marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej
09:27 27.08.2025
... prognozy wzrostu rynku reklamy w 2025 r. do poziomu 7,8% (z 8,2%). W pierwszym półroczu 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama w radiu – o 10,4% r/r, nieco wolniej w kinach – o 9,3%, na trzecim miejscu znalazł się zaś internet z dynamiką 8,7% (przy czym nie wszystkie obszary rosną ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu
00:15 13.08.2025
Reklama wideo w Polsce nie zwalnia tempa. Według najnowszej analizy Publicis Groupe Polska, inwestycje w ... reklamę użytkownikowi po wciśnięciu pauzy na odtwarzanym materiale. Wideo jest minimalizowane, a zamiast niego pojawia się reklama, którą użytkownik może zamknąć lub kliknąć w odnośnik i uzyskać więcej informacji. Jednocześnie YouTube cały czas ...
Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
10:11 19.07.2025
... reklamodawców okazali się Media Expert, Lidl i Temu. Reklamy digitalowe dotarły do ponad 87% Polaków, a widoczność spotów wideo przekroczyła 63%. Z kolei reklama TV osiągała średni czas kontaktu na poziomie ponad 20 sekund. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Która branża była najaktywniejsza reklamowo ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Internet i handel napędzają rynek reklamy
13:29 26.05.2025
... radio, reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... 2025 r. wyniosła 26%. Z kolei reklama digital non-search osiągnęła 1,3% wzrostu rok do roku. Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamika ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?
00:20 20.05.2025
... zmiany w ekosystemie rynku reklamy wideo, co potwierdzają wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Wzrost inwestycji o 4,3% jest dla nas sygnałem, że reklama wideo nie traci na znaczeniu w strategiach marketingowych reklamodawców. Szczególnie cieszy nas znaczny wzrost wartości streamingu VOD o 77%, co wskazuje na ...
Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
10:16 02.05.2025
Jest już najświeższa edycja gemiusAdReal - cross-mediowego badania kreacji reklamowych, które pojawiły się w marcu bieżącego roku w radio, telewizji i w internecie. Opracowanie tradycyjnie dostarcza nam informacji o najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawcach. Która z branż i która z marek podjęła ostatnio najbardziej intensywne ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
10:58 01.04.2025
Pojawiła się najnowsza odsłona gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy internetowej, telewizyjnej i radiowej. To solidna porcja informacji o najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawcach. Która z branż i która z marek podjęły w lutym tego roku najbardziej intensywne działania reklamowe? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
09:11 17.03.2025
Pojawiła się najnowsza odsłona comiesięcznego raportu z rynku reklamy, bazującego na danych z gemiusAdReal - cross-mediowego badania tego obszar. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców w trzech rodzajach mediów - w internecie, telewizji i radio. Kto w pierwszym miesiącu bieżącego roku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
09:10 03.03.2025
... 54,3% wobec 53,4% w 2023 r. Udział samej telewizji natomiast wynosił 38,2% i był niższy od 2023 r. o 1,2 p.p. Wzrost udziału w rynku reklamy zanotowały z kolei reklama zewnętrzna, osiągając 5,5% (więcej o 0,1 p.p.) oraz kino 1,7%. Inwestycje reklamowe w radio wzrosły w 2024 r. o 2,0%. Zwłaszcza druga połowa roku nie była udana dla reklamy radiowej ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
09:08 29.01.2025
Pojawiły się wyniki najnowszego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in. na dużą aktywność sieci Media Expert, która bardzo aktywnie reklamowała się we wszystkich trzech badanych środkach masowego przekazu. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- czas pracy
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe