eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marki
  • Ranking najcenniejszych marek 2009

    Ranking najcenniejszych marek 2009

    01:02 04.05.2009

    ... zaobserwowano sukces następujących marek: McDonald’s (+34%), Marlboro (+33%) i Budweiser (+23%). W domu — Marki do użytku domowego odnoszą sukces. Dotyczy to zarówno marek sklepów czy aukcji internetowych ... liczony za pomocą metody zwanej “Economic Use”. W tej metodzie wartość marki jest liczona na podstawie roli, jaką odgrywa ona w podejmowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    13:25 23.09.2008

    ... . Niestety, nie zdarza się to często w firmach segmentu B2B. Nieraz trzeba włożyć wiele wysiłku w przekonanie menedżerów o znaczeniu i idei kreowania marki. Budowanie marki, jej wprowadzenie na rynek i późniejsza ekspansja to działania, które wymagają jasności spojrzenia, spójności założeń z praktyką i przywództwa podczas realizacji. A wszystko ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marki, kreowanie wizerunku, budowanie świadomości marki
  • Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand

    Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand

    13:47 22.09.2008

    Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na szczycie rankingu najdroższych marek świata - wynika z zestawienia Interbrand. Podczas gdy Coca-Cola utrzymuje swoją zeszłoroczną pozycję, na drugie miejsce w rankingu przesunął się IBM, spychając Microsoft na trzecią pozycję. W pierwszej piątkę znalazły się również GE oraz Nokia. Wśród marek wyróżniających ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    13:53 12.08.2008

    ... brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne podsumowanie jej dotychczasowej działalności. Hołd dla poprzednich dyrektorów, pracowników i klientów, którzy wspólnie stworzyli coś trwałego, przydatnego i zyskownego ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki
  • Media interaktywne lepsze niż tradycyjne

    Media interaktywne lepsze niż tradycyjne

    01:05 18.05.2008

    ... zaliczyli również telewizję Trwam, Fakt, Playboya, Super Express, Gazetę Wyborczą, Reader's Digest, Życie na gorąco, Dziennik i Cosmopolitan. Polacy wskazali również marki medialne, które są odpowiedzialne społecznie. Pierwsze miejsce ponownie przypadło telewizji TVN, tuż za nią uplasowały się TVP3, Mamo to ja ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, najpopularniejsze marki, media interaktywne, media tradycyjne
  • Marki własne detalistów w Polsce 2008

    Marki własne detalistów w Polsce 2008

    01:08 12.05.2008

    ... produktów markowych lub wyższą, oraz ciekawszymi i bardziej atrakcyjnymi, niż w przypadku tańszych private labels, opakowaniami. Wśród sieci hipermarketów Tesco i Carrefour oferują marki własne pozycjonowane w najwyższym segmencie cenowym. W Tesco produkty premium – sygnowane marką Tesco Finest – pojawiły się w 2007 roku. W marcu 2008 linia ta ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki
  • Marki godne zaufania 2008

    Marki godne zaufania 2008

    00:16 25.04.2008

    ... 2008 wzięło udział ponad 23 500 respondentów z 16 krajów. Wskazali oni marki godne zaufania, które nagrodzone zostaną Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted ... w 10 krajach). Wybory Europejczyków potwierdzają, że dla konsumentów bardzo ważne są długa tradycja marki i to czy jest dobrze znana. Tegoroczne wyniki pokazują również kilka ciekawych ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands
  • Ranking najcenniejszych marek 2008

    Ranking najcenniejszych marek 2008

    01:35 23.04.2008

    ... „Tegoroczny ranking marek pokazuje, jak ważne jest inwestowanie w marki, szczególnie w czasach zawirowań na rynku. Silne marki przynoszą ponadstandardowe zyski i chronią przedsiębiorstwa przed ryzykiem ... ranking BrandZ świadczy o tym, że rozpędu nabierają marki krajowe z tzw. rynków wschodzących. Marki chińskie zajęły silną pozycję, a rosyjski ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007

    Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007

    03:34 12.11.2007

    ... produktów private label mają produkty o najniższej cenie (mimo, że pierwsze wprowadzone marki własne pozycjonowane były na średnim poziomie cenowym). Strategia ... , Ramstore i Sedmoy Kontinent. Jedynym biorącym udział w badaniu detalistą, który sprzedaje marki własne wyłącznie w średnim segmencie cenowym i który nie wprowadza marek ekonomicznych ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, najpopularniejsze marki, private label, marki własne
  • Product placement w Internecie

    Product placement w Internecie

    11:43 09.10.2007

    ... takie jak SeenON! czy StarStyle informują o ubraniach, akcesoriach, meblach i gadżetach, które "wystąpiły" w filmach i serialach telewizyjnych. Strony są sponsorowane m.in. przez marki, których produktów użyto w filmach. Według firmy PQ Media wydatki na product placement w filmach i programach telewizyjnych sięgną w tym roku 4,38 mld ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, reklama w internecie, marki, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 17 18 19 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: