eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing i reklama

marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Polska w czołówce. Rynek reklamy rośnie szybciej niż PKB

    Polska w czołówce. Rynek reklamy rośnie szybciej niż PKB

    09:51 15.12.2025

    ... treściach: 413 mld dol. w 2025 r. (+12,8%) i 445,4 mld dol. w 2026 r. (+7,8%). Reklama audio pozostanie na niemal niezmienionym poziomie: 27,5 mld dol. w 2025 r. (-0,1%) i 27,6 mld ... r., osiągając 178,2 mld dol. Łączna reklama OOH osiągnie 54,7 mld dol. w 2025 r., co oznacza wzrost o 6,3% rok do roku. Reklama kinowa wzrośnie o 5,5% do 2,2 mld dol. ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    00:33 29.11.2025

    ... 6,7% z 7,8%. W okresie od stycznia do września 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem magazynów. Najszybciej rosła reklama w kinach – o 9,1%, kolejno reklama internetowa – o 8,3%, zaś na trzecim miejscu znalazło się radio z dynamiką 7,8%. Pozostałe zwyżkujące media osiągnęły dynamiki poniżej rynkowej: inwestycje ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025

    Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025

    00:11 21.11.2025

    Październik 2025 przyniósł wyraźne różnice w aktywności reklamowej między mediami. Z danych gemiusAdReal wynika, że w internecie i radiu dominowała branża „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals”. Analiza obejmuje łączną liczbę kontaktów reklamowych, zasięgi, średni czas kontaktu z reklamą oraz ranking najaktywniejszych marek w online, ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział

    Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział

    00:30 20.11.2025

    Rynek reklamy wideo w Polsce zanotował w pierwszych trzech kwartałach 2025 r. wzrost o 5,8%, osiągając niemal 5,1 mld zł – wynika z analizy Publicis Groupe. Telewizja linearna nadal dominuje, choć jej udział słabnie, a największą dynamikę wykazuje segment streamingu VOD, rosnący o ponad 52%. Równolegle zwiększa się znaczenie krótkich formatów ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio w IX 2025

    Reklama w internecie, telewizji i w radio w IX 2025

    00:30 29.10.2025

    We wrześniu 2025 roku rynek reklamy internetowej w Polsce osiągnął imponujący wynik 87,8 miliarda emisji kreacji reklamowych, docierając do 87,7% populacji w wieku 7–75 lat. Użytkownik przeciętnie miał kontakt z reklamą online 3077 razy, a średni czas kontaktu wyniósł 8,2 sekundy. Wideo przyciągało uwagę dłużej niż display, a największy udział w ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    09:27 27.08.2025

    ... prognozy wzrostu rynku reklamy w 2025 r. do poziomu 7,8% (z 8,2%). W pierwszym półroczu 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama w radiu – o 10,4% r/r, nieco wolniej w kinach – o 9,3%, na trzecim miejscu znalazł się zaś internet z dynamiką 8,7% (przy czym nie wszystkie obszary rosną ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu

    Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu

    00:15 13.08.2025

    Reklama wideo w Polsce nie zwalnia tempa. Według najnowszej analizy Publicis Groupe Polska, inwestycje w ... reklamę użytkownikowi po wciśnięciu pauzy na odtwarzanym materiale. Wideo jest minimalizowane, a zamiast niego pojawia się reklama, którą użytkownik może zamknąć lub kliknąć w odnośnik i uzyskać więcej informacji. Jednocześnie YouTube cały czas ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025

    Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025

    10:11 19.07.2025

    ... reklamodawców okazali się Media Expert, Lidl i Temu. Reklamy digitalowe dotarły do ponad 87% Polaków, a widoczność spotów wideo przekroczyła 63%. Z kolei reklama TV osiągała średni czas kontaktu na poziomie ponad 20 sekund. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Która branża była najaktywniejsza reklamowo ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Internet i handel napędzają rynek reklamy

    Internet i handel napędzają rynek reklamy

    13:29 26.05.2025

    ... radio, reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... 2025 r. wyniosła 26%. Z kolei reklama digital non-search osiągnęła 1,3% wzrostu rok do roku. Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamika ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?

    Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?

    00:20 20.05.2025

    ... zmiany w ekosystemie rynku reklamy wideo, co potwierdzają wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Wzrost inwestycji o 4,3% jest dla nas sygnałem, że reklama wideo nie traci na znaczeniu w strategiach marketingowych reklamodawców. Szczególnie cieszy nas znaczny wzrost wartości streamingu VOD o 77%, co wskazuje na ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci

 

1 2 ... 10 ... 13

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: