eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematykreowanie marki

kreowanie marki - wiadomości i porady tematyczne

  • Co-branding: biznesowa wymiana usług

    Co-branding: biznesowa wymiana usług

    00:06 08.08.2010

    ... Począwszy od ułatwionego wejścia na nowy rynek (marki przyciągają do siebie nowych klientów), poprzez odświeżenie marki, przedstawienie pozytywnego wizerunku, poprawienie ... marek jest ingredient co-branding. Polega on na wzmocnieniu jednej marki, poprzez pokazanie doskonałej marki jakiegoś składnika tego produktu. W zależności od charakteru ...

    Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki
  • Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    11:57 16.07.2010

    ... na nim leży szczególna odpowiedzialność za wytłumaczenie otoczeniu, że marki są często największym zasobem firmy. Marki zaczynają coraz mocniej wpływać na wartość firm i ... . To pozwoli na podniesienie znaczenia marki, a inwestorom i udziałowcom da wiedzę o kondycji przedsiębiorstwa. Marki oraz wartości niematerialne i prawne będą głównymi ...

    Tematy: budowanie marki, dyrektor marketingu, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Strategia brand butler

    Strategia brand butler

    11:33 01.07.2010

    ... wyłączności na określonym obszarze lub w określonym czasie. Partnerstwo biznesowe niesie poza tym dodatkowe ekonomiczne korzyści wszystkim zainteresowanym stronom. Czym „kamerdynerowanie” marki nie jest Po pierwsze, nie należy mylić wsparcia i obsługi klienta na wysokim poziomie z asystowaniem konsumentowi. Wysoki poziom obsługi, czy chociażby ...

    Tematy: brand butler, budowanie świadomości marki, kreowanie marki, budowanie wizerunku marki
  • Rebranding

    Rebranding

    10:27 19.05.2010

    ... . W takim procesie znaczenie ma tempo wprowadzanych zmian, które powinno zależeć od poziomu rozpoznawalności lokalnej marki i stosownie do tego umożliwić transfer wartości starej marki na nową. Metody odświeżania Odświeżanie marki można przeprowadzać na wiele różnych sposobów i z różną intensywnością w zależności od tego, w jakiej sytuacji znajduje ...

    Tematy: rebranding, marka, marki, silna marka
  • Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    11:05 30.04.2010

    ... inicjując procesy prowadzące do budowania pożądanej dochodowości na podstawie zdolności do zarządzania doświadczeniem klientów. Błędne jest przekonanie, że budowanie silnej marki nie wymaga aktywnego wsparcia i stałego zaangażowania ze strony ścisłego kierownictwa. Jeśli znasz "Teorię niekompetencji" Laurenca Petera, to wiesz, że ludzie ...

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?

    Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?

    11:20 26.04.2010

    ... zrobiła ustawa z 1990 roku o likwidacji związków spółdzielczych, gdyż wszystkie zrzeszone spółdzielnie zyskały prawo do posługiwania się brandem. Niezbadane wyroki na marki… Ursus - silna, dobrze postrzegana marka, którą "rozdziobały kruki i wrony". Vistula - "państwowy skarb", dobrze wykorzystany przez prywatne ręce. Wars - na dobrej ...

    Tematy: marki, kreowanie marki, wizerunek marki, polskie marki
  • E-branding: kreowanie marki w Internecie

    E-branding: kreowanie marki w Internecie

    09:42 20.04.2010

    ... produktów, użycie wybranych form promocji i dostarczenie klientowi wartości dodanej. Jednakże podczas procesu budowania wizerunku firmy nie można zapominać o idei przewodniej marki, która mówi o tym, czym firma się zajmuje i dlaczego istnieje. Podstawowym narzędziem e-brandingowym jest strona internetowa, która stanowi wirtualną wizytówkę każdego ...

    Tematy: e-branding, branding, kreowanie marki, wizerunek marki
  • Insight czyli zrozumienie konsumenta

    Insight czyli zrozumienie konsumenta

    10:26 23.02.2010

    ... , eksploracji systemu wartości i przekonań, kwestionowania rzeczywistości i zadawania pytania „dlaczego?”. Niezaspokojone potrzeby to inaczej okazje użytkowania, które nie są wykorzystywane przez marki konkurencyjne. Wyobraźmy sobie bank czynny do godziny 23.00. To także grupy konsumenckie, dla których brakuje oferty (przypadek coca-coli Zero ...

    Tematy: insight, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, wspieranie sprzedaży
  • Skuteczna strategia marketingowa

    Skuteczna strategia marketingowa

    02:20 22.01.2010

    ... potrzebę wśród grupy docelowej i pracuje na wizerunek firmy. Zatem wszyscy pracownicy powinni być świadomi współtworzenia i współodpowiadania za dobry i pożądany image marki na rynku. To właśnie historia – jedna, spójna i wyrazista – pozwala każdemu pracownikowi w kilku słowach opowiedzieć, jaka jest firma, w której pracuje. Z drugiej ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki
  • Kreowanie marki w polskich realiach

    Kreowanie marki w polskich realiach

    10:40 21.12.2009

    ... ich wysokiej rozpoznawalności i świadomości wśród konsumentów. Zapominamy jednak, że Coca-Cola, UPS, Pirelli, HSBC i wiele innych znanych brandów to marki, które latami pracowały na swoją popularność, i to ciężko. Grzechy nasze powszednie Niby wiadomo powszechnie – liczy się konsekwencja, spo ...

    Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki

poprzednia  

1 2 3 4 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: