eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marki
  • Ranking najcenniejszych marek 2013

    Ranking najcenniejszych marek 2013

    10:57 21.05.2013

    ... udziału rynkowego i większe zyski, ponieważ za silne marki można żądać premii cenowej. Takie marki zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, ... piwo Brahma odnotowało w ostatnim roku wzrost o +61%, a wartość tej marki wynosi 4 mld USD. Marki o wysokiej wartości zapewniają firmom szybszy wzrost: Analiza rankingu BrandZ™ Top ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Wartość dodana marki nie tylko materialna

    Wartość dodana marki nie tylko materialna

    10:04 18.04.2013

    ... opinie o możliwościach innowacyjnych. Marketerzy głusi na te głosy pozbawiają się bardzo dużego potencjału i możliwości zaangażowania fanów w rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie stanowią one dziś barier ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki
  • Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze

    Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze

    09:45 11.04.2013

    ... : kreatywnie wyróżniać i gwarantować bezpieczeństwo. Babunia poprzez populistyczny naming produktów takich kryteriów już nie spełnia. Nie tylko nie wyróżnia, ale dewaluuje marki słowa tego używające. Jak się okazuje, nazwa produktów spożywczych tworzona wyłącznie, jako konwencjonalna „kreacja” nie daje gwarancji uniknięcia problemów marketingowych ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa produktu, nazwa produktu spożywczego, nazwa, produkty spożywcze
  • Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?

    Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?

    09:12 09.04.2013

    ... odwrotnego. Popularność marki może rozmyć wyróżnienie marki. Dominują cechy produktu, na plan dalszy schodzi wizerunek i skojarzenia z producentem. Tak było w wypadku marki Walkman ... rynkowej. Receptą na to jest wyważenie proporcji między komunikacją marki produktu i marki dostawcy. Podkreślenie od kogo pochodzi produkt wpływa na efektywność ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa potoczna, nazwa produktu, marki, marka
  • Ochrona prawna marki

    Ochrona prawna marki

    09:05 29.03.2013

    ... produkt, a nabywają towar konkurencji. Takie podszywanie się pod inne marki jest czynem nieuczciwej konkurencji. Przynależność Polski do Unii Europejskiej skutkuje ... oznaczenie. Tak, więc GQ3 nie będzie oznaczeniem nowej marki produktu – zawiodła ochrona prawna marki. Chińskie przedsiębiorstwa znane są z kopiowania popularnych wzorów i trudno ... WIĘCEJ

    Tematy: ochrona prawna marki, ochrona marki, znak towarowy, prawo ochronne na znak towarowy
  • Nazwa produktu a marketing międzynarodowy

    Nazwa produktu a marketing międzynarodowy

    10:44 14.03.2013

    ... komunikowania nowego lub zrewitalizowanego komunikatu marki. Wykorzystanie zmiany nazwy produktów repozycjonowania marki jest dość powszechne. Nowa nazwa produktu ... marki Przekazania najistotniejszych wartości i wyróżników marki Ukierunkowaniu komunikatów do docelowej grupy Budowania zainteresowania, przykuwania uwagi Powielania jako oznaczenie marki ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa produktu, marketing międzynarodowy, nazwa, marki
  • Czym jest branded content?

    Czym jest branded content?

    10:33 28.12.2012

    ... najważniejszą rolę, a właśnie wartości, z którymi chętnie utożsamiają się młode mamy. Ekosystem marki W Polsce tak spektakularne działania należą cały czas do rzadkości. Warto ... tys. do 100 tys. instalacji. Buduj zaufanie, nie sprzedawaj Aby treść tworzona przez marki pozwalała realizować zakładane cele, musi spełniać kilka istotnych warunków. Przede ... WIĘCEJ

    Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy
  • Zarządzanie marką: kontroling marki

    Zarządzanie marką: kontroling marki

    14:03 03.12.2012

    ... marki, jako szacowanie wartości marki [Brand Value] Kontroling marki może określać wartość marki wyrażoną w pieniądzu – potrzebne jest wtedy szacowanie wartości marki. Na podstawie zmian wartości marki w czasie można ocenić skuteczność wszystkich działań wobec marki. Taki kontroling marki prowadzą wyspecjalizowane firmy. Przy badaniu wartości marki ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Nowa strategia marki dla sieci supermarketów

    Nowa strategia marki dla sieci supermarketów

    09:13 15.11.2012

    ... sukcesu potrzebny jest unikalny model biznesowy. Nowy koncept biznesowy i nowa strategia marki Przykład rozszerzania marki prezentuje Grupa Jeronimo Martins w Portugalii. Firma ta znana jest w Polsce z prowadzenia sieci sklepów Biedronka. Nowa strategia marki w Jeronimo Martins polega na otwieraniu poradni medycznych na terenie zarządzanych przez ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, rozszerzanie marki, marki, marka
  • Top Marki w mediach

    Top Marki w mediach

    13:38 01.10.2012

    ... zasięgu, jak i wartości ekwiwalentu reklamowego, w rezultacie zaś wyraźnie wyprzedzając ich w ogólnej punktacji. Pierwsze lokaty, w porównaniu z czwartą edycją badania, zachowały również marki: Tesco (sieci handlowe), RMF (radio), Plus (telekomunikacja), iPhone (telefony GSM) oraz PZU (ubezpieczenia). Wśród producentów IT na prowadzenie wysunął się ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, najbardziej znane marki, monitoring mediów

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: