eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wizerunek marki
  • Które sieci handlowe wygrały z pandemią? Żabka liderką

    Które sieci handlowe wygrały z pandemią? Żabka liderką

    10:21 12.01.2021

    ... wizerunek, nie jest liczne, ale niewątpliwie warto o nich wspomnieć. Z badania YouGov BrandIndex wynika, że naprawdę zadowolonych z minionego roku może być 16 na 120 monitorowanych sieci handlowych, którym udało się zarówno poprawić satysfakcję konsumentów, jak i reputację marki, stosunek jakości do ceny, czy skłonność do polecania marki ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w polsce, sieci handlowe, ranking sklepów, najsilniejsze marki
  • Rossmann najlepszą marką w Polsce

    Rossmann najlepszą marką w Polsce

    08:48 26.11.2020

    ... marki, które od lat konsekwentnie pracują nad swoim wizerunkiem i relacją z klientami. Widzimy też, że mimo pandemii można te relację utrzymać, a nawet znacząco poprawić wizerunek ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w polsce, sieci handlowe, ranking sklepów, najsilniejsze marki
  • 7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"

    7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"

    10:27 19.11.2020

    ... marki w sposób szczególny powinny zadbać o swój wizerunek i klientocentryczność. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Deloitte raport „Global Marketing Trends 2021”, z którego wynika m.in., że co 4. konsument odwrócił się od marki ... Zaufanie podstawą biznesu W raporcie przedstawiono również, jak marki zareagowały na pandemię COVID-19. 66 proc. ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, komunikacja z klientem, pandemia
  • Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?

    Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?

    11:46 03.11.2020

    ... - 221 531 pkt. Publikacje na temat marki Honor wykazały bardzo wysoki, drugi w całym rankingu indeks sentymentu – 4,44. Operatorzy komórkowi, czyli wiodący wizerunek Plusa Nowe modele smartfonów oraz oferty to najczęstszy kontekst, w jakim w mediach pojawiały się marki telekomunikacyjne. Operatorzy komórkowi wymieniani są zarówno w mediach ... WIĘCEJ

    Tematy: Top Marka, monitoring mediów, media, marki
  • Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?

    Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?

    12:06 02.11.2020

    ... pkt oraz Polsat z wynikiem 6 237 772 pkt. Najlepszy wizerunek marki i największe dotarcie Przekaz na temat brandów został poddany również ocenie jakościowej – pozytywny wydźwięk wzmianek zwiększał siłę medialną marki. Najwyższy indeks sentymentu – 4,67 – w top ... bieżącą działalnością marek i zazwyczaj w większym stopniu wpływających na ich wizerunek ... WIĘCEJ

    Tematy: Top Marka, monitoring mediów, media, marki
  • Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?

    Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?

    13:27 13.07.2020

    ... w maju niektóre sieci rozpoczęły bardziej intensywną komunikację: dotyczy to m. in marki Agata, która niemal odrobiła straty z kwietnia (wzrost znajomości reklam o 9%), a także sieci spożywczych ... YouGov BrandIndex pokazują, że komunikacja ma silny wpływ na wizerunek, także w czasie lockdownu. Wygrały te marki, które postawiły na podtrzymanie relacji ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, wizerunek marki, reklama
  • Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?

    Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?

    13:08 19.05.2020

    Wizerunek marki to wypadkowa wielu kwestii. Okazuje się, że na to, jak postrzegają ... Widzimy, że osoby obawiające się koronawirusa szczególnie wysoko oceniają wizerunek marki Empik, Ikea, Castorama i Decathlon; z kolei ci, którzy nie wykazują takich obaw, cenią sobie przede wszystkim marki Media Expert, Media Markt, a dopiero na dalszych miejscach ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa

    Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa

    00:36 25.04.2020

    96% organizacji zmieniło swoją komunikację w związku z pandemią. 79% powołało sztaby kryzysowe, a 64% jest przekonanych, że obecna sytuacja przesądzi o trwałych zmianach w komunikowaniu się. Z kolei ponad połowa badanych firm nie traci czasu i już przygotowuje plany i strategie, które mają znaleźć zastosowanie po zakończeniu epidemii. To niektóre ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii

    Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii

    11:43 17.04.2020

    ... robią to jednak online. Warto zastanowić się jak przenieść codziennie działania marki w formę zdalną, internetową. Jeśli Twoja firma posiada szczególny program lojalnościowy, bądź newsletter, ... są obecnie główną drogą przekazu informacji. Jeśli wcześniej nie były prowadzone działania marki w social mediach, być może to najlepszy czas, aby je zacząć. ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?

    Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?

    14:36 08.10.2019

    Jak to jest, że po nowego iPhone ustawiają się kolejki w dniu premiery? Czemu producenci perfum kupują drogą licencję na znaczek Ferrari na swoich produktach? I jak Ty odpowiedzi na te pytania możesz wykorzystać w swoim biznesie? Wydawać by się mogło, że konsumenci kupując różnego rodzaju towary czy usługi chcą zaspokoić swoje obiektywne potrzeby. ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, postrzeganie marki, jak podwyższyć sprzedaż, decyzje zakupowe

 

1 2 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: