eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kreowanie marki
  • e-Społeczności w działaniach PR

    e-Społeczności w działaniach PR

    00:06 09.04.2007

    ... produktów, usług, działania poszczególnych działów przedsiębiorstwa. Uwagi takie pochodzą generalnie od osób osobiście zainteresowanych z jakiegoś względu aktywnymi działaniami na rzecz marki, firmy czy produktu. Jakie społeczności? Społeczności internetowe ze względu na ich genezę można podzielić na samoistne - powstałe w sposób naturalny jako ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR
  • Marki rosną nam wszerz

    Marki rosną nam wszerz

    13:56 26.03.2007

    ... . Indywidualne przemiany produktów, zwłaszcza w dużej ilości i w jednym czasie, mają wpływ na to, co dziś dzieje się na rynku. Rozszerzanie marki Rozszerzanie marki w najprostszej definicji polega na wykorzystaniu przez producenta jednej ze swoich istniejących marek do oznaczenia nowego produktu. Zaproponowanie pojedynczego wariantu piwa ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, pozycjonowanie marki, branding
  • Budowanie społeczności w reklamie

    Budowanie społeczności w reklamie

    14:02 14.03.2007

    ... dla siebie poziomie, przynosząc racjonalne (również charakterystyczne dla danej marki) korzyści. Marki dowiodły już, że są smaczne, mają więcej owoców czy ... nabywcy. Stąd przedmiotem zainteresowania współczesnych marketerów są: przynależność i samorealizacja odbiorcy marki, które zabezpieczają społeczności. Należy tu zaznaczyć, że grupą najbardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności
  • Rozrywkowa reklama z marką

    Rozrywkowa reklama z marką

    14:08 27.02.2007

    ... głównie od: czasu (np. w spocie telewizyjnym) przeznaczonego na informację i perswazję, zawartości (czy sumy) elementów, które mogą przekonać konsumenta do zakupu marki (np. podstawowe informacje o towarze, działanie produktu, jego zalety wobec marek konkurencyjnych itd.), stopnia czytelności przedstawionych informacji i argumentów. Im więcej czasu ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja produktu, formy reklamy, promocja marki, kreowanie marki
  • Narzędzia PR w Internecie

    Narzędzia PR w Internecie

    13:49 06.02.2007

    ... mogą być również wspaniałymi narzędziami budującymi społeczność wokół firmy czy marki, co znakomicie może współdziałać z celami PR - budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Interakcję z ... działań własnych i konkurencji. Pozwala uzyskać informacje dotyczące wizerunku firmy, instytucji, marki bądź osoby. Monitoring mediów pozwala ocenić, jak dany temat ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR
  • Sponsoring jako element komunikacji marki

    Sponsoring jako element komunikacji marki

    13:58 31.01.2007

    ... podstawowej. Jest to, więc ważny element kształtowania wizerunku banku”. O potrzebie wznoszenia się ponad podstawową aktywność mówi także Marek Kłuciński: „Prestiż marki PKO BP zobowiązuje do wychodzenia poza czystą działalność biznesową i angażowania się w rozmaite inicjatywy społeczno-kulturalne. Dzięki działaniom na rzecz kultury polskiej ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy
  • Public relations dla banku

    Public relations dla banku

    13:39 19.07.2006

    ... zajęć był przecież przyczyną korzystnych publikacji na temat banku. Wartości w służbie marki banku Istotną pomocą w przygotowaniu sprawnej komunikacji PR banku może być ... . Produkty Działania PR to dla banku nie tylko budowanie jego reputacji, marki. Public relations to też narzędzie budowania zainteresowania nowymi produktami. Możliwości w tym ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, działania PR, rynek bankowy, marketing usług finansowych
  • Czy marce potrzebny jest bohater?

    Czy marce potrzebny jest bohater?

    11:29 21.04.2006

    ... skierowanych do dorosłych, jak i do dzieci. Bohaterowie abstrakcyjni idealnie wpasowują się w dziecięcy świat i dają duże możliwości manewru właścicielowi marki. Gdy dziecko pokocha bohatera marki (tak jak jest w stanie pokochać postać bajkową), to zechce mieć swojego ulubieńca na plakacie, piórniku, tornistrze… Bohaterowie abstrakcyjni ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, znajomość marki, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Reklamy powinny być cool

    Reklamy powinny być cool

    13:12 17.03.2005

    ... , raz dlatego, że w początkach lat siedemdziesiątych firma i tak nie była w stanie zapłacić jej więcej, a po drugie, dobrze wie, że wartość marki wiąże się nie tyle z wyglądem logo, ile ze sposobem jego promocji. Dzięki temu, że zakpiono sobie z przepisów, marka stała się ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki

poprzednia  

1 ... 5 6



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: