wizerunek marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczne zarządzanie marką
00:04 16.08.2010
... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ...
Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki -
Co-branding: biznesowa wymiana usług
00:06 08.08.2010
... absolutnie niekorzystne. Tutaj wsparcie PKO jako banku z tradycjami i bardzo silnej marki, raczej zamiast pomagać, trochę zaszkodziło Inteligo, które starało się wykreować wizerunek banku nowoczesnego i dla młodych, przedsiębiorczych. Przedsiębiorcy obserwując jak wielkie marki łączą się ze sobą, tworzą nowe przedsięwzięcia, mogą odnosić wrażenie ...
Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki -
Marketing: strategie wzrostu
09:37 05.08.2010
... korzystają wszystkie oferty wyrobów niskokalorycznych, pozbawionych cukru, niskotłuszczowych. Rewitalizacja marki Firma szyjąca plecaki dla młodzieży, która kreuje wizerunek cool może mieć kłopot, gdy klient dorośnie. Warto zapobiec sytuacji – korzystając z wizerunku marki dać dotychczasowemu klientowi produkt na miarę jego „nowych” oczekiwań ...
Tematy: strategia marketingowa, marka, wizerunek marki, strategia sprzedaży -
Wartość finansowa marki
13:26 26.07.2010
... docelowego. Ponadto, w przypadku źle obmyślonego planu i niedostatecznej koordynacji można zarzucić rynek produktami tej samej marki, co grozi „rozwodnieniem” marki. Zakup / sprzedaż marki Sposób zakupu lub sprzedaży marki zależy od celów marketingowych i finansowych przedsiębiorstwa. Transakcje dokonywane na markach oraz na pojedynczych znakach ...
Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki -
Cebra 2010: znane osobistości + marki
10:56 18.06.2010
... Chylińska 7) Cezary Pazura 8) Beata Tyszkiewicz 9) Kuba Wojewódzki 10) Jerzy Stuhr Dla przykładu marki „bliskie” Adamowi Małyszowi to Skoda i Nivea. Justyna Kowalczyk ma najmniejszy dystans ... jak na przykład wykorzystanie potencjału znanych osób dla podniesienia znajomości marki lub zmiany jej profilu. Łowcy talentów, a także firmy producenckie mogą ...
Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki -
Rebranding
10:27 19.05.2010
... rynku albo jej wizerunek jest bardzo zły i jedynym ratunkiem jest zmiana. Albo chce… Na dobrą sprawę firmy i ich marki zmieniają się z dwóch powodów ... życia. Właściciel marki, który obserwuje rynek, będzie się starał dostosowywać markę do zmieniających się okoliczności tak, by zachować przewagę konkurencyjną lub choćby wyróżnialny wizerunek. ...
Tematy: rebranding, marka, marki, silna marka -
Product placement po polsku
13:26 10.05.2010
... . Product placement (po polsku tzw. plasowanie produktu) polega na umieszczeniu danej marki w przekazie telewizyjnym, książce, gazecie czy filmie. Unikając otwartej reklamy oddziałuje się więc na klienta i utrwala w jego umyśle wizerunek marki. Przewagą lokowania produktu nad tradycyjnym spotem reklamowym jest uniknięcie zappingu, czyli zmiany ...
Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna -
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
11:20 26.04.2010
... zrobiła ustawa z 1990 roku o likwidacji związków spółdzielczych, gdyż wszystkie zrzeszone spółdzielnie zyskały prawo do posługiwania się brandem. Niezbadane wyroki na marki… Ursus - silna, dobrze postrzegana marka, którą "rozdziobały kruki i wrony". Vistula - "państwowy skarb", dobrze wykorzystany przez prywatne ręce. Wars - na dobrej ...
Tematy: marki, kreowanie marki, wizerunek marki, polskie marki -
Osobowość marki a social media
13:35 21.04.2010
... marki, pozwalając sobie na jej swobodne traktowanie na platformach społecznościowych.To błąd, którego skutki mogą szybko odczuć. Bo należy pamiętać, że wizerunek marki ...
Tematy: marka, marki, osobowość marki, najlepsza marka -
E-branding: kreowanie marki w Internecie
09:42 20.04.2010
... produktów, użycie wybranych form promocji i dostarczenie klientowi wartości dodanej. Jednakże podczas procesu budowania wizerunku firmy nie można zapominać o idei przewodniej marki, która mówi o tym, czym firma się zajmuje i dlaczego istnieje. Podstawowym narzędziem e-brandingowym jest strona internetowa, która stanowi wirtualną wizytówkę każdego ...
Tematy: e-branding, branding, kreowanie marki, wizerunek marki