09:37 16.06.2021
... marki dotrzymają złożonych obietnic i jest zmęczona tym, że marki mówią i robią co innego. Co gorsza, tylko 34% konsumentów uważa, że firmy są przejrzyste w kwestii swoich zobowiązań i obietnic. Od momentu rozpoczęcia badania w 2009 r., znaczenie marek wciąż spada. Tegoroczna fala badania, która mierzy ...
12:47 05.11.2020
... internet treściami na temat kryzysu, który mówi SEO wyszukiwarkom, że jest to powszechny temat, więc może następnie utrudnić oczyszczenie reputacji firmy w internecie. Może też zintensyfikować falę negatywnych komentarzy, szczególnie bez odpowiedniego połączenia z działaniami buzz marketingu. 5. Zidentyfikuj i zwrócić się do zainteresowanych stron ...
09:30 04.11.2020
... o pracowników (i swój wizerunek) przy skromnym budżecie? Paweł Szonecki, specjalista ds. komunikacji w agencji People przekonuje jednak, że pozytywny wizerunek pracodawcy to coś, ... HR – mówi Paweł Szonecki. Również w działaniach związanych z komunikacją wewnętrzną firmy w ostatnich latach nie próżnowały, koncentrując się na dbaniu o dobre ...
13:04 04.09.2019
... pracy. Badanie potwierdza, że samochód służbowy do celów prywatnych częściej przekazują większe firmy. Okazuje się, że taka praktyka stosowana jest w 24,2 proc. mikrofirm, 29 ... . Jeżeli przyjrzeć się poszczególnym branżom, to okaże się, że dominują tu firmy handlowe (36,9 proc.), a na drugim biegunie plasują się przedsiębiorstwa budowlane (17,6 ...
09:16 29.08.2019
... a firma dba o jego pozytywne doświadczenia. Z pewnością przełoży się to na wizerunek organizacji w jego oczach. 2. Usprawnienie procesu onboardingu Pojawienie się na ... wydane na efektywny onboarding” – ocenia Arkadiusz Siechowicz Partner Zarządzający firmy szkoleniowo-doradczej Westhill Consulting i Prezes spółki informatycznej Gamehill. „A nawet ...
10:47 01.07.2019
... wzmocni to jego sympatię wobec firmy, w której pracuje. Podobnie zestaw narzędzi ucieszy majsterkowicza, a zestaw wędkarski – zapalonego wędkarza. W efekcie, radość z takiego prezentu może pozytywnie wpłynąć na zaangażowanie w pracy. Oczywiście warunkiem tego, by pracodawca mógł budować swój pozytywny wizerunek za pomocą nagród rzeczowych jest ...
09:02 28.02.2019
... ) jest zdania, że to nie rządy czy politycy, ale właśnie marki i firmy mają dziś większe pole do popisu, jeżeli chodzi o zmienianie współczesnego świata ... wynikami marek pod kątem meaningfulness a treściami, które marki produkują, pokazuje, że firmy powinny zdecydowanie podnieść jakość oferowanego contentu, tak aby efektywnie angażować odbiorców i ...
11:12 04.02.2019
... przykład salonu usługowego w małym mieście, w inny sposób firmy ogólnopolskiej, a jeszcze inaczej, gdy założyciele firmy od początku mają ambicję działać na rynku ... zupełnie innej branży. Powielenie cudzego pomysłu nie służy reputacji i dyskredytuje innowacyjność firmy oraz jej pomysły. Jeśli zależy nam na stworzeniu marki uniwersalnej, ...
00:30 05.03.2018
Wyobrażenie na temat danej firmy nie powstaje znikąd. To element, który organizacja może umiejętnie kreować i realnie na niego wpływać. Oto składowe, które pomogą zbudować wizerunek firmy przyjaznej cudzoziemcom i które przyciągną pracowników z innych państw. 1. Ogłoszenie w języku obcym „Jeśli chcemy, aby na ogłoszenie o pracę odpowiedziały ...
10:22 09.02.2018
... o ukaraniu pracownika, a w skrajnych przypadkach nawet o rozwiązaniu z nim umowy o pracę jeżeli, aktywność pracownika w mediach społecznościowych negatywnie wpływa na wizerunek firmy. Działania niepożądane Pracodawca może oczekiwać, że aktywność pracownika w mediach społecznościowych nie tylko nie będzie stawiać pracodawcy w negatywnym świetle ze ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Popyt na mieszkania niższy, ceny znów wzrosły
Będą zmiany zasad pobierania zaliczek na podatek PIT
Zdolność kredytowa V 2022. Największe spadki za nami
Próba kontynuacji odbicia cen akcji w górę
Zdolność kredytowa: kogo i gdzie stać na zakup mieszkania?
SEAT Tarraco e-Hybrid FR
Ceny mieszkań pokonują inflację