eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing i reklama
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024

    10:22 20.03.2024

    Pojawiły się wyniki ostatniej odsłony badania gemiusAdReal, cyklicznie analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika. Najnowsze opracowanie dowodzi, że w lutym 2024 roku - podobnie zresztą jak miesiąc wcześniej - w sieci i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku

    Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku

    00:50 25.02.2024

    ... internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,2%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 5,3 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,4%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,2%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki wzrost, o 0,6%. W okresie od stycznia do grudnia 2023 r. 66% adkontaktów wygenerowanych przez ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024

    Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024

    00:35 15.02.2024

    Z najnowszego badania gemiusAdReal, analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika, że w styczniu 2024 roku w internecie i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną

    Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną

    00:20 08.02.2024

    Publicis Groupe opublikowała najnowszą analizę sytuacji panującej na rynku reklamy telewizyjnej w minionych 12 miesiącach. Okazuje się, że wydatki na spoty telewizyjne wzrosły w całym roku o 3,7%. Prognozy na najbliższą przyszłość są dość optymistyczne. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co wywarło szczególny wpływ na dynamikę wpływów reklamowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć

    Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć

    09:51 22.01.2024

    Jest już najnowsza odsłona badania gemiusAdReal - opracowania, które rzuca światło na rynek reklamy w trzech ważnych mediach: w internecie, telewizji i radio. Najświeższe doniesienia dotyczą grudnia 2023 r. Wynika z nich m.in., że marką, która nie dawała o sobie zapomnieć, inwestując w reklamę niemały budżet, był Media Expert. Z tego tekstu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele

    Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele

    10:29 18.12.2023

    Najświeższe badanie gemiusAdReal to już tradycyjnie rzuca światła na kreacje reklamowe marek w telewizji, internecie i radiu. Najświeższe dane dotyczą listopada 2023 roku i potwierdzają, że u progu świąt Bożego Narodzenia zdecydowanie najbardziej aktywnym reklamowo sektorem okazał się handel. Czego jeszcze dowiadujemy się z najnowszej analizy? Z ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.

    Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.

    08:50 27.11.2023

    ... w rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 6 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek dynamiki o 0,4%. W okresie od stycznia do września 2023 65% adkontaktów wygenerowanych przez reklamę ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną

    Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną

    07:00 07.11.2023

    Jest już najnowsza odsłona raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na budżety przeznaczane na reklamę telewizyjną w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku, poświęcając również uwagę statystykom zmianom oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które sektory w ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele

    Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele

    10:05 11.10.2023

    Najświeższe badanie gemiusAdReal tradycyjnie przygląda się kreacjom reklamowym marek w telewizji, internecie i radiu. Ostatnia analiza poświęcona została wrześniowym działaniom reklamodawców i potwierdziła m.in., że do najaktywniejszych z nich należy sektor handlowy. Do jakich jeszcze wniosków prowadzi? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV

    Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV

    09:46 14.09.2023

    Z najnowszego badania gemiusAdReal, w którym poddano analizie sierpniowe działania reklamowe wynika, że w internecie i radiu najaktywniejsze były marki z branży "Trade", natomiast w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki były najaktywniejsze reklamowo w sierpniu 2023? Kto by najbardziej aktywnym reklamodawcą ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji

 

1 2 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: