10:45 16.06.2011
... nowoczesnych form. Jest to wręcz konwencja branży. Tak było także w wypadku marki Peugeot. Lew jest kojarzony z marką Peugeot od 1858. Ostatnia zmiana ... komunikat, ukierunkowany na lansowanie nowych wartości i aspiracji marki. Każdorazowo stylizacja logo ma na celu podniesienie wartości marki. Kolejnym celem jest wzmocnienie konsekwencji w jej ...
13:02 13.06.2011
... . Ładne opakowanie, odpowiednia półka to gwarancja lepszego postrzegania marki, a tym samym większa sprzedaż. Marki to jednak nie tylko produkty na sklepowych półkach ... ustawy, działania zmierzające w kierunku ułatwiania przedsięwzięć – i to nie tylko, by utrzymać pozycję marki, także dlatego, żeby ją wypozycjonować, kiedy nikt lub prawie nikt nie wie ...
13:18 07.06.2011
... lojalnych klientów w procesie zakupowym silnej marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową ...
13:53 30.03.2011
... dwóch firm po fuzji lub akwizycji? Jak wynika z tych pytań, architektura marki i strategia portfolio polegają na integracji strategii wizerunkowej rynkowej i marketingowej ze ... pod pojęciem strategii architektury portfolio? Architektura marki to sposób, w jak marka firmy i wszystkie ofertowe marki, submarki, linie ofertowe i asortymenty, którymi ...
13:48 22.11.2010
... marka - klient. Stają się ludźmi otwartymi na szczerą konwersację, są skłonni zaakceptować i doświadczać bardziej wymagających innowacji. Ci dojrzali konsumenci doceniają marki, które każdego dnia przekraczają granice i sięgają po coraz to nowe doznania… Warto zadać sobie także pytanie - jakie są wyznaczniki nowej ...
11:29 01.10.2010
... pełnić funkcje jedynie zewnętrznej osłony danego towaru, mającej ułatwiać jego magazynowanie i transport oraz sprzedaż w określonych porcjach. Są istotnym elementem kreacji marki, wpływającym na jej atrakcyjność, a tym samym na wyniki sprzedaży. Rozwój rynku butelek, słoików, puszek, kartoników i saszetek jest wprost proporcjonalny do ...
13:13 22.09.2010
Blog firmowy to doskonały instrument komunikacji marketingowej w Internecie, zdobywający na świecie coraz większą popularność. W Polsce jeszcze dość słabo wykorzystywany. Blog firmowy świetnie się nadaje do działań związanych z PR, nieco mniej do działań czysto marketingowych. Blog, mimo podobieństw do tradycyjnego dziennika lub pamiętnika, jest ...
12:11 31.08.2010
... aspekt, nie zdając sobie sprawy z korzyści jakie może nieść wykreowanie marki. W krajach Europy Zachodniej i Ameryki Północnej rola wizerunku była i jest priorytetem ... zupełnie innego rzędu usługi. Istotą personal brandingu jest bowiem nie tylko kreowanie pozytywnych aspektów działania firmy, ale przede wszystkim umiejętność potwierdzenia ich w ...
00:04 16.08.2010
... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ...
00:06 08.08.2010
... Począwszy od ułatwionego wejścia na nowy rynek (marki przyciągają do siebie nowych klientów), poprzez odświeżenie marki, przedstawienie pozytywnego wizerunku, poprawienie ... marek jest ingredient co-branding. Polega on na wzmocnieniu jednej marki, poprzez pokazanie doskonałej marki jakiegoś składnika tego produktu. W zależności od charakteru ...
Wynagrodzenia w e-commerce w 2021 roku
Mieszkańcy Podkarpacia i Podlasia unikają długów
Główne amerykańskie indeksy giełdowe najwyżej od końca kwietnia
Małe instytucje płatnicze. Jak zostać MIP-em i jakie są jego obowiązki wobec KNF?
Walka z szarą strefą w handlu - znaczne zaostrzenie kar i sankcji
Inwestowanie. Na jakie pułapki marketingowe uważać?
Długi lekarzy sięgają 162 mln złotych