eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wizerunek marki
  • Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    00:15 12.06.2022

    ... - wynika z badania przeprowadzonego przez Inquiry. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki kojarzymy z dalszą obecnością w Rosji? Czy obecność firm na rynku ... oraz Decathlon (23%). Dodatkowo 16% Polaków zauważa również pozostanie na rynku rosyjskim marki Nestle. Świadomość ta jest wyższa wśród starszych Polaków i tych z wyższym wykształceniem. ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, wizerunek marki, bojkot konsumencki, bojkot firm
  • Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    12:03 13.04.2022

    ... maja one wydźwięk negatywny, z uwagi na bojkot konsumencki Nestlé, właściciela marki. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem ... również KitKat, Nałęczowianka, Studentska, Cini Minis, Nesquik, Chocapic i Nescafe, a więc marki należące do Nestlé. Jak to bywa w Internecie – treści o wydźwięku negatywnym ... WIĘCEJ

    Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki
  • Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji

    Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji

    13:06 05.04.2022

    ... francuski hipermarket budowlany Leroy Merlin. Podjęcie decyzji o wycofaniu się z Rosji poprawiło wizerunek LPP oraz Decathlonu. Po ataku Rosji na Ukrainę 24 lutego wiele firm zdecydowało się w ramach protestu wycofać z rosyjskiego rynku. Marki, które tego nie zrobiły, spotkały się z ostrą krytyką i nawoływaniem do ... WIĘCEJ

    Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki
  • 7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    09:00 03.12.2021

    ... się nad własnymi strategiami dotyczącymi pozyskiwania i wykorzystywania danych, aby dalej móc skutecznie i angażująco adresować reklamy. Wyniki badania Deloitte pokazują, że marki, które cechuje ponadprzeciętny wzrost, zmieniają swój ekosystem danych – 61 proc. z nich preferuje strategie marketingowe oparte na własnych informacjach. Takie firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe, komunikacja z klientem
  • Najsilniejsze marki w mediach 2021

    Najsilniejsze marki w mediach 2021

    13:12 02.11.2021

    ... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.

    Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.

    12:57 13.10.2021

    ... i 0,9 punktu procentowego. Z kolei najsłabszy w kategorii Neonet poprawił się o 1,8 p.p. Z kolei wśród sklepów sportowych zdecydowanie pod względem postrzeganej jakości wyróżniają się dwie marki. Jest to Decathlon, który osiągnął wynik 43,3% oraz 4F z minimalnie niższym rezultatem 42,4%. W porównaniu do wyników analogicznego okresu w roku ubiegłym ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, ranking sklepów, sieci specjalistyczne, sklepy specjalistyczne
  • Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?

    Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?

    09:45 27.09.2021

    ... wydał się oczywisty - tłumaczy Natalia Pocztowska, Head of Sales Eventory. Jak pandemia zmieniła podejście marketingu do eventów? Działy marketingu dbają o wizerunek marki, strategię promocji produktu oraz budowanie lojalności wśród konsumentów. Zespoły osób pracujących w tych działach dzięki swojej strategii zwiększają obroty sprzedaży oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: event marketing, marketing, spotkania biznesowe, wideokonferencje
  • Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?

    Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?

    00:44 25.09.2021

    ... marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest ... , kiedy i na czym poprzestaniesz. To jest też najlepsze miejsce, aby pokazać potencjalnym klientom, dlaczego wybór Twojej marki będzie dla nich satysfakcjonujący. Pomyśl nad USP i ich przekazem. Często zdarza się, że to, co ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki, najlepsza marka
  • Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie

    Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie

    09:37 16.06.2021

    ... zaufania, a aż 71% respondentów nie wierzy, że marki dotrzymają złożonych obietnic i jest zmęczona tym, że marki mówią i robią co innego. Co gorsza, ... stanie wychwycić i uwzględnić wszystkie kluczowe wymiary, które mogą pracować równolegle, budując siłę marki w danej kategorii. Porównanie wyników z kolejnych fal badania w Polsce jasno pokazuje, że ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, wizerunek marki, marki, najbardziej znane marki
  • Które sieci handlowe wygrały z pandemią? Żabka liderką

    Które sieci handlowe wygrały z pandemią? Żabka liderką

    10:21 12.01.2021

    ... wizerunek, nie jest liczne, ale niewątpliwie warto o nich wspomnieć. Z badania YouGov BrandIndex wynika, że naprawdę zadowolonych z minionego roku może być 16 na 120 monitorowanych sieci handlowych, którym udało się zarówno poprawić satysfakcję konsumentów, jak i reputację marki, stosunek jakości do ceny, czy skłonność do polecania marki ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w polsce, sieci handlowe, ranking sklepów, najsilniejsze marki

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: