eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kreowanie marki
  • Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    13:53 12.08.2008

    ... brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne podsumowanie jej dotychczasowej działalności. Hołd dla poprzednich dyrektorów, pracowników i klientów, którzy wspólnie stworzyli coś trwałego, przydatnego i zyskownego ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki
  • Pozycjonowanie marki - koncept

    Pozycjonowanie marki - koncept

    13:44 23.07.2008

    ... dostarcza konkretnych wskazówek na temat słów, jakimi powinniśmy się posługiwać, mówiąc o naszej marce, o produktach (umożliwia właściwe odkodowanie komunikacji marki), ułatwia komunikację i popularyzację marki wewnątrz firmy (pomaga rozumieć, o czym mówi dział marketingu). Tak przygotowany i przetestowany koncept może służyć marce przez długi czas ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, komunikacja marketingowa, pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    13:18 07.05.2008

    ... cel – stworzenie lifestyle'owej marki oferującej alkohole i drinki i niosącej przekaz „możesz wszystko”? A może kreacja marki – źródła innowacji, służącej dostarczaniu klientom ... w czasach, gdy nie było żadnej „specjalistycznej” marki piwa mocnego. „Mocne” było zawsze wariantem jakiejś marki mainstreamowej. Dębowe zbudowano na bardzo celnym insighcie ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa
  • Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    12:04 04.04.2008

    ... idealnej tożsamości, do osiągnięcia, której firma swoimi działaniami na rynku dąży. Księga marki zawierająca te elementy powinna stać się dokumentem nie tylko znanym, ale i ... wzajemnej spójności i realności wszystkich obszarów kształtowania tożsamości. To prawo zawiera się w określeniu: marki się nie ma, marką się jest. To, co firma robi, a nie ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki
  • Czym jest nazwa marketingowa?

    Czym jest nazwa marketingowa?

    12:48 21.12.2007

    ... prowadzi daleka droga. Sam produkt, strategia marki, nazewnicza konwencja branży, a także adresat marki, jego potrzeby, preferencje i kompetencja komunikacyjna mają ... "marka" używa się często zamiennie. Mówimy "samochód marki Mercedes", "jakiej marki są te kosmetyki" itd. Nazwa dla marki jest przede wszystkim jej podstawowym wyróżnikiem, ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa handlowa, nazwa przedsiębiorstwa, nazwa marketingowa, marka
  • Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    11:33 03.12.2007

    ... kultury, tradycję wspierania najważniejszych wydarzeń kulturalnych w naszym kraju, a co za tym idzie zbudować sobie opinię mecenasa kultury.Wizerunek jest obrazem marki, jej wyobrażeniem, które powstaje w głowach ludzi po odebraniu i „zdekodowaniu” sygnałów jakie wysyła firma poprzez budowanie swojej tożsamości. Tak odbierane i zakodowane ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, wizerunek, promocja marki
  • "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    11:28 29.07.2007

    ... pokrewnych dusz. Aby w relacjach z konsumentem zbudować trwałe uczucie, miłość do naszej marki, należy najpierw zbudować jej autorytet, by zyskała w oczach konsumenta ... tutaj gotowej recepty, niemniej jednak można wytworzyć miłość do naszej marki, nadając jej według Robertsa następujące atrybuty: tajemniczość – poprzez prezentowanie opowieści ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki
  • Marki wiernych wyznawców

    Marki wiernych wyznawców

    00:51 29.05.2007

    ... wracają do gry w wielkim stylu. A razem z nimi marki. Bo czymże są marki, jak nie ideami w biznesie? W świecie postmaterialnym marki odrywają się od produktów i przechodzą do znaczeń. ... w siebie. Cały ten świat, który jest „not doing it”. Symboliczne zagarnianie przez marki Marki marzą o tym, by wskoczyć na opuszczone ołtarze. Tak jak religia, są ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa
  • Preselling zyskuje na znaczeniu

    Preselling zyskuje na znaczeniu

    13:52 24.05.2007

    ... musi, więc wykazywać się inteligencją emocjonalną, empatią, ale również asertywnością. To w dużej mierze od pracy presellerów zależy poziom zaufania do marki wśród detalistów. W związku z tym jest to praca niezwykle odpowiedzialna, a ludzie ją wykonujący powinni być odporni na stres. Preseller powinien także ... WIĘCEJ

    Tematy: preselling, merchandising, pozycjonowanie marki, kreowanie marki
  • Więź klienta z luksusową marką

    Więź klienta z luksusową marką

    13:02 19.04.2007

    ... House skierowana była do osób, które pasjonują się motocyklami, a jednocześnie dysponują odpowiednio grubym portfelem, aby swą pasję realizować w towarzystwie motocykla marki Harley-Davidson. „Zrealizowaną kampanią mediową chcieliśmy wzbudzić w nich chęć posiadania motocykla Harley-Davidson – do tej pory być może nieuświadomioną, ale istniejącą pod ... WIĘCEJ

    Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, zwyczaje konsumentów, preferencje zakupowe

poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: