marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
11:23 15.07.2011
Na każdym kroku atakują nas reklamy. Włączamy radio, telewizor i pojawia się spot za spotem. Czytając gazetę szukamy stron bez nagłówka "reklama". Idąc ulicą każdy skrawek budynku jest skutecznie zasłonięty bilboardami i szyldami. Setki, tysiące sloganów wtłaczają się w nasze mózgi. Slogan to krótkie ...
Tematy: slogany reklamowe, slogan, działania marketingowe, marketing i reklama -
Innowacje marketingowe
12:55 29.09.2010
... nowsze i ciekawsze formy. Warto zatem pamiętać, iż pomysły mogą mieć swoje źródło w najdziwniejszych miejscach i czasie. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: innowacje marketingowe, działania marketingowe, marketing i reklama, komunikacja marketingowa -
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
13:13 22.09.2010
... do prowadzenia działań PR. I do takich działań w większości jest wykorzystywany. Marketing na blogu firmowym W początkowej fazie blogi firmowe były głównie wykorzystywane ... stwarzać wrażenie kanału komunikacji nieco mniej oficjalnego niż strona internetowa. Reklama Blog firmowy pozwala na prowadzenie działań marketingowych w sposób mniej szablonowy ...
Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa -
Reklama i zmysły
13:16 28.07.2010
... smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy ... w pojazdach sportowych dźwięk wysokich obrotów silnika. Dotyk Niewątpliwie live marketing może być też doskonałą formą prowadzenia sprzedaży. Choć w Polsce idea ...
Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama -
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
13:54 24.06.2010
... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega na ... i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru nie uda się sprzedać, a ...
Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama -
Marketing a różnice płci
13:02 12.05.2010
... Wiedzą, ale i tak podążają za tymi wskazówkami. Wiedzą, ale i tak uważają, że to jest lepsze niż reklama formalna. Wiedzą, ale i tak czytają, rozmawiają, a potem na tej podstawie – kupują. Następnie, temat ten sam – ... te różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe -
Slogan reklamowy a tożsamość marki
10:55 15.02.2010
... postawionych w briefie, ale marketera nie zastąpi. Receptą na skuteczny slogan pozycjonujący pozostaje ich wzajemna współpraca. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki -
Trendy w budowaniu marki
11:40 12.11.2009
... . Pisząc to, oddaję ukłon w stronę twórców identyfikacji PLAY i dziękuję za nietuzinkowe podejście do tematu identyfikacji. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: kreowanie marki, marketing i reklama, logo firmowe, logotyp -
Wydatki na reklamę online wzrosną
09:51 02.11.2009
Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB -
Siła reklamy a wybór marki
02:55 27.10.2009
... na nasze ogólne nastawienie wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy przychylnie nastawieni, to wyżej ocenimy ... zweryfikują negatywnie i moja hipoteza okaże się wierutną bzdurą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, badania marketingowe, badania marki
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- czas pracy
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe


Ceny mieszkań w Polsce spadają, Warszawa mniej dostępna niż Bruksela