marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?
09:12 09.04.2013
... odwrotnego. Popularność marki może rozmyć wyróżnienie marki. Dominują cechy produktu, na plan dalszy schodzi wizerunek i skojarzenia z producentem. Tak było w wypadku marki Walkman ... rynkowej. Receptą na to jest wyważenie proporcji między komunikacją marki produktu i marki dostawcy. Podkreślenie od kogo pochodzi produkt wpływa na efektywność ...
Tematy: nazwa potoczna, nazwa produktu, marki, marka -
Ochrona prawna marki
09:05 29.03.2013
... produkt, a nabywają towar konkurencji. Takie podszywanie się pod inne marki jest czynem nieuczciwej konkurencji. Przynależność Polski do Unii Europejskiej skutkuje ... oznaczenie. Tak, więc GQ3 nie będzie oznaczeniem nowej marki produktu – zawiodła ochrona prawna marki. Chińskie przedsiębiorstwa znane są z kopiowania popularnych wzorów i trudno ...
Tematy: ochrona prawna marki, ochrona marki, znak towarowy, prawo ochronne na znak towarowy -
Nazwa produktu a marketing międzynarodowy
10:44 14.03.2013
... komunikowania nowego lub zrewitalizowanego komunikatu marki. Wykorzystanie zmiany nazwy produktów repozycjonowania marki jest dość powszechne. Nowa nazwa produktu ... marki Przekazania najistotniejszych wartości i wyróżników marki Ukierunkowaniu komunikatów do docelowej grupy Budowania zainteresowania, przykuwania uwagi Powielania jako oznaczenie marki ...
Tematy: nazwa produktu, marketing międzynarodowy, nazwa, marki -
Czym jest branded content?
10:33 28.12.2012
... najważniejszą rolę, a właśnie wartości, z którymi chętnie utożsamiają się młode mamy. Ekosystem marki W Polsce tak spektakularne działania należą cały czas do rzadkości. Warto ... tys. do 100 tys. instalacji. Buduj zaufanie, nie sprzedawaj Aby treść tworzona przez marki pozwalała realizować zakładane cele, musi spełniać kilka istotnych warunków. Przede ...
Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy -
Zarządzanie marką: kontroling marki
14:03 03.12.2012
... marki, jako szacowanie wartości marki [Brand Value] Kontroling marki może określać wartość marki wyrażoną w pieniądzu – potrzebne jest wtedy szacowanie wartości marki. Na podstawie zmian wartości marki w czasie można ocenić skuteczność wszystkich działań wobec marki. Taki kontroling marki prowadzą wyspecjalizowane firmy. Przy badaniu wartości marki ...
Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka -
Nowa strategia marki dla sieci supermarketów
09:13 15.11.2012
... sukcesu potrzebny jest unikalny model biznesowy. Nowy koncept biznesowy i nowa strategia marki Przykład rozszerzania marki prezentuje Grupa Jeronimo Martins w Portugalii. Firma ta znana jest w Polsce z prowadzenia sieci sklepów Biedronka. Nowa strategia marki w Jeronimo Martins polega na otwieraniu poradni medycznych na terenie zarządzanych przez ...
Tematy: strategia marki, rozszerzanie marki, marki, marka -
Top Marki w mediach
13:38 01.10.2012
... zasięgu, jak i wartości ekwiwalentu reklamowego, w rezultacie zaś wyraźnie wyprzedzając ich w ogólnej punktacji. Pierwsze lokaty, w porównaniu z czwartą edycją badania, zachowały również marki: Tesco (sieci handlowe), RMF (radio), Plus (telekomunikacja), iPhone (telefony GSM) oraz PZU (ubezpieczenia). Wśród producentów IT na prowadzenie wysunął się ...
Tematy: marki, marka, najbardziej znane marki, monitoring mediów -
Najpopularniejsze marki w polskich centrach handlowych
11:06 01.10.2012
... handlowych. Poza tym liczną grupę stanowią przedstawiciele operatorów komórkowych (występują w ok. 65% - 80% analizowanych centrów), a na kolejnych miejscach uplasowały się marki takie jak CCC, Triumph oraz Apart.
Tematy: centra handlowe, marki, najpopularniejsze marki, powierzchnie handlowe -
Strategie marketingowe: zawężanie marki
13:53 18.09.2012
... swoje portfolio bardzo ograniczył i przeprowadził zawężanie marki Ford - sprzedając lub zamykając mniejsze marki. Mniej marek poprawiło wyniki finansowe koncernu. ... rynku farmaceutyków. Zawężanie marki połączone często jest z zawężaniem portfolio ofert. Zawężanie marki odpowiedzią na kryzys Strategia koncentracji i zawężanie marki jest odpowiedzią na ...
Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką -
Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
12:39 30.07.2012
... : Hyundai, Kia, Sharp i McDonald's - wynika z badania "Monitoring reklam na EURO 2012", prowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Nie wszystkie marki jednakowo skorzystały z szansy, jaką stwarzały piłkarskie mistrzostwa Europy. Wśród znaków towarowych, które sponsorowały turniej lub nawiązywały do niego w komunikacji można ...
Tematy: Euro 2012, marki, marki samochodowe, marki odzieżowe