marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Polski Internet: najpopularniejsi celebryci
10:44 12.08.2013
Piękni i młodzi? Nie zawsze! Popularni i bogaci? Z pewnością tak! Miesięcznik Forbes przedstawił właśnie listę najcenniejszych gwiazd polskiego show biznesu. W setce znaleźli się sportowcy, dziennikarze, aktorzy i celebryci, którzy w minionym roku byli najcenniejsi dla reklamodawców. IMM postanowił sprawdzić, czy popularność przekłada się na skalę ...
Tematy: znane marki, znane osobistości, marki, celebryci -
Najcenniejsze marki świata 2013 - finanse
13:58 07.06.2013
... formy HSBC znowu jest najcenniejszym bankiem międzynarodowym - wartość tej marki wzrosła o 24%, osiągając niemal 24 mld USD. Barclays odnotował wzrost o 34% i zajmuje obecnie ... nowy bank w rankingu Top 100, wchodzący od razu na miejsce 52. z wartością marki wynoszącą 16,6 mld USD. Anastasia A. Kourovskaia, wiceprezes Millward Brown Optimor, zauważa ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja
09:22 06.06.2013
... rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Wartość marki Toyota wynosi obecnie 24 mld USD (wzrost o 12% w porównaniu do roku ... , wykorzystując swoją zawsze silną markę do wydobycia się z sytuacji kryzysowej. Marki samochodowe nadal osiągają wysoką sprzedaż na szybko rosnących rynkach np. w Chinach, ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
09:26 05.06.2013
... 72 w rankingu Top 100 uplasował się Siemens, który podniósł wartość swojej marki o 16% dzięki sukcesowi technologii Vertical IT, umożliwiającej wzajemną interakcję inteligentnych ... są różne w różnych regionach: Wywodząca się z RPA firma MTN odnotowała wzrost wartości marki o 23% - był to największy przyrost w kategorii telekomów. MTN zawdzięcza go ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013
13:41 31.05.2013
... i spadku kursu swoich akcji. Dzieje się to ze względu na siłę marki Apple, która jest jego tajną bronią – Apple umiejętnie wprowadza innowacje i ... ważne wyniki z rankingu branży technologicznej: Wzloty i upadki w Chinach: W przeciwieństwie do spadającej wartości marki Facebook, wartość jego chińskiego odpowiednika Tencent podskoczyła aż o 52%. ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
09:42 29.05.2013
... spadek o 5%). Motorem wartości okazało się ożywienie gospodarki amerykańskiej, rosnąca rola marki jako wyróżnika sieci detalicznych, a także konieczność pozyskania konsumentów pragnących robić zakupy ... dotrzeć do określonych grup docelowych. Nowy wymiar wygody: Marki detalistów upraszczają drogę klienta po sklepie dzięki klarowniejszej nawigacji, ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
13:53 24.05.2013
... się na dwóch płaszczyznach. Z jednej strony to produkt jest środkiem płatniczym (produkt marki wymieniany jest na coś innego), i odwrotnie – powstaje możliwość uzyskania produktu (w szerokim ... pot czy, jak kto woli, spalone kalorie (akcja marki Nike – „Bid your sweat” – gdzie na produkty marki wymieniane były pokonane w biegu kilometry). Może to ...
Tematy: marki, strategia marki, budowanie świadomości marki, marketing social media -
Ranking najcenniejszych marek 2013
10:57 21.05.2013
... udziału rynkowego i większe zyski, ponieważ za silne marki można żądać premii cenowej. Takie marki zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, ... piwo Brahma odnotowało w ostatnim roku wzrost o +61%, a wartość tej marki wynosi 4 mld USD. Marki o wysokiej wartości zapewniają firmom szybszy wzrost: Analiza rankingu BrandZ™ Top ...
Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek -
Wartość dodana marki nie tylko materialna
10:04 18.04.2013
... opinie o możliwościach innowacyjnych. Marketerzy głusi na te głosy pozbawiają się bardzo dużego potencjału i możliwości zaangażowania fanów w rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie stanowią one dziś barier ...
Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki -
Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze
09:45 11.04.2013
... : kreatywnie wyróżniać i gwarantować bezpieczeństwo. Babunia poprzez populistyczny naming produktów takich kryteriów już nie spełnia. Nie tylko nie wyróżnia, ale dewaluuje marki słowa tego używające. Jak się okazuje, nazwa produktów spożywczych tworzona wyłącznie, jako konwencjonalna „kreacja” nie daje gwarancji uniknięcia problemów marketingowych ...
Tematy: nazwa produktu, nazwa produktu spożywczego, nazwa, produkty spożywcze