-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
09:24 10.01.2023
... branżowe i ilość współprac zawieranych przez marki z „gwiazdami internetu” wcale na to nie wskazują. Zatem, w jakim kierunku będzie rozwijać się influencer marketing w 2023 roku? Kluczowym trendem będzie zdecydowanie rozpowszechnienie się jeszcze większej ilości podcastów tworzonych przez influencerów, a także wartościowych rozmów bez kompromisów ...
Tematy: marketing, content marketing, SEO, influencer marketing -
Płatność danymi osobowymi - kiedy informacje o nas stają się walutą
14:36 26.08.2022
... by spodziewać się, że może nastąpić przetwarzanie danych w tym celu. Najczęstszym przykładem sytuacji, o której mowa w motywie 47 RODO jest chociażby marketing bezpośredni usług lub produktów administratora danych osobowych lub podmiotów z nim powiązanych. Warunkiem dopuszczalności takich działań jest z kolei odpowiednie poinformowanie osób ...
Tematy: dane osobowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, RODO, ochrona danych osobowych -
Marketing internetowy. Jak wyglądał rok 2021?
10:19 23.12.2021
... . Powyższe trendy z pewnością utrzymają się w nadchodzącym roku, a obok nich intensywnie będzie rozwijał się influencer marketing podążający w stronę większej naturalności w komunikacji, wyznaczonej przez młode pokolenie TikTokerów. Influencer Marketing rozwija się na tyle, że dziś bycie influencerem stało się zawodem. Przeszliśmy od sprzedaży ...
Tematy: marketing internetowy, marketing, działania marketingowe, UX -
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
00:15 27.07.2021
Marketing w internecie dla coraz większej liczby branż staje się jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania klientów. Konkurencja stale rośnie, więc posiadanie strony internetowej ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, SEO, działania SEO -
Jak zabezpieczyć WordPressa?
13:33 28.05.2020
Wiele osób narzeka na niski poziom bezpieczeństwa WordPressa, a obiegowa opinia głosi, że nie jest on zbyt odporny na różnego rodzaju ataki. W niektórych przypadkach jest to rzeczywiście prawda, ale na pewno nie jest to wina samego CMS'a, a przynajmniej nie tylko jego. Niestety, najczęściej winę za ataki na witrynę ponosi jej właściciel. Często ...
Tematy: e-commerce, e-handel, e-biznes, marketing internetowy -
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
12:23 15.05.2020
Artykuł natywny, zwany również poradnikowym lub eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Hosting, serwery - 90% ludzi popełnia te błędy
15:37 14.05.2020
... ? Ok, rzeczywiście możesz mieć wątpliwości, ponieważ przez wiele lat nieuczciwy marketing wyrządził tutaj wiele złego. Dlatego nie będziemy rozważali teorii, wszystkich za i przeciw. ... Cóż, szkoda, że nie pomyślano o tym na początku, że uwierzono jedynie w marketing. A, gdyby dokonano rzetelnej analizy, szybko okazałoby się, że: Ww. dostawca: 2 vCPU, ...
Tematy: e-commerce, e-handel, e-biznes, marketing internetowy -
Bezpłatny poradnik: 4 filary stabilnego e-biznesu, bez marketingowej ściemy. 250+ stron!
11:34 05.05.2020
... ważny jest sam produkt, czasem jego cena i polityka sprzedaży. Swoje znaczenie mają marketing, obsługa przed- i posprzedażowa oraz wiele innych elementów biznesu. Jednak, to są ... popatrz. Narzędzia współpracy na odległość. „Jak zarobiłem 100 tys. w 3 dni?” Rozdział VI. Marketing – nie musisz mieć milionów, byle mądrze. A niby tutaj co mi grozi? ...
Tematy: e-commerce, e-handel, e-biznes, marketing internetowy -
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
13:19 31.03.2020
Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu artykułu i jego publikacji. Jakie są najczęstsze błędy i co zrobić, ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?
16:13 23.02.2020
Jeśli zależy nam na pozycjonowaniu naszej strony, to link dofollow, jest czymś czego będziemy potrzebowali w pierwszej kolejności. Jednak linki nofollow, wbrew powszechnej opinii, też są nam potrzebne. Jakie mają znaczenie, jak je odróżnić i gdzie je warto je mieć? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule. Pozycja naszej strony w ...
Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy -
Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?
15:48 17.05.2013 PORADA
W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ...
Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs -
Firmowe konto na facebooku
08:44 28.01.2013 PORADA
Witam, czy korzystacie z usług firm zewnętrznych do prowadzenia konta na facebooku? Promocja firmy na facebooku jest dla Was ważna i są widoczne efekty? Z góry dziękuję za podzielenie się własnym doświadczeniem.
Tematy: facebook, promocja firmy, kreowanie wizerunku, promocja w sieci