marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
13:46 06.07.2012
... warta więcej niż sponsoring – piwo Tyskie, pokonało pod względem medialności i buzzu w mediach społecznościowych markę Warka, sponsora narodowej reprezentacji Polski. Obie marki poniosły zbliżone nakłady na reklamę, ale Tyskie stworzyło nieszablonową kampanię „Piąty stadion” i sponsorowało popularny mini-serial telewizyjny o tej samej nazwie, który ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012 -
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2012
13:07 21.06.2012
... drugie miejsce, notując wzrost o 15%, natomiast Facebook imponująco wspiął się w górę (wzrost o 74%) i ostatecznie wylądował na miejscu 5 (wartość marki 33,2 mld USD). Marki technologiczne zdominowały tegoroczny ranking BrandZ Top 100, zajmując cztery miejsca w pierwszej dziesiątce. Google i Microsoft zajmują odpowiednio miejsce 3. i 5. Sukces tego ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2012 - motoryzacja
13:18 12.06.2012
... Millward Brown Optimor. Gracz z Monachium osiągnął wzrost wartości swojej marki o 10% mimo spadków w całym sektorze motoryzacyjnym i ponownie wszedł na miejsce nr 1, spychając z ... aut spod znaku Chevy, Buick i Cadillac. Rząd chiński planuje jednak wyłączyć marki importowane z listy pojazdów zatwierdzonych do użytku organów państwa, co może ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2012 - telekomunikacja
13:42 05.06.2012
... Optimor. W tegorocznym rankingu ten amerykański gigant telekomunikacyjny stracił 1%, osiągając wartość marki wynoszącą 68,9 mld USD. Mimo tego spadku marka AT&T poradziła sobie lepiej niż ... Samsung, zajmujący miejsce nr 55 w rankingu BrandZ Top 100. Wartość tej marki wzrosła w ostatnim roku o 16% i przekracza obecnie 14,1 mld USD, częściowo dzięki ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2012 - handel detaliczny
12:20 04.06.2012
... sieci detalicznych i mimo spadku wartości o 8% zepchnął z pierwszego miejsca sieć Amazon. Wartość marki Walmart wynosi obecnie 34,4 mld USD, natomiast Amazon stracił 9% wartości ... w połączeniu z pomiarem siły marek w badaniach konsumenckich. „Do wzrostu wartości marki Walmart przyczyniła się jej międzynarodowa ekspansja, w tym także na rynki Afryki, ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
11:14 30.05.2012
... piłkę”, „Do hymnu”, „5 stadion”, czy „Fala flag” zna każdy kibic, a najbardziej zażartą rywalizację o duszę i portfele konsumentów toczą pomiędzy sobą dwie marki branży piwnej… niezaangażowane sponsorsko w mistrzostwa. Akcje podmiotów czerpiących korzyści „przy okazji” wielkich sportowych imprez nie opierają się wcale na dużych ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012 -
Najcenniejsze marki świata 2012 - produkty luksusowe
00:20 30.05.2012
... EUR (1,2 md USD) przy wzroście sprzedaży o 18,3%. „Choć konsumenci sprytniej wybierają marki i zachowują się przy tym raczej rozważnie niż ostentacyjnie, jednak wciąż mają ... i współpracy na zasadach franczyzy. Jakość i perfekcja wykonania, dziedzictwo i historia marki to kluczowe czynniki sukcesu w przypadku marek luksusowych. Oznacza to, że ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Ranking najcenniejszych marek 2012
11:43 23.05.2012
... w skład rankingu BrandZ Top 100 wzrosła o 66% i wynosi obecnie 2,4 bilionów USD. „Marki są czymś w rodzaju polisy ubezpieczeniowej w biznesie” – zauważa Eileen Campbell, ... kolei Verizon, największy operator komórkowy w USA, w ostatnim roku zwiększył wartość swojej marki o 15%, (obecnie: 49,1 mld USD). Handel detaliczny – budowanie działalności w ...
Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek -
Marki godne zaufania 2012 - branża finansowa
11:21 21.05.2012
... wizerunek oraz zrozumienie potrzeb klienta. Rzadziej jako godne zaufania marki respondenci wymieniali: MasterCard (16%), Citibank (4%) i PKO BP (3%). W kategorii Towarzystwo ... respondenci w kategorii Fundusz inwestycyjny jako godne zaufania wskazywali również marki: Aviva (7%), AXA (7%) oraz Alianz (5%). Wyniki badania European Trusted Brands są ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Globalne marki stawiają na handel online
00:11 21.05.2012
... Polska. Według danych CBRE, sprzedaż internetową z dostawą w Polsce najczęściej oferują popularne marki przystępnej cenowo odzieży i dżinsów – 62% z nich ma już sklepy internetowe ... . Kolejną grupą są sklepy odzieżowe ze średniej półki cenowej (43%), następnie marki oferujące odzież luksusową i biznesową (41%) oraz specjalistyczne sklepy odzieżowe, w ...
Tematy: sieci detaliczne, sieci handlowe, inwestycje, zagraniczne sieci handlowe