsku

    Product placement po polsku

    11:13 02.08.2007

    ... marki pojawiają się w polskich serialach najczęściej? W czerwcu były to m.in. TVN24, Seat, ... stacjach TVP1, TVP2, Polsat i TVN (około 7 tys. sekund) oszacowano na 6,1 mln złotych. Najbardziej efektywnie reprezentowane były marki samochodowe, produkty żywnościowe oraz media. Spośród marek istniejących na rynku najczęściej eksponowane były TVN24, Seat, ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, product placement, reklama telewizyjna, reklamy telewizyjne
  • "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    11:28 29.07.2007

    ... pokrewnych dusz. Aby w relacjach z konsumentem zbudować trwałe uczucie, miłość do naszej marki, należy najpierw zbudować jej autorytet, by zyskała w oczach konsumenta ... tutaj gotowej recepty, niemniej jednak można wytworzyć miłość do naszej marki, nadając jej według Robertsa następujące atrybuty: tajemniczość – poprzez prezentowanie opowieści ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki
  • Marki wiernych wyznawców

    Marki wiernych wyznawców

    00:51 29.05.2007

    ... wracają do gry w wielkim stylu. A razem z nimi marki. Bo czymże są marki, jak nie ideami w biznesie? W świecie postmaterialnym marki odrywają się od produktów i przechodzą do znaczeń. ... w siebie. Cały ten świat, który jest „not doing it”. Symboliczne zagarnianie przez marki Marki marzą o tym, by wskoczyć na opuszczone ołtarze. Tak jak religia, są ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa
  • Jakim markom ufają Europejczycy?

    Jakim markom ufają Europejczycy?

    00:08 14.05.2007

    ... (zwycięzca w kategorii płatki śniadaniowe w 9 krajach). Wybory te potwierdzają, że w kwestii zaufania do marki istotne jest dla Europejczyków czy marka ma długie tradycje ... reakcję konsumentów na pozycję rynkową marki. W siódmej edycji badania European Trusted Brands Kryształowe Godła otrzymają marki: Mercedes (samochód), Beko (urządzenia AGD), ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, preferencje konsumentów, marki godne zaufania, trusted brand
  • Google najpotężniejszą marką na świecie

    Google najpotężniejszą marką na świecie

    01:50 25.04.2007

    ... zdecydowanie wyprzedził Microsoft, który w rankingu najpotężniejszych marek świata zajmuje dopiero 3. miejsce. Na 2. pozycji jest General Electric, a kolejne miejsca zajmują cenione marki amerykańskie: Coca-Cola jest na 4. pozycji, Malboro - na 6. i Wal-Mart - na 7. Pierwszą dziesiątkę uzupełniają: China Mobile na miejscu 5. oraz Citi, IBM i Toyota ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, najdroższe marki, marki
  • Marki godne zaufania 2007

    Marki godne zaufania 2007

    13:19 24.04.2007

    ... Europejczyk wskazuje również na silny wizerunek oraz aktywność w życiu publicznym marki. Reklamowanie marki jako czynnik zaufania ma znaczenie jedynie dla co trzeciego badanego ... Umiarkowanie często wypróbowują nowe marki. Niemcy – osoby praktyczne, bardzo rzadko wypróbowują nowe marki. Mało istotny jest dla nich wizerunek marki oraz to czy ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands
  • Najbardziej wpływowe marki świata

    Najbardziej wpływowe marki świata

    12:48 30.01.2007

    ... dziewiętnaste. Badanie nie brało pod uwagę aspektów ekonomicznych i finansowej wartości marki. Tego typu badania zazwyczaj umieszczają na pierwszym miejscu sztandarowy napój ... Google, Starbucks i Wikipedia. Europejska lista zdominowana jest przez regionalne marki. Najwyżej znalazła się szwedzka firma Ikea, która zepchnęła ubiegłorocznego zwycięzcę - ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, najdroższe marki, ranking najsilniejszych marek
  • Telefony komórkowe pod markami operatorów?

    Telefony komórkowe pod markami operatorów?

    12:18 26.08.2006

    ... twierdzi, że nie ma żadnych preferencji związanych z tym czy wolą używać nowe marki telefonów, czy też już istniejące. Reszta różni się opiniami - 27% zainteresowanych jest ... by zostawić go na drzewie – może już niedługo znajdziecie w sklepach nowe marki telefonów”. Tabela 1 Telefony kupowane od sprawdzonych producentów vs telefony od dostawców usług ... WIĘCEJ

    Tematy: operatorzy komórkowi, producenci telefonów komórkowych, rynek telefonów komórkowych, marki

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: