eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing i reklama

marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.

    Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.

    00:25 08.06.2013

    Pomimo, iż analizy Kantar Media prezentujące wydatki reklamowe w okresie 1Q 2103 (w stosunku do 1Q 2012) wskazują na lekki - 3 % - wzrost, prawdziwy obraz sytuacji w mediach i zbliżające się ograniczenia wydatków są pesymistyczne. Z analizy wydatków reklamowych w poszczególnych sektorach, dokonanych przez ekspertów Equinox Polska, wyraźnie wynika, ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013

    Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013

    00:20 04.05.2013

    ... liczbą użytkowników smarfonów i tabletów, marketerzy zwiększają także inwestycje w mobile marketing. Rosną również budżety na kampanie w social media, w ... p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 18% w 2012 do 23,4% w ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    12:45 14.12.2012

    ... reklamowe sugerują, że samochodów, tak jak przyjaciół raczej się nie zmienia. "Zawsze tam, gdzie Ty - Hyundai" "Wiesz, co masz - Volkswagen" Reklama to oddziaływanie na zmysły i emocje. Slogany reklamowe często do tego się odwołują. Przywołują na myśl skojarzenia z wyższą jakością, luksusem. Odnoszą ...

    Tematy: slogany reklamowe, slogan reklamowy, marketing, marketing i reklama
  • Wydatki na reklamę będą spadać

    Wydatki na reklamę będą spadać

    11:28 05.12.2012

    ... i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na display będą stanowiły w 2012 roku 38% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę w Polsce spadną

    Wydatki na reklamę w Polsce spadną

    10:10 03.10.2012

    ... online będą stabilnie wzrastały z kilkuprocentową dynamiką. Swoją pozycję ugruntują marketing w wyszukiwarkach oraz VOD. Dzięki rosnącej popularności smartfonów i ... i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 15% rocznie do 2014) i reklama ogłoszeniowa (6% rocznie). Wydatki na display stanowiły ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012

    Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012

    13:58 13.09.2012

    Na tle kurczącego się rynku wydatków reklamowych w Polsce, w tym roku jedną z nielicznych odnotowujących wzrost jest kategoria sklepów wielobranżowych o małej i dużej powierzchni. Z monitoringu Kantar Media wynika, że kategoria ta od 3 lat dynamicznie rośnie - w 2011 inwestycje w reklamę zamknęły się na poziomie 616,7 mln zł (+36% wzrostu rdr) - ...

    Tematy: wydatki na reklamę, marketing i reklama, hipermarkety, supermarkety
  • Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012

    Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012

    00:12 27.08.2012

    Koncerny farmaceutyczne, w pierwszej połowie 2012 roku, zainwestowały w reklamę ponad 1,5 mld zł licząc w cenach cennikowych. Jednak pierwsze półrocze 2012 roku pokazuje, spadek dynamiki wydatków reklamowych w branży farmaceutycznej 5,1% vs. 20,8%, załamanie sprzedaży w I kwartale 2012 roku coraz bardziej daje się we znaki koncernom ...

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci
  • Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę

    Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę

    10:03 27.12.2011

    Jak wynika z analizy Equinox Polska, w 2011 rynek farmaceutyczny notuje silne wzrosty wydatków na reklamę pomimo dużo niższej dynamiki sprzedaży. Obecnie dynamika sprzedaży branży farmaceutycznej prognozowana jest na poziomie 4%, a sama sprzedaż ma wynieść 31 mld zł. Pomimo większych wzrostów w kategorii OTC, na poziom dla całego rynku wpłynie ...

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci
  • Jak wypromować sklep internetowy?

    Jak wypromować sklep internetowy?

    13:33 22.08.2011

    ... zysk dla firmy. E-sprzedawca powinien zatem utrzymywać więź z klientami i przypominać im o swoim sklepie i jego ofercie. Może to robić poprzez e-mail marketing – skuteczny sposób promocji e-sklepu. Priorytetowe jest przy tym zbudowanie bazy mailingowej, zawierającej adresy potencjalnych lub obecnych klientów i informowanie ich w starannie ...

    Tematy: sklep internetowy, założenie sklepu internetowego, e-sklepy, sprzedaż w internecie
  • Marketingowcy tracą czas pracy

    Marketingowcy tracą czas pracy

    12:45 22.08.2011

    44% pracowników firm marketingowych uważa, że często marnuje czas - wynika z raportu Barometr Project Management przygotowanego przez EasyProject. Jednocześnie tylko 9% firm decyduje się na stosowanie wspólnej metodyki dla wszystkich prowadzonych projektów. Z opublikowanego właśnie raportu Barometr Project Management wynika, że aż 44% pracowników ...

    Tematy: marketing i reklama, branża marketingowa, badania pracowników, marketingowcy

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: