eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing i reklama
  • Reklama jako propozycja zawarcia umowy

    Reklama jako propozycja zawarcia umowy

    11:16 08.04.2009

    ... – jak można by mniemać – z powodu braku stanowczej woli zawarcia umowy. Nawet reklama audiowizualna przedstawiająca jakąś historyjkę z produktem w roli głównej, w której ... z punktu widzenia prawa cywilnego aspekty psychologiczne i marketingowe są bez znaczenia i reklama może być traktowana jako oferta skierowana do szerokiego, nieokreślonego kręgu ... WIĘCEJ

    Tematy: materiały reklamowe, marketing i reklama, zaproszenie do zawarcia umowy, propozycja zawarcia umowy
  • Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008

    Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008

    01:31 09.12.2007

    Zip Culture, Word of Mouth, Multitasking, User Generated Content i mCommerce - te trendy bedą rządzić polskim konsumentem w 2008 r. - wynika z raportu "TrendScope 2008" przygotowanego przez agencję Tequila\Polska. Identyfikację trendów przygotowano w oparciu o badania instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International. Jak wynika z ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing i reklama, mcommerce, marketing przyszłości, TrendScope
  • Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    01:26 11.11.2007

    27 proc. przedstawicieli dużych firm spotkało się z pojęciem digital signage i rozważa wdrożenie tej technologii. W ich komunikacji z klientami i pracownikami wciąż dominują tradycyjne narzędzia jak ulotka i plakat, a za najważniejszą cechę komunikatu uznają skuteczność w dotarciu do odbiorcy. Takie wyniki przyniosło badanie o nowych technologiach ... WIĘCEJ

    Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama
  • Język ciała konsumentów a reklama produktu

    Język ciała konsumentów a reklama produktu

    00:46 08.09.2007

    Dla konsumentów chcących kupić napój energetyczny ważne jest opakowanie, a dla tych poszukujących w sklepie kawy to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio zareklamować np. majonez, gdyż dla klientów sklepu najważniejsze jest to, ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu
  • Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers

    Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers

    00:43 21.03.2007

    ... klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ich strony i odzew w komunikacji z ust do ust. Warto także wykorzystać marketing wirusowy w sieciach tworzonych przez B2F. „Najwyraźniej, usługi finansowe nie są głównym tematem rozmów dla baby-boomers, kiedy chodzi o wzajemne udzielanie rad ... WIĘCEJ

    Tematy: seniorzy, osoby starsze, skuteczność reklamy, marketing wirusowy
  • Single na celowniku handlowców

    Single na celowniku handlowców

    00:13 19.03.2007

    Działający w naszym kraju przedsiębiorcy coraz bardziej doceniają potencjał, jaki drzemie w singlach - młodych ludziach stanu wolnego mieszkających w dużych miastach. Dzięki temu, że nie mają obowiązków rodzinnych, zaś ich zarobki zwykle przekraczają poziom średniej krajowej, dla handlu stanowią wręcz wymarzonych klientów - pisze "Dziennik". ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia sprzedaży, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż, marketing i reklama
  • Budowanie społeczności w reklamie

    Budowanie społeczności w reklamie

    14:02 14.03.2007

    ... jak wskazuje rozwijający się rynek i potrzeby funkcjonujących na nim odbiorców, będzie kształtowało marketing i sposób myślenia o markach w ciągu najbliższych lat. Im mniej musimy się martwić ... wspólnota okazała się kluczem do stworzenia lojalności klientów w sieci. Dobra reklama w blogach zależy od samego bloggera. W USA są już agencje reklamowe, ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności
  • Rozrywkowa reklama z marką

    Rozrywkowa reklama z marką

    14:08 27.02.2007

    ... r.) badań firmy Pentor „Postawy Polaków wobec reklamy” można wywnioskować, że reklama powinna być wysoce perswazyjna. Według badanych wtedy konsumentów skuteczna reklama powinna mieć charakter informacyjny i perswazyjny, co obrazują następujące stwierdzenia: „ ... Schulz. r.michalik@schulz.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja produktu, formy reklamy, promocja marki, kreowanie marki
  • Dlaczego warto pisać bloga

    Dlaczego warto pisać bloga

    00:04 24.12.2006

    ... zło. Przekonał się o tym Kevin Hillstrom, który rok swojego życia spędził na pisaniu książki poświęconej tematyce marketingu baz danych (database marketing). Jej pojawieniu się na rynku towarzyszyły ogromne emocje autora, które z czasem przekształciły się we frustrację spowodowaną niewielkim zainteresowania czytelników. Po ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, public relations
  • Nagie kampanie są nieskuteczne

    Nagie kampanie są nieskuteczne

    00:04 13.11.2006

    ... zakryta. Zdaniem autorów badania najwyższą skuteczność reklamy z udziałem półnagiej modelki można wytłumaczyć zjawiskiem przyciągania uwagi i pobudzania wyobraźni badanych mężczyzn. - Reklama o mocno erotycznym zabarwieniu, w większości przypadków, wypadała najgorzej. Powód? Zmysły badanych zostały całkowicie pochłonięte przez widok nagiej kobiety ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, marketing i reklama, nośniki reklamy, reklamy telewizyjne


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: