wizerunek marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Akwizycje a strategia marki
13:48 13.12.2011
... towarowe i wspólne marki. Dobrze zaprogramowana strategia marki zajmuje poczesne miejsce w procesie budowania trwałej przewagi rynkowej. Strategia marki kształtuje pozytywny wizerunek, buduje podstawy prezentacji na rynku, odwzorowuje pozycję i aspiracje, prezentuje kulturę firmy, kreuje styl i charakter. Kreatywna strategia marki tworzy efektywne ...
Tematy: strategia marki, zarządzanie marką, wizerunek marki, zarządzanie wizerunkiem marki -
Naming na eksport
13:54 10.10.2011
... W wypadku tego projektu namingowego, chodziło o „calcium” (wapno) i „saris” (aromat mleczny). Projektowanie nazw posługuje się różnymi technikami kreacji. W tym wypadku, twórcy marki nie przewidzieli jej sukcesu i eksportu. Różnice w wymowie zapisu nazwy w różnych językach mogły prowadzić do trudno przewidywalnych problemów. Przykład pokazuje, jak ...
Tematy: naming, nazwa, nazwa produktu, naming międzynarodowy -
Najbardziej wyraziste marki samochodów
09:33 22.06.2011
... w badaniu marki, czyli Nissan, Opel, Ford, Peugeot oraz Renault, plasują się na przecięciu obu wymiarów, czyli ekstrawagancja – pragmatyzm oraz solidność – kobiecość. „Wizerunek marki to pojecie abstrakcyjne. To zestaw cech i wyobrażeń przypisywanych marce, funkcjonujący w świadomości konsumenta. W przypadku marki samochodu osobowego, wizerunek ...
Tematy: wizerunek marki, marki samochodów, motoryzacja, najpopularniejsze marki samochodów -
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
10:45 16.06.2011
... łączą się w jeden spójny komunikat, ukierunkowany na lansowanie nowych wartości i aspiracji marki. Każdorazowo stylizacja logo ma na celu podniesienie wartości marki. Kolejnym celem jest wzmocnienie konsekwencji w jej komunikowaniu. Stale utrzymywany wizerunek nie tylko się dewaluuje ale i ze względu na wielość komunikatów rozmywa i rozprasza ...
Tematy: strategie firm, rebranding, strategia marketingowa, kreowanie marki -
Polski biznes a wirtualny doradca
10:10 26.05.2011
... badania, których celem było porównanie kosztów i korzyści zastosowania wirtualnego asystenta w biznesie. Prawie wszystkie ankietowane firmy zadeklarowały, że poprawił wizerunek ich marki, natomiast aż 62 proc. respondentów ułatwił bezpośrednią komunikację z klientami. Raport przygotowała w ramach swojej pracy doktorskiej Karolina Kuligowska ...
Tematy: wirtualny doradca, polskie firmy, wizerunek marki, badania firm -
Cebra 2011: znane osobistości + marki
12:54 18.01.2011
... : Wisława Szymborska 92%, Andrzej Wajda 91%, Krzysztof Penderecki 86% i Katarzyna Grochola 74%. CEBRA ma za zadanie odpowiednio „kojarzyć” celebrytów i marki. Dla przykładu marki „bliskie”: Wisławie Szymborskiej - Tissot, ING, Soraya, Winiary Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona Krzysztofowi Pendereckiemu – BPH, Orlen, Mercedes ...
Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki -
Opakowania produktów elementem kreacji marki
11:29 01.10.2010
... pełnić funkcje jedynie zewnętrznej osłony danego towaru, mającej ułatwiać jego magazynowanie i transport oraz sprzedaż w określonych porcjach. Są istotnym elementem kreacji marki, wpływającym na jej atrakcyjność, a tym samym na wyniki sprzedaży. Rozwój rynku butelek, słoików, puszek, kartoników i saszetek jest wprost proporcjonalny do ...
Tematy: opakowanie produktu, kreowanie marki, wizerunek marki, opakowania dla żywności -
Skuteczne zarządzanie marką
00:04 16.08.2010
... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ...
Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki -
Co-branding: biznesowa wymiana usług
00:06 08.08.2010
... absolutnie niekorzystne. Tutaj wsparcie PKO jako banku z tradycjami i bardzo silnej marki, raczej zamiast pomagać, trochę zaszkodziło Inteligo, które starało się wykreować wizerunek banku nowoczesnego i dla młodych, przedsiębiorczych. Przedsiębiorcy obserwując jak wielkie marki łączą się ze sobą, tworzą nowe przedsięwzięcia, mogą odnosić wrażenie ...
Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki -
Marketing: strategie wzrostu
09:37 05.08.2010
... korzystają wszystkie oferty wyrobów niskokalorycznych, pozbawionych cukru, niskotłuszczowych. Rewitalizacja marki Firma szyjąca plecaki dla młodzieży, która kreuje wizerunek cool może mieć kłopot, gdy klient dorośnie. Warto zapobiec sytuacji – korzystając z wizerunku marki dać dotychczasowemu klientowi produkt na miarę jego „nowych” oczekiwań ...
Tematy: strategia marketingowa, marka, wizerunek marki, strategia sprzedaży