eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kreowanie marki
  • Trendy w budowaniu marki

    Trendy w budowaniu marki

    11:40 12.11.2009

    ... i tu dochodzimy do punktu, że jednak to sprawa fundamentalna w marketingu każdej marki. Warto więc poświęcić jej maksimum uwagi i tematu nie bagatelizować. Logo stanowi ... przypadku powinien być przemyślany. Jak jest ważny i jak może funkcjonować, pokazuje przykład marki Nike, która używa w komunikacji już tylko samego symbolu. Dobry logotyp to ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marketing i reklama, logo firmowe, logotyp
  • Kampanie reklamowe czerpią z życia

    Kampanie reklamowe czerpią z życia

    12:45 23.09.2009

    ... w telewizji, kilka ulotek… Dzisiaj jest inaczej. Jako klienci (prosumenci) wymagamy od marki, aby nas nieustannie pozytywnie zaskakiwała, by dawała coraz więcej, a przede wszystkim, ... może stać się fenomenem, a jego dziwaczny taniec inspiracją dla kampanii reklamowej marki Visa? Przez niemalże 2 lata Matt podróżował po całym świecie, nagrywając swój ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, budowanie świadomości marki
  • Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy

    Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy

    14:11 03.08.2009

    ... planem, który sprawnie przeprowadzony odwdzięczy się efektywną popularyzacją i trwałą obecnością naszej marki na rynku. Jak więc skutecznie poprowadzić proces kreowania marki? Jednym ze skuteczniejszych narzędzi pomocnych w budowaniu świadomości marki jest technika marketingowa zwana brandingiem. Polega ona na możliwie solidnym utrwaleniu ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie wizerunku marki, kreowanie marki, marki, marka
  • Kreowanie marki na bazie emocji

    Kreowanie marki na bazie emocji

    13:17 13.06.2009

    ... emocji są najbardziej rozwinięte, co nie znaczy, że przynosi największe korzyści z punktu widzenia brandingu emocjonalnego. Lovemarks – więcej niż marka Zagadnienie marki a emocjonalności widać najwyraźniej na przykładzie tak zwanych lovemarks – czyli tych marek, które cieszą się „nieracjonalną lojalnością” (loyalty beyond reason). Skąd ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark
  • Działania sponsoringowe: na co uważać?

    Działania sponsoringowe: na co uważać?

    00:29 24.05.2009

    Sponsoring stał się jedną z najbardziej wyrafinowanych form kreowania wizerunku, pozwala on bowiem dotrzeć tam gdzie nie można dotrzeć tradycyjnymi metodami. Czy jednak działalność ta zawsze przynosi pożądany efekt? Okazuje się, że nie. Coraz więcej firm zaczyna skłaniać się w stronę działalności sponsorskiej. Bardzo często motywem, jakim kierują ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, kreowanie marki, wizerunek firmy, rodzaje sponsoringu
  • Prosument - konsument przyszłości

    Prosument - konsument przyszłości

    14:11 18.02.2009

    ... jest także producent. Mowa przecież o komunikacji marketingowej, a nie jednostronnym monologu. Znaczące marki świadomie rezygnują ze strategii push, a zaczynają dostrzegać, że inicjatywa ... hackowanie w informatyce – hackowanie produktów odbywa się bez wiedzy i zgody marki. Przynajmniej na początku. Potem zależy, co marka z danym pomysłem, a często ... WIĘCEJ

    Tematy: prosument, strategia marketingowa, Wikinomia, strategia sprzedaży
  • Lojalność klientów - rodzaje

    Lojalność klientów - rodzaje

    14:07 28.01.2009

    ... klientów. Są to: marka, kategoria produktu, personel firmy, miejsce zakupu, społeczność wokół marki, organizacja. Opisy obiektów pochodzą z ww. książki. Wykorzystanie za zgodą Wydawcy. Lojalność względem marki Obecnie klienci oczekują od marki nie tylko zaspokojenia potrzeb w oparciu o cechy funkcjonalne, ale także dostarczenia pożądanego wizerunku ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, lojalność, kreowanie marki
  • Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki

    Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki

    13:24 29.12.2008

    ... długą drogę, by móc korzystać z dobrodziejstw silnej marki. By się przekonać o walorach marki, klienci organizacji sportowej muszą wejść z nią w interakcję. Jak ich skłonić, ... sportowe, często właśnie ten aspekt ma decydujące znaczenie dla siły marki. Marki oparte na usługach, a do takich zaliczają się organizacje sportowe, charakteryzują się ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, wizerunek marki, budowanie świadomości marki, silna marka
  • Harry Potter a kreowanie marki

    Harry Potter a kreowanie marki

    13:39 23.12.2008

    ... i potterofan Stephen Brown w swojej książce „Magia Harry’ego Pottera. Kreowanie globalnej marki”, marki związane z kulturą i mediami są dziś najlepiej znanymi markami na ... najnowszych marketingowych sztuczkach, znajdziesz w książce „Magia Harry’ego Pottera. Kreowanie globalnej marki” Stephena Browna (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008). Aby ją kupić, ... WIĘCEJ

    Tematy: Harry Potter, kreowanie marki, promocja produktu
  • Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    13:25 23.09.2008

    ... kreowanie marki nie przyniosło spodziewanych rezultatów. Jeżeli firma nie ma wielomilionowego budżetu, musi dokładnie wiedzieć co jest ważne i co należy zrobić dla marki ... włożyć wiele wysiłku w przekonanie menedżerów o znaczeniu i idei kreowania marki. Budowanie marki, jej wprowadzenie na rynek i późniejsza ekspansja to działania, które wymagają ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marki, kreowanie wizerunku, budowanie świadomości marki

poprzednia  

1 ... 3 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: