marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Spożywcze marki własne w 2011 roku
12:16 20.01.2012
... przeprowadzonego w okresie luty 2010-marzec 2011). W przeciwieństwie do produktów konkretnych producentów, marki własne odnotowały 18 proc. wzrost sprzedaży. Dlatego Inspekcja Handlowa na ... mało znanych przedsiębiorców, jak i renomowanych dużych koncernów, posiadających swoje własne marki producenckie. Zdarza się, że w jednym sklepie można wybierać ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
13:07 16.12.2011
Już po raz siódmy miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO BP, Winiary oraz mBank. Tegoroczna, siódma już edycja badania konsumenckiego miesięcznika Reader’s Digest, ...
Tematy: najpopularniejsze marki, marka, marki, najlepsza marka -
Akwizycje a strategia marki
13:48 13.12.2011
... zmienia się strategia marki w procesie akwizycji? Strategia marki objawia się nie tylko w obszarze prezentacji ofert, ale także w prezentacji marki korporacyjnej. Przykłady ... marki powinna być jednym z kluczowych elementów już przy planowaniu akwizycji. Strategia marki i zarządzanie wizerunkiem są sztuką komunikacji i prezentacji. Strategia marki ...
Tematy: strategia marki, zarządzanie marką, wizerunek marki, zarządzanie wizerunkiem marki -
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
12:55 17.11.2011
... i kultury oraz 5. turystyki. Autorzy badania traktują markę jako kluczowy zasób, który odwzorowuje sumę skojarzeń i preferencji związanych z krajem. Marki państw są tak jak marki produktów nie tylko wytworem reklamy, ale zbiorem faktycznych doświadczeń, rekomendacji oraz wyróżników i atrybutów jakości. Badani byli przedstawiciele biznesu, światowi ...
Tematy: ranking marek, najlepsza marka, ranking najsilniejszych marek, budowanie wizerunku marki -
Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013
00:15 14.10.2011
... się w potrzebę bardziej racjonalnych wydatków. Poza tym nastąpił wyraźny wzrost akceptacji marki własnej. Tym samym okres osłabienia gospodarczego przyczynił się do poprawy ... Obecna, trudna sytuacja na światowym rynku surowcowym może jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój marki własnej w Polsce. Rosnące ceny żywności w sklepach, ale także wszelkiego ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Branding - budowanie marki
13:18 07.06.2011
... lojalnych klientów w procesie zakupowym silnej marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową ...
Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka -
Marki godne zaufania 2011 - leki
00:20 22.05.2011
... że w tej materii jesteśmy konsekwentni i często od lat wybieramy te same marki, jeśli już raz wzbudziły nasze zaufanie. W kategorii Środek przeciwbólowy Złote Godło zdobyła marka ... wskazało blisko 20 proc. ankietowanych. Marka ta została wyżej niż konkurencyjne marki oceniona za jakość, zrozumienie potrzeb klienta, silny wizerunek oraz stosunek ...
Tematy: polskie marki, marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka -
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
00:14 17.05.2011
... ludność tego ogromnego kraju (1,3 mld osób) ma możliwość przeszukiwania Internetu. Pod względem dynamiki wzrostu (141%) wyszukiwarkę Baidu wyprzedził tylko Facebook. Marki „w chmurach” – Dość nagle okazało się, że w zakresie przechowywania danych i dostępu do nich, a także oprogramowania i aplikacji przyszłość należy do zespołów „superkomputerów ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe
00:20 15.05.2011
... sklepów i obejrzeli londyński pokaz mody. Dzięki większym inwestycjom w tym obszarze marki „nawiązywały relacje” z klientami, a nie tylko „kierowały ofertę do grupy docelowej”. ... posiada indywidualny rys i nie zalicza się do kategorii produktów masowych. Tradycja marki – Marki, które rzeczywiście mogą się odwoływać do własnej tradycji, ponieważ przez ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny
10:05 13.05.2011
... Detaliści z segmentu luksusowego (odrębna kategoria) również wypadli znakomicie, ponieważ konsumenci mieli więcej pieniędzy i byli gotowi je wydawać. Nowe rynki – Największe marki globalne nadal prowadzą ekspansję na rynkach wschodzących, w tym w Chinach. Carrefour dokonał konsolidacji swoich licznych linii biznesowych pod wspólną marką. Doskonałe ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki