eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wizerunek marki
  • Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden

    Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden

    00:30 18.11.2022

    ... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem

    Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem

    12:27 04.11.2022

    ... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...

    Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...

    10:06 19.07.2022

    Najnowszy Future Consumer Index, cykliczne badanie autorstwa EY, przygląda się podejściu, jakie cechuje obecnie polskich konsumentów w odniesieniu do produktów pochodzących z Rosji i Białorusi. Okazuje się, że Polacy są w tej kwestii dość stanowczy, choć stanowczość ta uwarunkowana jest m.in. numerem PESEL. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, marki, wizerunek marki
  • Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    00:15 12.06.2022

    ... - wynika z badania przeprowadzonego przez Inquiry. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki kojarzymy z dalszą obecnością w Rosji? Czy obecność firm na rynku ... oraz Decathlon (23%). Dodatkowo 16% Polaków zauważa również pozostanie na rynku rosyjskim marki Nestle. Świadomość ta jest wyższa wśród starszych Polaków i tych z wyższym wykształceniem. ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, wizerunek marki, bojkot konsumencki, bojkot firm
  • Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    12:03 13.04.2022

    ... maja one wydźwięk negatywny, z uwagi na bojkot konsumencki Nestlé, właściciela marki. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem ... również KitKat, Nałęczowianka, Studentska, Cini Minis, Nesquik, Chocapic i Nescafe, a więc marki należące do Nestlé. Jak to bywa w Internecie – treści o wydźwięku negatywnym ... WIĘCEJ

    Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki
  • Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji

    Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji

    13:06 05.04.2022

    ... francuski hipermarket budowlany Leroy Merlin. Podjęcie decyzji o wycofaniu się z Rosji poprawiło wizerunek LPP oraz Decathlonu. Po ataku Rosji na Ukrainę 24 lutego wiele firm zdecydowało się w ramach protestu wycofać z rosyjskiego rynku. Marki, które tego nie zrobiły, spotkały się z ostrą krytyką i nawoływaniem do ... WIĘCEJ

    Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki
  • 7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    09:00 03.12.2021

    ... się nad własnymi strategiami dotyczącymi pozyskiwania i wykorzystywania danych, aby dalej móc skutecznie i angażująco adresować reklamy. Wyniki badania Deloitte pokazują, że marki, które cechuje ponadprzeciętny wzrost, zmieniają swój ekosystem danych – 61 proc. z nich preferuje strategie marketingowe oparte na własnych informacjach. Takie firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe, komunikacja z klientem
  • Najsilniejsze marki w mediach 2021

    Najsilniejsze marki w mediach 2021

    13:12 02.11.2021

    ... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.

    Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.

    12:57 13.10.2021

    ... i 0,9 punktu procentowego. Z kolei najsłabszy w kategorii Neonet poprawił się o 1,8 p.p. Z kolei wśród sklepów sportowych zdecydowanie pod względem postrzeganej jakości wyróżniają się dwie marki. Jest to Decathlon, który osiągnął wynik 43,3% oraz 4F z minimalnie niższym rezultatem 42,4%. W porównaniu do wyników analogicznego okresu w roku ubiegłym ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, ranking sklepów, sieci specjalistyczne, sklepy specjalistyczne
  • Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?

    Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?

    09:45 27.09.2021

    ... wydał się oczywisty - tłumaczy Natalia Pocztowska, Head of Sales Eventory. Jak pandemia zmieniła podejście marketingu do eventów? Działy marketingu dbają o wizerunek marki, strategię promocji produktu oraz budowanie lojalności wśród konsumentów. Zespoły osób pracujących w tych działach dzięki swojej strategii zwiększają obroty sprzedaży oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: event marketing, marketing, spotkania biznesowe, wideokonferencje

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: