eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kreowanie marki
  • Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    13:50 30.04.2019

    ... Klient musi nas znaleźć Obecnie absolutnym must have jest obecność marki w mediach. Zaczynamy od odpowiednio przygotowanej strategii marketingowej dostosowanej do branży, ... firma dysponuje zazwyczaj ograniczonymi możliwościami finansowymi i środki przeznaczone na kreowanie marki mogą być niewystarczające. Dlatego firmy chcące wprowadzić nową markę ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Emotional branding dla kobiet

    Emotional branding dla kobiet

    10:52 16.02.2015

    ... opinia się liczy i zostanie wysłuchana. Kreatywni marketingowcy mogą znaleźć wiele nowych sposobów na kontakt z konsumentką i zbudowanie u niej pozytywnych emocji wokół marki, niekoniecznie uzależnionych od samego aktu zakupu. Z polskich przykładów marce Mercedes udało się wywołać u licznego grona klientek obecnych i potencjalnych bardzo pozytywne ... WIĘCEJ

    Tematy: emotional branding, kobiety, działania marketingowe, kreowanie marki
  • Jak zaprojektować najlepsze logo firmy?

    Jak zaprojektować najlepsze logo firmy?

    10:02 27.11.2012

    ... oddaje jej charakter, zapewnia spójność wszelkich elementów identyfikacji wizualnej. Te logo firmy, które są poprawnie opracowane i używane tworzą styl i charakter marki. Pojawia się jednak wiele zagrożeń. Można do nich zaliczyć zbyt powierzchowne traktowanie znaczenia logo, niekompletne wdrożenie, niezrozumienie zasad plastycznych i użytkowych ... WIĘCEJ

    Tematy: logo firmy, projektowanie logo firmy, logo, logo firmowe
  • Profile marek w social media zawiodły marketerów?

    Profile marek w social media zawiodły marketerów?

    11:17 27.08.2012

    ... jest dowodem zaangażowania użytkownika, który staje się ambasadorem marki. Jak pokazuje najnowsze badanie IIBR „Marki w serwisach społecznościowych jedynie co piąty użytkownik Facebooka ... podlegać tym samym prawom co tradycyjne media. O projekcie syndykatowym „Marki w serwisach społecznościowych” Badanie ilościowe zostało zrealizowane metodą CAWI ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Internet a strategie marketingowe firmy

    Internet a strategie marketingowe firmy

    11:00 08.08.2012

    ... internetowej jest reklama graficzna (ang. display). Działania marketingowe wykorzystujące ten rodzaj nośników mają zazwyczaj na celu budowanie świadomości marki oraz kreowanie jej wizerunku. Ciągła ewolucja rynku reklamy internetowej doprowadziła do wykreowania różnorodnych form różniących się pomiędzy sobą rozmiarem, rodzajem wykorzystywanej ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki
  • Polskie marki nie dbają o fanów?

    Polskie marki nie dbają o fanów?

    13:57 21.06.2012

    ... wprowadzić w życie otwartą i responsywną metodę komunikacji. Firmy ze standardem „Socially Devoted” mogą służyć jako wzór do naśladowania i pokazywać, w jaki sposób marki na całym świecie mogą pozytywnie wpływać na zaangażowanie klientów poprzez wykorzystanie bardziej reaktywnych i otwartych strategii social media. "Poprzez zidentyfikowanie firm ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Najlepsze marki świata a kryzys

    Najlepsze marki świata a kryzys

    13:02 13.04.2012

    ... dzielą się doświadczeniami. 2. Korzystaj z dorobku Budowaniu zaufania sprzyja kreowanie poczucia bezpieczeństwa związanego z wyborem marki ponadczasowej, eksponującej swe korzenie, korzystającej z wypracowanej przez lata ekspertyzy, mówiącej z pozycji autorytetu. Przykładem są marki luksusowe, które w większości mają się bardzo dobrze mimo kryzysu ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, najbardziej znane marki, znajomość marki
  • Facebook: polskie marki pokonują gigantów

    Facebook: polskie marki pokonują gigantów

    12:27 13.04.2012

    Polskie strony marek na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci. Z analizy catNapoleon.com wynika, że 10 największych światowych marek ma średnio 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej "10" średnia to 748,2 tys. Są więc 34 razy mniejsze! A jednak średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661. Giganci od Coca-Coli po ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Celebryci a budowanie marki

    Celebryci a budowanie marki

    10:49 07.03.2012

    ... sprzedawanej w Hollywood. Jak można się domyślać, szum medialny i popularność jednej z najlepiej zarabiających na świecie par artystów wspiera sprzedaż narkotyków tej „marki”. Beyonce i Jay-Z nazwali swoje dziecko nieświadomymi konsekwencji i nie mają nic wspólnego z nazwą narkotyków. Dodatkową popularność nazwa narkotyku uzyskała dzięki publicznym ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie wizerunku marki, marki, marka, budowanie świadomości marki
  • Najlepsze marki świata bazują na ideałach

    Najlepsze marki świata bazują na ideałach

    00:15 31.01.2012

    ... . Dzięki temu specjalnemu badaniu uzyskano wiedzę na temat skojarzeń aktywowanych w ludzkich umysłach przez marki należące do indeksu Stengel 50 oraz marki konkurencyjne względem nich. Stwierdzono, że marki charakteryzujące się wysokimi wskaźnikami wzrostu są aktywne w pięciu fundamentalnych obszarach ogólnoludzkich wartości: Wywoływanie radości ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, kreowanie marki, marki luksusowe, najbardziej znane marki

 

1 2 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: