eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kreowanie marki
  • Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    10:45 16.06.2011

    ... nowoczesnych form. Jest to wręcz konwencja branży. Tak było także w wypadku marki Peugeot. Lew jest kojarzony z marką Peugeot od 1858. Ostatnia zmiana ... komunikat, ukierunkowany na lansowanie nowych wartości i aspiracji marki. Każdorazowo stylizacja logo ma na celu podniesienie wartości marki. Kolejnym celem jest wzmocnienie konsekwencji w jej ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie firm, rebranding, strategia marketingowa, kreowanie marki
  • Marketing miejsc - promocja miasta jako marki

    Marketing miejsc - promocja miasta jako marki

    13:02 13.06.2011

    ... . Ładne opakowanie, odpowiednia półka to gwarancja lepszego postrzegania marki, a tym samym większa sprzedaż. Marki to jednak nie tylko produkty na sklepowych półkach ... ustawy, działania zmierzające w kierunku ułatwiania przedsięwzięć – i to nie tylko, by utrzymać pozycję marki, także dlatego, żeby ją wypozycjonować, kiedy nikt lub prawie nikt nie wie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing miejsc, promocja miasta, kreowanie marki, strategia marketingowa
  • Branding - budowanie marki

    Branding - budowanie marki

    13:18 07.06.2011

    ... lojalnych klientów w procesie zakupowym silnej marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową ... WIĘCEJ

    Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka
  • Architektura marek i strategie portfolio ofertowego

    Architektura marek i strategie portfolio ofertowego

    13:53 30.03.2011

    ... dwóch firm po fuzji lub akwizycji? Jak wynika z tych pytań, architektura marki i strategia portfolio polegają na integracji strategii wizerunkowej rynkowej i marketingowej ze ... pod pojęciem strategii architektury portfolio? Architektura marki to sposób, w jak marka firmy i wszystkie ofertowe marki, submarki, linie ofertowe i asortymenty, którymi ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, strategia portfolio, budowanie świadomości marki, marki
  • Kreowanie marki - maturalizm

    Kreowanie marki - maturalizm

    13:48 22.11.2010

    ... marka - klient. Stają się ludźmi otwartymi na szczerą konwersację, są skłonni zaakceptować i doświadczać bardziej wymagających innowacji. Ci dojrzali konsumenci doceniają marki, które każdego dnia przekraczają granice i sięgają po coraz to nowe doznania… Warto zadać sobie także pytanie - jakie są wyznaczniki nowej ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm
  • Opakowania produktów elementem kreacji marki

    Opakowania produktów elementem kreacji marki

    11:29 01.10.2010

    ... pełnić funkcje jedynie zewnętrznej osłony danego towaru, mającej ułatwiać jego magazynowanie i transport oraz sprzedaż w określonych porcjach. Są istotnym elementem kreacji marki, wpływającym na jej atrakcyjność, a tym samym na wyniki sprzedaży. Rozwój rynku butelek, słoików, puszek, kartoników i saszetek jest wprost proporcjonalny do ... WIĘCEJ

    Tematy: opakowanie produktu, kreowanie marki, wizerunek marki, opakowania dla żywności
  • Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    13:13 22.09.2010

    Blog firmowy to doskonały instrument komunikacji marketingowej w Internecie, zdobywający na świecie coraz większą popularność. W Polsce jeszcze dość słabo wykorzystywany. Blog firmowy świetnie się nadaje do działań związanych z PR, nieco mniej do działań czysto marketingowych. Blog, mimo podobieństw do tradycyjnego dziennika lub pamiętnika, jest ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa
  • Personal branding: kreowanie wizerunku firmy

    Personal branding: kreowanie wizerunku firmy

    12:11 31.08.2010

    ... aspekt, nie zdając sobie sprawy z korzyści jakie może nieść wykreowanie marki. W krajach Europy Zachodniej i Ameryki Północnej rola wizerunku była i jest priorytetem ... zupełnie innego rzędu usługi. Istotą personal brandingu jest bowiem nie tylko kreowanie pozytywnych aspektów działania firmy, ale przede wszystkim umiejętność potwierdzenia ich w ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, personal branding, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy
  • Skuteczne zarządzanie marką

    Skuteczne zarządzanie marką

    00:04 16.08.2010

    ... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki
  • Co-branding: biznesowa wymiana usług

    Co-branding: biznesowa wymiana usług

    00:06 08.08.2010

    ... Począwszy od ułatwionego wejścia na nowy rynek (marki przyciągają do siebie nowych klientów), poprzez odświeżenie marki, przedstawienie pozytywnego wizerunku, poprawienie ... marek jest ingredient co-branding. Polega on na wzmocnieniu jednej marki, poprzez pokazanie doskonałej marki jakiegoś składnika tego produktu. W zależności od charakteru ... WIĘCEJ

    Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki

poprzednia  

1 2 3 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: