eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wizerunek marki
  • Rebranding

    Rebranding

    10:27 19.05.2010

    ... rynku albo jej wizerunek jest bardzo zły i jedynym ratunkiem jest zmiana. Albo chce… Na dobrą sprawę firmy i ich marki zmieniają się z dwóch powodów ... życia. Właściciel marki, który obserwuje rynek, będzie się starał dostosowywać markę do zmieniających się okoliczności tak, by zachować przewagę konkurencyjną lub choćby wyróżnialny wizerunek. ... WIĘCEJ

    Tematy: rebranding, marka, marki, silna marka
  • Product placement po polsku

    Product placement po polsku

    13:26 10.05.2010

    ... . Product placement (po polsku tzw. plasowanie produktu) polega na umieszczeniu danej marki w przekazie telewizyjnym, książce, gazecie czy filmie. Unikając otwartej reklamy oddziałuje się więc na klienta i utrwala w jego umyśle wizerunek marki. Przewagą lokowania produktu nad tradycyjnym spotem reklamowym jest uniknięcie zappingu, czyli zmiany ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna
  • Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?

    Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?

    11:20 26.04.2010

    ... zrobiła ustawa z 1990 roku o likwidacji związków spółdzielczych, gdyż wszystkie zrzeszone spółdzielnie zyskały prawo do posługiwania się brandem. Niezbadane wyroki na marki… Ursus - silna, dobrze postrzegana marka, którą "rozdziobały kruki i wrony". Vistula - "państwowy skarb", dobrze wykorzystany przez prywatne ręce. Wars - na dobrej ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, kreowanie marki, wizerunek marki, polskie marki
  • Osobowość marki a social media

    Osobowość marki a social media

    13:35 21.04.2010

    ... marki, pozwalając sobie na jej swobodne traktowanie na platformach społecznościowych.To błąd, którego skutki mogą szybko odczuć. Bo należy pamiętać, że wizerunek marki ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, osobowość marki, najlepsza marka
  • E-branding: kreowanie marki w Internecie

    E-branding: kreowanie marki w Internecie

    09:42 20.04.2010

    ... produktów, użycie wybranych form promocji i dostarczenie klientowi wartości dodanej. Jednakże podczas procesu budowania wizerunku firmy nie można zapominać o idei przewodniej marki, która mówi o tym, czym firma się zajmuje i dlaczego istnieje. Podstawowym narzędziem e-brandingowym jest strona internetowa, która stanowi wirtualną wizytówkę każdego ... WIĘCEJ

    Tematy: e-branding, branding, kreowanie marki, wizerunek marki
  • Trendy w budowaniu marki

    Trendy w budowaniu marki

    11:40 12.11.2009

    ... każdej marki. Warto więc poświęcić jej maksimum uwagi i tematu nie bagatelizować. Logo stanowi wizytówkę firmy, to ono buduje w świadomości nabywcy pewien jej wizerunek. Skłania ... powinien być przemyślany. Jak jest ważny i jak może funkcjonować, pokazuje przykład marki Nike, która używa w komunikacji już tylko samego symbolu. Dobry logotyp to ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marketing i reklama, logo firmowe, logotyp
  • Marka wysokiej reputacji 2009

    Marka wysokiej reputacji 2009

    00:55 21.06.2009

    ... specjalnej w kategorii „Firma Najbardziej Zaangażowana Społecznie”. Realizowane przez TNS OBOP badanie oraz skonstruowany na podstawie jego wyników ranking PremiumBrand pokazuje marki i firmy cieszące się najwyższą reputacją wśród konsumentów i środowiska biznesowego. TNS OBOP zaznacza, że reputacja, za pomocą której można dokonać ogólnego ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, marki, marka, PremiumBrand
  • Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki

    Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki

    13:24 29.12.2008

    ... kolejnych etapów procesu kreowania marki sportowej. W oczekiwaniu na efekty Kolejnym zadaniem jest wykreowanie wizerunku marki, a więc zestawu skojarzeń, wierzeń i przekonań jej dotyczących, które w umyśle konsumenta tworzą określoną tożsamość marki i wpływają często na podejmowane przez niego decyzje zakupowe. Wizerunek kreują nie tylko kampanie ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, wizerunek marki, budowanie świadomości marki, silna marka
  • Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    13:25 23.09.2008

    ... . Niestety, nie zdarza się to często w firmach segmentu B2B. Nieraz trzeba włożyć wiele wysiłku w przekonanie menedżerów o znaczeniu i idei kreowania marki. Budowanie marki, jej wprowadzenie na rynek i późniejsza ekspansja to działania, które wymagają jasności spojrzenia, spójności założeń z praktyką i przywództwa podczas realizacji. A wszystko ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marki, kreowanie wizerunku, budowanie świadomości marki
  • Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    13:53 12.08.2008

    ... brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne podsumowanie jej dotychczasowej działalności. Hołd dla poprzednich dyrektorów, pracowników i klientów, którzy wspólnie stworzyli coś trwałego, przydatnego i zyskownego ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki

poprzednia  

1 ... 7 8



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: