eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing i reklama

marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama i zmysły

    Reklama i zmysły

    13:16 28.07.2010

    ... smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy ... w pojazdach sportowych dźwięk wysokich obrotów silnika. Dotyk Niewątpliwie live marketing może być też doskonałą formą prowadzenia sprzedaży. Choć w Polsce idea ...

    Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama
  • Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    13:54 24.06.2010

    ... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega na ... i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru nie uda się sprzedać, a ...

    Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama
  • Marketing a różnice płci

    Marketing a różnice płci

    13:02 12.05.2010

    ... Wiedzą, ale i tak podążają za tymi wskazówkami. Wiedzą, ale i tak uważają, że to jest lepsze niż reklama formalna. Wiedzą, ale i tak czytają, rozmawiają, a potem na tej podstawie – kupują. Następnie, temat ten sam – ... te różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Slogan reklamowy a tożsamość marki

    Slogan reklamowy a tożsamość marki

    10:55 15.02.2010

    ... postawionych w briefie, ale marketera nie zastąpi. Receptą na skuteczny slogan pozycjonujący pozostaje ich wzajemna współpraca. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki
  • Trendy w budowaniu marki

    Trendy w budowaniu marki

    11:40 12.11.2009

    ... . Pisząc to, oddaję ukłon w stronę twórców identyfikacji PLAY i dziękuję za nietuzinkowe podejście do tematu identyfikacji. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: kreowanie marki, marketing i reklama, logo firmowe, logotyp
  • Wydatki na reklamę online wzrosną

    Wydatki na reklamę online wzrosną

    09:51 02.11.2009

    Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB
  • Siła reklamy a wybór marki

    Siła reklamy a wybór marki

    02:55 27.10.2009

    ... na nasze ogólne nastawienie wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy przychylnie nastawieni, to wyżej ocenimy ... zweryfikują negatywnie i moja hipoteza okaże się wierutną bzdurą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: reklama, marketing i reklama, badania marketingowe, badania marki
  • Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    01:10 17.09.2009

    ... zasad. Stare zasady marketingu Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała wyłącznie na sprzedaży produktu. Reklama była oparta na ...

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama
  • Google: nowy model rzeczywistości?

    Google: nowy model rzeczywistości?

    01:10 11.09.2009

    Rozpoczynamy nowy rozdział gospodarki ery dobrobytu, w której Google uczy nas, jak zarządzać obfitością, rzucając wyzwanie podstawowej zasadzie ekonomii sformułowanej po raz pierwszy w 1767 r.: prawu podaży i popytu. Wiele przemysłów swą wartość zbudowało właśnie na niedostatku. Linie lotnicze, teatry broadwayowskie czy też uniwersytety ...

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa
  • Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    07:15 30.07.2009

    ... swą pieśń żubrów… Aż chcemy się tam zna- leźć, zrelaksować się, dobrze poczuć… Ta reklama przełamywała konwencje, bo wcześniej reklamy piwa w Polsce w większości pokazywały tylko "szorstką męską przyjaźń" i " ... interpretatorzy danych, którzy nie dają się zwieść powierzchownym obserwacjom. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: insight, działania marketingowe, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe

poprzednia  

1 ... 9 10 11 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: