eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marki
  • Cebra 2011: znane osobistości + marki

    Cebra 2011: znane osobistości + marki

    12:54 18.01.2011

    ... : Wisława Szymborska 92%, Andrzej Wajda 91%, Krzysztof Penderecki 86% i Katarzyna Grochola 74%. CEBRA ma za zadanie odpowiednio „kojarzyć” celebrytów i marki. Dla przykładu marki „bliskie”: Wisławie Szymborskiej - Tissot, ING, Soraya, Winiary Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona Krzysztofowi Pendereckiemu – BPH, Orlen, Mercedes ... WIĘCEJ

    Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki
  • Kreowanie marki - maturalizm

    Kreowanie marki - maturalizm

    13:48 22.11.2010

    ... marka - klient. Stają się ludźmi otwartymi na szczerą konwersację, są skłonni zaakceptować i doświadczać bardziej wymagających innowacji. Ci dojrzali konsumenci doceniają marki, które każdego dnia przekraczają granice i sięgają po coraz to nowe doznania… Warto zadać sobie także pytanie - jakie są wyznaczniki nowej ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm
  • Marki własne detalistów w Polsce 2010

    Marki własne detalistów w Polsce 2010

    10:00 22.10.2010

    ... swoim klientom produkty marek własnych co najmniej dwóch poziomów cenowych i jakościowych. Marki własne w Polsce to już nie tylko produkty najtańsze, w prostym opakowaniu ... labels stoi ponadto szybko rosnąca sieć sklepów dyskontowych, w których marki własne odpowiadają za największy spośród wszystkich kanałów udział w sprzedaży – przekraczający 60%. ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki
  • Skuteczne zarządzanie marką

    Skuteczne zarządzanie marką

    00:04 16.08.2010

    ... reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje ... wystarczy w wybranej niszy. Ostatnim i również bardzo istotnym elementem jest wyróżnienie marki. Amerykanie mówią: WYRÓŻNIJ SIĘ ALBO ZGIŃ! W tym miejscu warto postawić ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki
  • Wartość finansowa marki

    Wartość finansowa marki

    13:26 26.07.2010

    ... docelowego. Ponadto, w przypadku źle obmyślonego planu i niedostatecznej koordynacji można zarzucić rynek produktami tej samej marki, co grozi „rozwodnieniem” marki. Zakup / sprzedaż marki Sposób zakupu lub sprzedaży marki zależy od celów marketingowych i finansowych przedsiębiorstwa. Transakcje dokonywane na markach oraz na pojedynczych znakach ... WIĘCEJ

    Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki
  • Cebra 2010: znane osobistości + marki

    Cebra 2010: znane osobistości + marki

    10:56 18.06.2010

    ... Chylińska 7) Cezary Pazura 8) Beata Tyszkiewicz 9) Kuba Wojewódzki 10) Jerzy Stuhr Dla przykładu marki „bliskie” Adamowi Małyszowi to Skoda i Nivea. Justyna Kowalczyk ma najmniejszy dystans ... jak na przykład wykorzystanie potencjału znanych osób dla podniesienia znajomości marki lub zmiany jej profilu. Łowcy talentów, a także firmy producenckie mogą ... WIĘCEJ

    Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki
  • Rebranding

    Rebranding

    10:27 19.05.2010

    ... . W takim procesie znaczenie ma tempo wprowadzanych zmian, które powinno zależeć od poziomu rozpoznawalności lokalnej marki i stosownie do tego umożliwić transfer wartości starej marki na nową. Metody odświeżania Odświeżanie marki można przeprowadzać na wiele różnych sposobów i z różną intensywnością w zależności od tego, w jakiej sytuacji znajduje ... WIĘCEJ

    Tematy: rebranding, marka, marki, silna marka
  • Polacy wybierają polskie marki

    Polacy wybierają polskie marki

    13:52 18.05.2010

    ... (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wybierali marki polskie, jako najbardziej godne zaufania - szczególnie w przypadku kategorii finansowych. W badaniu European Trusted Brands pięć polskich marek zdominowało swoje kategorie, wygrywając ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie marki, marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka
  • Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    11:05 30.04.2010

    ... doświadczeniem klientów. Błędne jest przekonanie, że budowanie silnej marki nie wymaga aktywnego wsparcia i stałego zaangażowania ze strony ścisłego kierownictwa. ... bankowości" Alior Banku, który potrafił w zgrabny sposób przekazać nowatorską obietnicę marki i zdobyć wiele nagród - w tym dla najlepszego banku w Polsce. Tymczasem tajemniczy ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Ranking najcenniejszych marek 2010

    Ranking najcenniejszych marek 2010

    13:49 29.04.2010

    ... wszystkie kraje grupy BRIC – wśród najcenniejszych marek świata znalazły się nowe marki z Chin, Rosji i Brazylii. Marki jak w banku: Jeśli potraktujemy ranking BrandZ Top 100 jako ... że silne marki dają sobie radę lepiej niż rynek giełdowy. Silne marki skaczą wyżej: Marki takie jak Samsung, który odnotował największy skok (wartość marki wzrosła aż o ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek

poprzednia  

1 ... 10 ... 15 16 17 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: