wizerunek marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Trendy w budowaniu marki
11:40 12.11.2009
... każdej marki. Warto więc poświęcić jej maksimum uwagi i tematu nie bagatelizować. Logo stanowi wizytówkę firmy, to ono buduje w świadomości nabywcy pewien jej wizerunek. Skłania ... powinien być przemyślany. Jak jest ważny i jak może funkcjonować, pokazuje przykład marki Nike, która używa w komunikacji już tylko samego symbolu. Dobry logotyp to ...
Tematy: kreowanie marki, marketing i reklama, logo firmowe, logotyp -
Marka wysokiej reputacji 2009
00:55 21.06.2009
... specjalnej w kategorii „Firma Najbardziej Zaangażowana Społecznie”. Realizowane przez TNS OBOP badanie oraz skonstruowany na podstawie jego wyników ranking PremiumBrand pokazuje marki i firmy cieszące się najwyższą reputacją wśród konsumentów i środowiska biznesowego. TNS OBOP zaznacza, że reputacja, za pomocą której można dokonać ogólnego ...
Tematy: wizerunek marki, marki, marka, PremiumBrand -
Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki
13:24 29.12.2008
... kolejnych etapów procesu kreowania marki sportowej. W oczekiwaniu na efekty Kolejnym zadaniem jest wykreowanie wizerunku marki, a więc zestawu skojarzeń, wierzeń i przekonań jej dotyczących, które w umyśle konsumenta tworzą określoną tożsamość marki i wpływają często na podejmowane przez niego decyzje zakupowe. Wizerunek kreują nie tylko kampanie ...
Tematy: kreowanie marki, wizerunek marki, budowanie świadomości marki, silna marka -
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
13:25 23.09.2008
... . Niestety, nie zdarza się to często w firmach segmentu B2B. Nieraz trzeba włożyć wiele wysiłku w przekonanie menedżerów o znaczeniu i idei kreowania marki. Budowanie marki, jej wprowadzenie na rynek i późniejsza ekspansja to działania, które wymagają jasności spojrzenia, spójności założeń z praktyką i przywództwa podczas realizacji. A wszystko ...
Tematy: kreowanie marki, marki, kreowanie wizerunku, budowanie świadomości marki -
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
13:53 12.08.2008
... brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne podsumowanie jej dotychczasowej działalności. Hołd dla poprzednich dyrektorów, pracowników i klientów, którzy wspólnie stworzyli coś trwałego, przydatnego i zyskownego ...
Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki