marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Marki godne zaufania 2012
00:25 12.05.2012
... Trusted Brands, jednego z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów wybrało marki, które darzą największym zaufaniem. Marki wskazane przez polskich respondentów nagrodzone zostaną Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2012. W tegorocznej edycji badania największym ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Marketing marki a marketing produktu
00:32 02.05.2012
... dziś jakąś szczególną skłonność do kupowania rowerów marki Rover, odkurzaczy marki Electrolux, piecyków marki Junkers, żyletek marki Gillette? Coś jeszcze z dawnej chwały zostało, ale ... nie jest polisą ubezpieczeniową od następstw błędów biznesowych. Dziś utrzymanie marki jest w zasadzie tym samym, co utrzymanie klientów, i polega na dostarczaniu ...
Tematy: marka, marki, marketing marki, najlepsza marka -
Strategia rynkowa i Brand Extension
13:44 27.04.2012
... mają silne marki. Kluczowym czynnikiem sukcesu w rozszerzania marki jest potencjał rozszerzania marki. Nie każdą markę można z sukcesem rozszerzać, nie każde rozszerzenie zakończy ... sprzedaż. Dlatego może najłatwiej rozszerza się marki premium. Innym kryterium sukcesu rozszerzania marki, jest strategie oparta na wykorzystaniu kompetencji firmy. ...
Tematy: marka, marki, Brand Extension, strategia marki -
Najlepsze marki świata a kryzys
13:02 13.04.2012
... z kryzysem na innych rynkach geograficznych i odniosły sukces. Waga marki Waga marki w podejmowaniu decyzji zakupowej wzrosła.To odpowiedź na pytanie, ... marki Marki, które nie straciły siły oddziaływania na konsumenta czasów kryzysu, to marki, które budzą jego zaufanie, dostarczając mu spójne doświadczenie. Oczywiście centralne dla doświadczenia marki ...
Tematy: marki, marka, najbardziej znane marki, znajomość marki -
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
11:12 10.04.2012
... na markę. Inne to na przykład zbudowanie wartościowych dla marki skojarzeń, szybsze wprowadzenie marki na rynek, łatwiejsze dotarcie do ściśle określonych grup konsumentów. ... na ziemi” (Happiest Place on Earth). Dzięki konsekwencji spójnej strategii marki wartość firmy i marki rośnie. Wartość kapitałowa spółki na giełdzie papierów wartościowych w ...
Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką -
Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny
13:58 02.04.2012
... rozwoju. Strategia rozszerzania obejmuje nowe rynki działania a często i nowe marki. Strategia rozszerzania marki Nowe markowe samochody wcale nie muszą być drogie. Rośnie rynek małych ... nowych ofert, tam gdzie rynki rosną - wprowadza się masowe marki tanich produktów. Rozszerzanie marki na nowe rynki, nowe produkty i nowe grupy klientów jest jedną ...
Tematy: strategia marki, marki, marka, zarządzanie marką -
Celebryci a budowanie marki
10:49 07.03.2012
... sprzedawanej w Hollywood. Jak można się domyślać, szum medialny i popularność jednej z najlepiej zarabiających na świecie par artystów wspiera sprzedaż narkotyków tej „marki”. Beyonce i Jay-Z nazwali swoje dziecko nieświadomymi konsekwencji i nie mają nic wspólnego z nazwą narkotyków. Dodatkową popularność nazwa narkotyku uzyskała dzięki publicznym ...
Tematy: budowanie wizerunku marki, marki, marka, budowanie świadomości marki -
Marki kojarzone z Euro 2012
11:02 22.02.2012
... nie kojarzy się z żadną marką lub firmą. Jakie marki Polacy kojarzą z Mistrzostwami? Najczęściej wymieniane marki, z którymi kojarzymy Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, ... superpucharu – meczu, który miał zainaugurować otwarcie Stadionu Narodowego. Marki RTV Jeśli chodzi o marki sprzętu RTV, Polacy w kontekście Euro 2012 najczęściej wymieniają ...
Tematy: Euro 2012, marki, marki samochodowe, marki odzieżowe -
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
00:15 31.01.2012
... . Dzięki temu specjalnemu badaniu uzyskano wiedzę na temat skojarzeń aktywowanych w ludzkich umysłach przez marki należące do indeksu Stengel 50 oraz marki konkurencyjne względem nich. Stwierdzono, że marki charakteryzujące się wysokimi wskaźnikami wzrostu są aktywne w pięciu fundamentalnych obszarach ogólnoludzkich wartości: Wywoływanie radości ...
Tematy: marki, kreowanie marki, marki luksusowe, najbardziej znane marki -
Marki piwa w Internecie
00:11 25.01.2012
... okazały się fora (50%). Mocno zaznaczyły swoją obecność także Facebook (25%) i Mikroblogi (15%). Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekście marki Redd’s. Najwięcej pozytywnych opinii zebrały marki Ciechan, Redd’s oraz Kasztelan. Wśród negatywów najwięcej zebrały Carlsberg, Warka i... wspomniany wcześniej Kasztelan. Zdecydowanie najwięcej wyników ...
Tematy: piwo, branża piwowarska, sprzedaż piwa, browary