wizerunek marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak zaprojektować najlepsze logo firmy?
10:02 27.11.2012
... marki, wysokiej świadomości i pozycji konkurencyjnej. Bez wyróżniającego wizerunku jest to trudne. Jak zaprogramować i zbudować silną markę? Jak wyróżnić firmę od konkurentów? Jak wykorzystać wizerunek ... jest jednak, kiedy logo firmy pomaga firmie osiągnąć jednoznaczny i silny wizerunek, a kiedy wadzi w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa lub obniża ...
Tematy: logo firmy, projektowanie logo firmy, logo, logo firmowe -
Marketing marki a marketing produktu
00:32 02.05.2012
... dziś jakąś szczególną skłonność do kupowania rowerów marki Rover, odkurzaczy marki Electrolux, piecyków marki Junkers, żyletek marki Gillette? Coś jeszcze z dawnej chwały zostało, ale ... nie jest polisą ubezpieczeniową od następstw błędów biznesowych. Dziś utrzymanie marki jest w zasadzie tym samym, co utrzymanie klientów, i polega na dostarczaniu ...
Tematy: marka, marki, marketing marki, najlepsza marka -
Problemy z nazwami marek
14:04 28.12.2011
... powiązania z koncernem z Cupertino. Producent uważa się za właściciela praw do marki i nazwy produktów na chińskim rynku, a sprzedaż w Chinach iPada w traktuje jako naruszenie ... a szybko „wymyślona” nazwa BlackBerry 10, używa chronionej na rzecz firm marki i na pewno nie będzie stanowiła problemu prawnego. Gorzej będzie z jej marketingowym ...
Tematy: nazwa marki, nazwa produktu, projektowanie nazw, wizerunek marki -
Akwizycje a strategia marki
13:48 13.12.2011
... towarowe i wspólne marki. Dobrze zaprogramowana strategia marki zajmuje poczesne miejsce w procesie budowania trwałej przewagi rynkowej. Strategia marki kształtuje pozytywny wizerunek, buduje podstawy prezentacji na rynku, odwzorowuje pozycję i aspiracje, prezentuje kulturę firmy, kreuje styl i charakter. Kreatywna strategia marki tworzy efektywne ...
Tematy: strategia marki, zarządzanie marką, wizerunek marki, zarządzanie wizerunkiem marki -
Naming na eksport
13:54 10.10.2011
... W wypadku tego projektu namingowego, chodziło o „calcium” (wapno) i „saris” (aromat mleczny). Projektowanie nazw posługuje się różnymi technikami kreacji. W tym wypadku, twórcy marki nie przewidzieli jej sukcesu i eksportu. Różnice w wymowie zapisu nazwy w różnych językach mogły prowadzić do trudno przewidywalnych problemów. Przykład pokazuje, jak ...
Tematy: naming, nazwa, nazwa produktu, naming międzynarodowy -
Najbardziej wyraziste marki samochodów
09:33 22.06.2011
... w badaniu marki, czyli Nissan, Opel, Ford, Peugeot oraz Renault, plasują się na przecięciu obu wymiarów, czyli ekstrawagancja – pragmatyzm oraz solidność – kobiecość. „Wizerunek marki to pojecie abstrakcyjne. To zestaw cech i wyobrażeń przypisywanych marce, funkcjonujący w świadomości konsumenta. W przypadku marki samochodu osobowego, wizerunek ...
Tematy: wizerunek marki, marki samochodów, motoryzacja, najpopularniejsze marki samochodów -
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
10:45 16.06.2011
... łączą się w jeden spójny komunikat, ukierunkowany na lansowanie nowych wartości i aspiracji marki. Każdorazowo stylizacja logo ma na celu podniesienie wartości marki. Kolejnym celem jest wzmocnienie konsekwencji w jej komunikowaniu. Stale utrzymywany wizerunek nie tylko się dewaluuje ale i ze względu na wielość komunikatów rozmywa i rozprasza ...
Tematy: strategie firm, rebranding, strategia marketingowa, kreowanie marki -
Polski biznes a wirtualny doradca
10:10 26.05.2011
... badania, których celem było porównanie kosztów i korzyści zastosowania wirtualnego asystenta w biznesie. Prawie wszystkie ankietowane firmy zadeklarowały, że poprawił wizerunek ich marki, natomiast aż 62 proc. respondentów ułatwił bezpośrednią komunikację z klientami. Raport przygotowała w ramach swojej pracy doktorskiej Karolina Kuligowska ...
Tematy: wirtualny doradca, polskie firmy, wizerunek marki, badania firm -
Cebra 2011: znane osobistości + marki
12:54 18.01.2011
... : Wisława Szymborska 92%, Andrzej Wajda 91%, Krzysztof Penderecki 86% i Katarzyna Grochola 74%. CEBRA ma za zadanie odpowiednio „kojarzyć” celebrytów i marki. Dla przykładu marki „bliskie”: Wisławie Szymborskiej - Tissot, ING, Soraya, Winiary Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona Krzysztofowi Pendereckiemu – BPH, Orlen, Mercedes ...
Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki -
Opakowania produktów elementem kreacji marki
11:29 01.10.2010
... pełnić funkcje jedynie zewnętrznej osłony danego towaru, mającej ułatwiać jego magazynowanie i transport oraz sprzedaż w określonych porcjach. Są istotnym elementem kreacji marki, wpływającym na jej atrakcyjność, a tym samym na wyniki sprzedaży. Rozwój rynku butelek, słoików, puszek, kartoników i saszetek jest wprost proporcjonalny do ...
Tematy: opakowanie produktu, kreowanie marki, wizerunek marki, opakowania dla żywności