eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marki
  • Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    12:57 29.11.2013

    ... zyskały ponad milion sympatyków – znalazła się kategoria Napoje. W porównaniu do równie potężnej, choć znacznie mniej aktywnej kategorii, jaką jest Żywność – marki napojowe skuteczniej angażują swoich konsumentów. Żywność jest jednak jedną z najrzadziej postujących branż (poniżej jednego postu dziennie). W kategoriach Piwo i Alkohole największe ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki
  • Zarządzanie marką: ważna spójność

    Zarządzanie marką: ważna spójność

    13:42 20.09.2013

    ... nie konsumują już naiwnie rozumianych produktów – konsumują marki i to, co marki mają im do zaoferowania w kontekście zaspokajania estetycznych i emocjonalnych potrzeb. Wspomniany ... jak powinno być, sugeruje trafne rozwiązania. Autentyczność i adekwatność O sile marki świadczy także jej autentyczność (spójność obietnicy brandu z podejmowanymi wobec ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Polski Internet: najpopularniejsi celebryci

    Polski Internet: najpopularniejsi celebryci

    10:44 12.08.2013

    Piękni i młodzi? Nie zawsze! Popularni i bogaci? Z pewnością tak! Miesięcznik Forbes przedstawił właśnie listę najcenniejszych gwiazd polskiego show biznesu. W setce znaleźli się sportowcy, dziennikarze, aktorzy i celebryci, którzy w minionym roku byli najcenniejsi dla reklamodawców. IMM postanowił sprawdzić, czy popularność przekłada się na skalę ... WIĘCEJ

    Tematy: znane marki, znane osobistości, marki, celebryci
  • Najcenniejsze marki świata 2013 - finanse

    Najcenniejsze marki świata 2013 - finanse

    13:58 07.06.2013

    ... formy HSBC znowu jest najcenniejszym bankiem międzynarodowym - wartość tej marki wzrosła o 24%, osiągając niemal 24 mld USD. Barclays odnotował wzrost o 34% i zajmuje obecnie ... nowy bank w rankingu Top 100, wchodzący od razu na miejsce 52. z wartością marki wynoszącą 16,6 mld USD. Anastasia A. Kourovskaia, wiceprezes Millward Brown Optimor, zauważa ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja

    Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja

    09:22 06.06.2013

    ... rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Wartość marki Toyota wynosi obecnie 24 mld USD (wzrost o 12% w porównaniu do roku ... , wykorzystując swoją zawsze silną markę do wydobycia się z sytuacji kryzysowej. Marki samochodowe nadal osiągają wysoką sprzedaż na szybko rosnących rynkach np. w Chinach, ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.

    Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.

    09:26 05.06.2013

    ... 72 w rankingu Top 100 uplasował się Siemens, który podniósł wartość swojej marki o 16% dzięki sukcesowi technologii Vertical IT, umożliwiającej wzajemną interakcję inteligentnych ... są różne w różnych regionach: Wywodząca się z RPA firma MTN odnotowała wzrost wartości marki o 23% - był to największy przyrost w kategorii telekomów. MTN zawdzięcza go ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013

    Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013

    13:41 31.05.2013

    ... i spadku kursu swoich akcji. Dzieje się to ze względu na siłę marki Apple, która jest jego tajną bronią – Apple umiejętnie wprowadza innowacje i ... ważne wyniki z rankingu branży technologicznej: Wzloty i upadki w Chinach: W przeciwieństwie do spadającej wartości marki Facebook, wartość jego chińskiego odpowiednika Tencent podskoczyła aż o 52%. ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny

    Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny

    09:42 29.05.2013

    ... spadek o 5%). Motorem wartości okazało się ożywienie gospodarki amerykańskiej, rosnąca rola marki jako wyróżnika sieci detalicznych, a także konieczność pozyskania konsumentów pragnących robić zakupy ... dotrzeć do określonych grup docelowych. Nowy wymiar wygody: Marki detalistów upraszczają drogę klienta po sklepie dzięki klarowniejszej nawigacji, ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Strategia marki: Alternative Brand Currencies

    Strategia marki: Alternative Brand Currencies

    13:53 24.05.2013

    ... się na dwóch płaszczyznach. Z jednej strony to produkt jest środkiem płatniczym (produkt marki wymieniany jest na coś innego), i odwrotnie – powstaje możliwość uzyskania produktu (w szerokim ... pot czy, jak kto woli, spalone kalorie (akcja marki Nike – „Bid your sweat” – gdzie na produkty marki wymieniane były pokonane w biegu kilometry). Może to ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, strategia marki, budowanie świadomości marki, marketing social media
  • Ranking najcenniejszych marek 2013

    Ranking najcenniejszych marek 2013

    10:57 21.05.2013

    ... udziału rynkowego i większe zyski, ponieważ za silne marki można żądać premii cenowej. Takie marki zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, ... piwo Brahma odnotowało w ostatnim roku wzrost o +61%, a wartość tej marki wynosi 4 mld USD. Marki o wysokiej wartości zapewniają firmom szybszy wzrost: Analiza rankingu BrandZ™ Top ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek

poprzednia  

1 ... 9 10 11 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: