eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wizerunek marki
  • Najbardziej wyraziste marki samochodów

    Najbardziej wyraziste marki samochodów

    09:33 22.06.2011

    ... w badaniu marki, czyli Nissan, Opel, Ford, Peugeot oraz Renault, plasują się na przecięciu obu wymiarów, czyli ekstrawagancja – pragmatyzm oraz solidność – kobiecość. „Wizerunek marki to pojecie abstrakcyjne. To zestaw cech i wyobrażeń przypisywanych marce, funkcjonujący w świadomości konsumenta. W przypadku marki samochodu osobowego, wizerunek ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, marki samochodów, motoryzacja, najpopularniejsze marki samochodów
  • Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    10:45 16.06.2011

    ... łączą się w jeden spójny komunikat, ukierunkowany na lansowanie nowych wartości i aspiracji marki. Każdorazowo stylizacja logo ma na celu podniesienie wartości marki. Kolejnym celem jest wzmocnienie konsekwencji w jej komunikowaniu. Stale utrzymywany wizerunek nie tylko się dewaluuje ale i ze względu na wielość komunikatów rozmywa i rozprasza ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie firm, rebranding, strategia marketingowa, kreowanie marki
  • Polski biznes a wirtualny doradca

    Polski biznes a wirtualny doradca

    10:10 26.05.2011

    ... badania, których celem było porównanie kosztów i korzyści zastosowania wirtualnego asystenta w biznesie. Prawie wszystkie ankietowane firmy zadeklarowały, że poprawił wizerunek ich marki, natomiast aż 62 proc. respondentów ułatwił bezpośrednią komunikację z klientami. Raport przygotowała w ramach swojej pracy doktorskiej Karolina Kuligowska ... WIĘCEJ

    Tematy: wirtualny doradca, polskie firmy, wizerunek marki, badania firm
  • Cebra 2011: znane osobistości + marki

    Cebra 2011: znane osobistości + marki

    12:54 18.01.2011

    ... : Wisława Szymborska 92%, Andrzej Wajda 91%, Krzysztof Penderecki 86% i Katarzyna Grochola 74%. CEBRA ma za zadanie odpowiednio „kojarzyć” celebrytów i marki. Dla przykładu marki „bliskie”: Wisławie Szymborskiej - Tissot, ING, Soraya, Winiary Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona Krzysztofowi Pendereckiemu – BPH, Orlen, Mercedes ... WIĘCEJ

    Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki
  • Opakowania produktów elementem kreacji marki

    Opakowania produktów elementem kreacji marki

    11:29 01.10.2010

    ... pełnić funkcje jedynie zewnętrznej osłony danego towaru, mającej ułatwiać jego magazynowanie i transport oraz sprzedaż w określonych porcjach. Są istotnym elementem kreacji marki, wpływającym na jej atrakcyjność, a tym samym na wyniki sprzedaży. Rozwój rynku butelek, słoików, puszek, kartoników i saszetek jest wprost proporcjonalny do ... WIĘCEJ

    Tematy: opakowanie produktu, kreowanie marki, wizerunek marki, opakowania dla żywności
  • Skuteczne zarządzanie marką

    Skuteczne zarządzanie marką

    00:04 16.08.2010

    ... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki
  • Co-branding: biznesowa wymiana usług

    Co-branding: biznesowa wymiana usług

    00:06 08.08.2010

    ... absolutnie niekorzystne. Tutaj wsparcie PKO jako banku z tradycjami i bardzo silnej marki, raczej zamiast pomagać, trochę zaszkodziło Inteligo, które starało się wykreować wizerunek banku nowoczesnego i dla młodych, przedsiębiorczych. Przedsiębiorcy obserwując jak wielkie marki łączą się ze sobą, tworzą nowe przedsięwzięcia, mogą odnosić wrażenie ... WIĘCEJ

    Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki
  • Marketing: strategie wzrostu

    Marketing: strategie wzrostu

    09:37 05.08.2010

    ... korzystają wszystkie oferty wyrobów niskokalorycznych, pozbawionych cukru, niskotłuszczowych. Rewitalizacja marki Firma szyjąca plecaki dla młodzieży, która kreuje wizerunek cool może mieć kłopot, gdy klient dorośnie. Warto zapobiec sytuacji – korzystając z wizerunku marki dać dotychczasowemu klientowi produkt na miarę jego „nowych” oczekiwań ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marka, wizerunek marki, strategia sprzedaży
  • Wartość finansowa marki

    Wartość finansowa marki

    13:26 26.07.2010

    ... docelowego. Ponadto, w przypadku źle obmyślonego planu i niedostatecznej koordynacji można zarzucić rynek produktami tej samej marki, co grozi „rozwodnieniem” marki. Zakup / sprzedaż marki Sposób zakupu lub sprzedaży marki zależy od celów marketingowych i finansowych przedsiębiorstwa. Transakcje dokonywane na markach oraz na pojedynczych znakach ... WIĘCEJ

    Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki
  • Cebra 2010: znane osobistości + marki

    Cebra 2010: znane osobistości + marki

    10:56 18.06.2010

    ... Chylińska 7) Cezary Pazura 8) Beata Tyszkiewicz 9) Kuba Wojewódzki 10) Jerzy Stuhr Dla przykładu marki „bliskie” Adamowi Małyszowi to Skoda i Nivea. Justyna Kowalczyk ma najmniejszy dystans ... jak na przykład wykorzystanie potencjału znanych osób dla podniesienia znajomości marki lub zmiany jej profilu. Łowcy talentów, a także firmy producenckie mogą ... WIĘCEJ

    Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki

poprzednia  

1 ... 6 7 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: