wizerunek marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
15:51 29.02.2016
... sytuacji kryzysowej pozwoli firmie szybko zareagować, a zastosowane narzędzia wzmocnią wizerunek przedsiębiorstwa na rynku. Jak pisze Wojciech Budzyński w „Public relations strategia ... największych, gdyż im także zdarzają się wpadki. Wciąż znakomicie prosperują marki, które podniosły się z kryzysu, ponieważ wiedziały, jak postąpić w razie trudnej ...
Tematy: strategia marketingowa, wizerunek marki, wizerunek firmy, reputacja firmy -
5 faktów o SERM, czyli zarządzaniu reputacją marki w Internecie
00:36 12.06.2015
... : podejmij działania SERM, czyli zarządzanie reputacją marki w sieci. Jest to technika ... marki. Tu nie tylko staramy się, aby nasza strona znajdowała się wyżej w wynikach wyszukiwarki. Jednocześnie podejmujemy działania dążące do zmniejszenia widoczności stron niepożądanych – czyli takich, które zawierają treści negatywnie wpływające na wizerunek ...
Tematy: SERM, zarządzanie reputacją marki, zarządzanie marką, wizerunek marki -
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
01:22 10.10.2014
... wizerunek brandowi, który stracił popularność w oczach odbiorców. Historia rebrandingu sięga daleko wstecz. Marki takie jak Pepsi, Starbucks, Old Spice czy BMW skutecznie zmieniały wizerunek ... odpowiedniego wizerunku dla własnej marki. Weź feedback również od potencjalnych klientów i zapytaj ich o to, jaki wizerunek marki byłby dla nich najbardziej ...
Tematy: rebranding, marka, marki, wizerunek marki -
Identyfikacja wizualna banku nie jest bez znaczenia
09:49 27.05.2014
... i gwarancja to wciąż najważniejsze cechy, z którymi łączyć chcemy instytucje finansowe. Identyfikacja wizualna jest jednym z tych czynników, które istotnie wpływają na wizerunek marki instytucji. Zadaniem brandu jest przyciąganie uwagi, przekazanie informacji o firmie, tworzenie jej pożądanego obrazu już od pierwszego kontaktu, a także odróżnianie ...
Tematy: branża finansowa, banki, bank, branża finansowa -
Budowanie marki w Internecie: o czym pamiętać?
08:10 29.01.2014
Jak to zrobić, żeby w Internecie zaprezentować swoją markę jak najlepiej? Pokazać ją w taki sposób, żeby potencjalny klient zobaczył w niej cel swoich poszukiwań. Nie każdy sklep ma swój internetowy odpowiednik. Czy to dobrze? No cóż, to zależy od możliwości budżetowych jego właścicieli czy branży, w której funkcjonuje. Ważne, żeby przedsiębiorca ...
Tematy: wizerunek marki, firma w internecie, kreowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy -
Wartość dodana marki nie tylko materialna
10:04 18.04.2013
... opinie o możliwościach innowacyjnych. Marketerzy głusi na te głosy pozbawiają się bardzo dużego potencjału i możliwości zaangażowania fanów w rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie stanowią one dziś barier ...
Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki -
Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?
09:12 09.04.2013
... wizerunek marki Wylansowany koncept produktu wymaga zawsze konceptu ochrony prawnej. Drugim problemem jest popularyzacja marki przy braku konkurencji. Taka dominacja prowadzić może do wytworzenia marki ...
Tematy: nazwa potoczna, nazwa produktu, marki, marka -
Nazwy produktów a symbolizm fonetyczny
00:16 26.02.2013
... indywidualnie, w zależności od typu projektu. Reguły nazewnictwa i zasady oceniania nazw można mnożyć. Ważne jest, aby logikę nazywania łączyć z oczekiwanym wizerunkiem marki, sposobem stosowania produktu i jego unikalnymi cechami. Nazwy produktów odróżniają się, ale powinny mieć także potencjał wyróżniania. Celem projektowania nazwy nie ...
Tematy: projektowanie nazw, wizerunek marki, nazwa marki, nazewnictwo produktów -
Jakie cechy ma dobra nazwa marketingowa?
00:16 01.02.2013
... "ucha" - posiadają jednak pewną cechę, która jest również nieodzownym elementem wizerunku marki – wyróżniają się! Nazwa powinna być inna od nazw już istniejących. ... badania i testy lingwistyczne. Celem tych audytów, jest uchronienie nazwy produktu i marki przed rynkową kompromitacją. Na polskim rynku przykładami nazw, wywołujących mieszane uczucia, ...
Tematy: nazwa marketingowa, nazwa handlowa, nazwa, wizerunek marki -
Jak zaprojektować nazwę produktu?
11:51 09.01.2013
... , jak konkurenci chronią prawnie swoje marki na określonych rynkach i w określonych branżach. Daje to firmie informacje i konkurencyjności marki. Dla uzyskania dodatkowych gwarancji ... czasach ochrona prawna marki jest nie tyle pożądana, co niezbędna. Dobra nazwa produktu świadomie zaprojektowana, chroniona, pozwala firmie uzyskać status marki. Marka ...
Tematy: nazwa produktu, projektowanie nazw, nazewnictwo produktów, nazwa