eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing i reklama

marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki

    Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki

    11:23 15.07.2011

    Na każdym kroku atakują nas reklamy. Włączamy radio, telewizor i pojawia się spot za spotem. Czytając gazetę szukamy stron bez nagłówka "reklama". Idąc ulicą każdy skrawek budynku jest skutecznie zasłonięty bilboardami i szyldami. Setki, tysiące sloganów wtłaczają się w nasze mózgi. Slogan to krótkie ...

    Tematy: slogany reklamowe, slogan, działania marketingowe, marketing i reklama
  • Innowacje marketingowe

    Innowacje marketingowe

    12:55 29.09.2010

    ... nowsze i ciekawsze formy. Warto zatem pamiętać, iż pomysły mogą mieć swoje źródło w najdziwniejszych miejscach i czasie. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: innowacje marketingowe, działania marketingowe, marketing i reklama, komunikacja marketingowa
  • Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    13:13 22.09.2010

    ... do prowadzenia działań PR. I do takich działań w większości jest wykorzystywany. Marketing na blogu firmowym W początkowej fazie blogi firmowe były głównie wykorzystywane ... stwarzać wrażenie kanału komunikacji nieco mniej oficjalnego niż strona internetowa. Reklama Blog firmowy pozwala na prowadzenie działań marketingowych w sposób mniej szablonowy ...

    Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa
  • Reklama i zmysły

    Reklama i zmysły

    13:16 28.07.2010

    ... smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy ... w pojazdach sportowych dźwięk wysokich obrotów silnika. Dotyk Niewątpliwie live marketing może być też doskonałą formą prowadzenia sprzedaży. Choć w Polsce idea ...

    Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama
  • Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    13:54 24.06.2010

    ... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega na ... i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru nie uda się sprzedać, a ...

    Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama
  • Marketing a różnice płci

    Marketing a różnice płci

    13:02 12.05.2010

    ... Wiedzą, ale i tak podążają za tymi wskazówkami. Wiedzą, ale i tak uważają, że to jest lepsze niż reklama formalna. Wiedzą, ale i tak czytają, rozmawiają, a potem na tej podstawie – kupują. Następnie, temat ten sam – ... te różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Slogan reklamowy a tożsamość marki

    Slogan reklamowy a tożsamość marki

    10:55 15.02.2010

    ... postawionych w briefie, ale marketera nie zastąpi. Receptą na skuteczny slogan pozycjonujący pozostaje ich wzajemna współpraca. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki
  • Trendy w budowaniu marki

    Trendy w budowaniu marki

    11:40 12.11.2009

    ... . Pisząc to, oddaję ukłon w stronę twórców identyfikacji PLAY i dziękuję za nietuzinkowe podejście do tematu identyfikacji. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: kreowanie marki, marketing i reklama, logo firmowe, logotyp
  • Wydatki na reklamę online wzrosną

    Wydatki na reklamę online wzrosną

    09:51 02.11.2009

    Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB
  • Siła reklamy a wybór marki

    Siła reklamy a wybór marki

    02:55 27.10.2009

    ... na nasze ogólne nastawienie wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy przychylnie nastawieni, to wyżej ocenimy ... zweryfikują negatywnie i moja hipoteza okaże się wierutną bzdurą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: reklama, marketing i reklama, badania marketingowe, badania marki

poprzednia  

1 ... 9 10 11 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: