marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama i zmysły
13:16 28.07.2010
... smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy ... w pojazdach sportowych dźwięk wysokich obrotów silnika. Dotyk Niewątpliwie live marketing może być też doskonałą formą prowadzenia sprzedaży. Choć w Polsce idea ...
Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama -
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
13:54 24.06.2010
... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega na ... i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru nie uda się sprzedać, a ...
Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama -
Marketing a różnice płci
13:02 12.05.2010
... Wiedzą, ale i tak podążają za tymi wskazówkami. Wiedzą, ale i tak uważają, że to jest lepsze niż reklama formalna. Wiedzą, ale i tak czytają, rozmawiają, a potem na tej podstawie – kupują. Następnie, temat ten sam – ... te różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe -
Slogan reklamowy a tożsamość marki
10:55 15.02.2010
... postawionych w briefie, ale marketera nie zastąpi. Receptą na skuteczny slogan pozycjonujący pozostaje ich wzajemna współpraca. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki -
Trendy w budowaniu marki
11:40 12.11.2009
... . Pisząc to, oddaję ukłon w stronę twórców identyfikacji PLAY i dziękuję za nietuzinkowe podejście do tematu identyfikacji. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: kreowanie marki, marketing i reklama, logo firmowe, logotyp -
Wydatki na reklamę online wzrosną
09:51 02.11.2009
Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB -
Siła reklamy a wybór marki
02:55 27.10.2009
... na nasze ogólne nastawienie wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy przychylnie nastawieni, to wyżej ocenimy ... zweryfikują negatywnie i moja hipoteza okaże się wierutną bzdurą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, badania marketingowe, badania marki -
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
01:10 17.09.2009
... zasad. Stare zasady marketingu Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała wyłącznie na sprzedaży produktu. Reklama była oparta na ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama -
Google: nowy model rzeczywistości?
01:10 11.09.2009
Rozpoczynamy nowy rozdział gospodarki ery dobrobytu, w której Google uczy nas, jak zarządzać obfitością, rzucając wyzwanie podstawowej zasadzie ekonomii sformułowanej po raz pierwszy w 1767 r.: prawu podaży i popytu. Wiele przemysłów swą wartość zbudowało właśnie na niedostatku. Linie lotnicze, teatry broadwayowskie czy też uniwersytety ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa -
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
07:15 30.07.2009
... swą pieśń żubrów… Aż chcemy się tam zna- leźć, zrelaksować się, dobrze poczuć… Ta reklama przełamywała konwencje, bo wcześniej reklamy piwa w Polsce w większości pokazywały tylko "szorstką męską przyjaźń" i " ... interpretatorzy danych, którzy nie dają się zwieść powierzchownym obserwacjom. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: insight, działania marketingowe, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- czas pracy
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe