-
Ranking najcenniejszych marek 2009
01:02 04.05.2009
... zaobserwowano sukces następujących marek: McDonald’s (+34%), Marlboro (+33%) i Budweiser (+23%). W domu — Marki do użytku domowego odnoszą sukces. Dotyczy to zarówno marek sklepów czy aukcji internetowych ... liczony za pomocą metody zwanej “Economic Use”. W tej metodzie wartość marki jest liczona na podstawie roli, jaką odgrywa ona w podejmowaniu ...
Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek -
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
13:25 23.09.2008
... . Niestety, nie zdarza się to często w firmach segmentu B2B. Nieraz trzeba włożyć wiele wysiłku w przekonanie menedżerów o znaczeniu i idei kreowania marki. Budowanie marki, jej wprowadzenie na rynek i późniejsza ekspansja to działania, które wymagają jasności spojrzenia, spójności założeń z praktyką i przywództwa podczas realizacji. A wszystko ...
Tematy: kreowanie marki, marki, kreowanie wizerunku, budowanie świadomości marki -
Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand
13:47 22.09.2008
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na szczycie rankingu najdroższych marek świata - wynika z zestawienia Interbrand. Podczas gdy Coca-Cola utrzymuje swoją zeszłoroczną pozycję, na drugie miejsce w rankingu przesunął się IBM, spychając Microsoft na trzecią pozycję. W pierwszej piątkę znalazły się również GE oraz Nokia. Wśród marek wyróżniających ...
Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek -
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
13:53 12.08.2008
... brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne podsumowanie jej dotychczasowej działalności. Hołd dla poprzednich dyrektorów, pracowników i klientów, którzy wspólnie stworzyli coś trwałego, przydatnego i zyskownego ...
Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki -
Media interaktywne lepsze niż tradycyjne
01:05 18.05.2008
... zaliczyli również telewizję Trwam, Fakt, Playboya, Super Express, Gazetę Wyborczą, Reader's Digest, Życie na gorąco, Dziennik i Cosmopolitan. Polacy wskazali również marki medialne, które są odpowiedzialne społecznie. Pierwsze miejsce ponownie przypadło telewizji TVN, tuż za nią uplasowały się TVP3, Mamo to ja ...
Tematy: marki, najpopularniejsze marki, media interaktywne, media tradycyjne -
Marki własne detalistów w Polsce 2008
01:08 12.05.2008
... produktów markowych lub wyższą, oraz ciekawszymi i bardziej atrakcyjnymi, niż w przypadku tańszych private labels, opakowaniami. Wśród sieci hipermarketów Tesco i Carrefour oferują marki własne pozycjonowane w najwyższym segmencie cenowym. W Tesco produkty premium – sygnowane marką Tesco Finest – pojawiły się w 2007 roku. W marcu 2008 linia ta ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Marki godne zaufania 2008
00:16 25.04.2008
... 2008 wzięło udział ponad 23 500 respondentów z 16 krajów. Wskazali oni marki godne zaufania, które nagrodzone zostaną Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted ... w 10 krajach). Wybory Europejczyków potwierdzają, że dla konsumentów bardzo ważne są długa tradycja marki i to czy jest dobrze znana. Tegoroczne wyniki pokazują również kilka ciekawych ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Ranking najcenniejszych marek 2008
01:35 23.04.2008
... „Tegoroczny ranking marek pokazuje, jak ważne jest inwestowanie w marki, szczególnie w czasach zawirowań na rynku. Silne marki przynoszą ponadstandardowe zyski i chronią przedsiębiorstwa przed ryzykiem ... ranking BrandZ świadczy o tym, że rozpędu nabierają marki krajowe z tzw. rynków wschodzących. Marki chińskie zajęły silną pozycję, a rosyjski ...
Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek -
Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
03:34 12.11.2007
... produktów private label mają produkty o najniższej cenie (mimo, że pierwsze wprowadzone marki własne pozycjonowane były na średnim poziomie cenowym). Strategia ... , Ramstore i Sedmoy Kontinent. Jedynym biorącym udział w badaniu detalistą, który sprzedaje marki własne wyłącznie w średnim segmencie cenowym i który nie wprowadza marek ekonomicznych ...
Tematy: marki, najpopularniejsze marki, private label, marki własne -
Product placement w Internecie
11:43 09.10.2007
... takie jak SeenON! czy StarStyle informują o ubraniach, akcesoriach, meblach i gadżetach, które "wystąpiły" w filmach i serialach telewizyjnych. Strony są sponsorowane m.in. przez marki, których produktów użyto w filmach. Według firmy PQ Media wydatki na product placement w filmach i programach telewizyjnych sięgną w tym roku 4,38 mld ...
Tematy: product placement, reklama w internecie, marki, reklama internetowa