marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Marki godne zaufania 2011
11:34 11.05.2011
... Brands - jednego z największych badań konsumenckich w Europie. Tegoroczna edycja badania pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestlé. Marki wskazane przez polskich respondentów zostały nagrodzone Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands. We wszystkich 16 krajach objętych badaniem ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Cechy marek godnych zaufania
10:06 11.05.2011
... liczy się jeszcze wysoka klasa marki i jej rozpoznawalność. Na pierwszym miejscu w rankingu cech decydujących o wyborze marki znajduje się praktyczność (70 proc ... Rosji, państwem, które przywiązuje największą wagę do zaangażowania marki we wspieranie sztuki. - Znaczenie marki w decyzjach konsumenckich Polaków ma krótką, ledwie nieco ponad 20-letnią ...
Tematy: polskie marki, marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka -
Ranking najcenniejszych marek 2011
11:36 09.05.2011
... %), za nimi uplasowały się dobra luksusowe (19%) i marki technologiczne (18%). Najwolniej rósł natomiast sektor paliwowy (1%). Marki są coraz bardziej ze sobą powiązane dzięki ... między aplikacjami, urządzeniami i platformami operacyjnymi przekładają się na wzajemne zależności marek. Marki, które zdają sobie sprawę z ryzyka, jakie się z tym wiąże, są ...
Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek -
Marka jako wartość finansowa
11:26 27.04.2011
... tradycyjnie postrzegana przez pryzmat jej środków trwałych. Jednak jak pokazują wyceny, coraz większe znaczenie mają wartości niematerialne i prawne, w tym marki. Marki zazwyczaj traktowało się jako oznakowanie produktu. W trochę pogłębionych opracowaniach, również jako zestaw skojarzeń lub wartości, które otrzymują konsumenci. Jednak w pierwszej ...
Tematy: wartość firmy, marka, marki, wartość finansowa marki -
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
13:53 30.03.2011
... dwóch firm po fuzji lub akwizycji? Jak wynika z tych pytań, architektura marki i strategia portfolio polegają na integracji strategii wizerunkowej rynkowej i marketingowej ze ... pod pojęciem strategii architektury portfolio? Architektura marki to sposób, w jak marka firmy i wszystkie ofertowe marki, submarki, linie ofertowe i asortymenty, którymi ...
Tematy: budowanie marki, strategia portfolio, budowanie świadomości marki, marki -
Ranking Value-D polskich marek
13:39 17.03.2011
... ważny czynnik wyboru przy dokonywaniu zakupu. W badaniu Value-D marki są dzielone na tańsze i droższe. Marki o niższych cenach mogą być mimo wszystko postrzegane ... konsumentów. Z kolei nawet w kategoriach charakteryzujących się dużą wrażliwością cenową są marki, które budzą duże zainteresowanie i są postrzegane jako opłacalne, oferujące znakomitą ...
Tematy: marki godne zaufania, ranking marek, najlepsza marka, najdroższe marki -
Ranking marek Value-D
11:29 16.03.2011
... Walshe, Global BrandZ Director w Millward Brown. W badaniu Value-D marki są dzielone na tańsze i droższe. Marki o niższych cenach mogą być mimo wszystko postrzegane jako „ ... . Z kolei nawet w kategoriach charakteryzujących się dużą wrażliwością cenową są marki, które budzą duże zainteresowanie i są postrzegane jako opłacalne, oferujące znakomitą ...
Tematy: marki godne zaufania, ranking marek, najlepsza marka, najdroższe marki -
Strategie marketingowe: rozszerzanie marek
13:06 26.01.2011
... poradę architekta wnętrz. Ten sposób rozszerzania podnosi sprzedaż korzystając z wypracowanej wcześniej kompetencji – np. kanału dystrybucji. Niekiedy wiąże się z wprowadzeniem nowej marki. Kiedy w 1995 r. Amazon.com startował jako księgarnia internetowa, stał się objawieniem. Jednak zamiast żmudnego zwiększania przychodów ze sprzedaży książek, co ...
Tematy: strategia marketingowa, marki, marka, budowanie marki -
Cebra 2011: znane osobistości + marki
12:54 18.01.2011
... : Wisława Szymborska 92%, Andrzej Wajda 91%, Krzysztof Penderecki 86% i Katarzyna Grochola 74%. CEBRA ma za zadanie odpowiednio „kojarzyć” celebrytów i marki. Dla przykładu marki „bliskie”: Wisławie Szymborskiej - Tissot, ING, Soraya, Winiary Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona Krzysztofowi Pendereckiemu – BPH, Orlen, Mercedes ...
Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki -
Kreowanie marki - maturalizm
13:48 22.11.2010
... marka - klient. Stają się ludźmi otwartymi na szczerą konwersację, są skłonni zaakceptować i doświadczać bardziej wymagających innowacji. Ci dojrzali konsumenci doceniają marki, które każdego dnia przekraczają granice i sięgają po coraz to nowe doznania… Warto zadać sobie także pytanie - jakie są wyznaczniki nowej ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm