eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wizerunek marki
  • Audio marketing w świecie online

    Audio marketing w świecie online

    10:05 22.02.2024

    ... internetową ma ogromne znaczenie. Odpowiednio dobrane dźwięki, od przyjemnej muzyki w tle po subtelną melodykę interakcji, mogą znacząco wpłynąć na postrzeganie marki. Dźwięk może wzmocnić przekaz, podkreślić wartości i stworzyć atmosferę zgodną z identyfikacją wizualną. Unikalne dźwiękowe elementy, takie jak melodyjne motywy czy charakterystyczne ... WIĘCEJ

    Tematy: audio marketing, audio branding, dźwięk, wizerunek marki
  • Biedronka, Allegro i Lidl liderami YouGov Ad Awareness 2023

    Biedronka, Allegro i Lidl liderami YouGov Ad Awareness 2023

    13:37 20.02.2024

    ... YouGov Best Brands). Na liście YouGov Ad Awareness Top 10 znajdują się marki, które od lat prowadzą intensywną komunikację. Szczególnie ciekawe jest zestawienie Top ... ograniczenie komunikacji to błąd, gdyż prawie zawsze oznacza zachwianie pozycji marki. – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy Inquiry. O badaniu YouGov BrandIndex: YouGov BrandIndex ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, reklama, reklamy
  • Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?

    Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?

    00:44 06.02.2024

    ... wizerunek do nowej rzeczywistości firmy. Rebranding pozwala na odświeżenie i dostosowanie do dynamicznych trendów rynkowych. To również sposób na zwrócenie uwagi nowych pokoleń konsumentów. Kolejnym krokiem w audycie marki ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów
  • Największe kryzysy wizerunkowe 2023

    Największe kryzysy wizerunkowe 2023

    00:20 18.12.2023

    ... ich i ich zespołów udało się zażegnać potencjalne sytuacje kryzysowe – ocenił Krzysztof Tomczyński, Partner i Account Director w Alert Media Communictions. Kryzysowe marki osobiste W rankingu marek osobistych pierwsze miejsce zajął bohater zbiorowy i osoby zaangażowane w tzw. Pandoragate w związku z oskarżeniami wobec Stuu i innych influencerów ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek, wizerunek marki, wizerunek firmy, kryzys wizerunkowy
  • Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media

    Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media

    13:01 31.10.2023

    ... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2023” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden

    Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden

    00:30 18.11.2022

    ... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem

    Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem

    12:27 04.11.2022

    ... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki
  • Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...

    Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...

    10:06 19.07.2022

    Najnowszy Future Consumer Index, cykliczne badanie autorstwa EY, przygląda się podejściu, jakie cechuje obecnie polskich konsumentów w odniesieniu do produktów pochodzących z Rosji i Białorusi. Okazuje się, że Polacy są w tej kwestii dość stanowczy, choć stanowczość ta uwarunkowana jest m.in. numerem PESEL. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, marki, wizerunek marki
  • Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    Polacy za bojkotem marek działających w Rosji

    00:15 12.06.2022

    ... - wynika z badania przeprowadzonego przez Inquiry. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki kojarzymy z dalszą obecnością w Rosji? Czy obecność firm na rynku ... oraz Decathlon (23%). Dodatkowo 16% Polaków zauważa również pozostanie na rynku rosyjskim marki Nestle. Świadomość ta jest wyższa wśród starszych Polaków i tych z wyższym wykształceniem. ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, wizerunek marki, bojkot konsumencki, bojkot firm
  • Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu

    12:03 13.04.2022

    ... maja one wydźwięk negatywny, z uwagi na bojkot konsumencki Nestlé, właściciela marki. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem ... również KitKat, Nałęczowianka, Studentska, Cini Minis, Nesquik, Chocapic i Nescafe, a więc marki należące do Nestlé. Jak to bywa w Internecie – treści o wydźwięku negatywnym ... WIĘCEJ

    Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: