eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marketing internetowy
  • Jak zabezpieczyć WordPressa?

    Jak zabezpieczyć WordPressa?

    13:33 28.05.2020

    Wiele osób narzeka na niski poziom bezpieczeństwa WordPressa, a obiegowa opinia głosi, że nie jest on zbyt odporny na różnego rodzaju ataki. W niektórych przypadkach jest to rzeczywiście prawda, ale na pewno nie jest to wina samego CMS'a, a przynajmniej nie tylko jego. Niestety, najczęściej winę za ataki na witrynę ponosi jej właściciel. Często ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, e-handel, e-biznes, marketing internetowy
  • 5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    12:23 15.05.2020

    Artykuł natywny, zwany również poradnikowym lub eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Hosting, serwery - 90% ludzi popełnia te błędy

    Hosting, serwery - 90% ludzi popełnia te błędy

    15:37 14.05.2020

    ... ? Ok, rzeczywiście możesz mieć wątpliwości, ponieważ przez wiele lat nieuczciwy marketing wyrządził tutaj wiele złego. Dlatego nie będziemy rozważali teorii, wszystkich za i przeciw. ... Cóż, szkoda, że nie pomyślano o tym na początku, że uwierzono jedynie w marketing. A, gdyby dokonano rzetelnej analizy, szybko okazałoby się, że: Ww. dostawca: 2 vCPU, ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, e-handel, e-biznes, marketing internetowy
  • Bezpłatny poradnik: 4 filary stabilnego e-biznesu, bez marketingowej ściemy. 250+ stron!

    Bezpłatny poradnik: 4 filary stabilnego e-biznesu, bez marketingowej ściemy. 250+ stron!

    11:34 05.05.2020

    ... ważny jest sam produkt, czasem jego cena i polityka sprzedaży. Swoje znaczenie mają marketing, obsługa przed- i posprzedażowa oraz wiele innych elementów biznesu. Jednak, to są ... popatrz. Narzędzia współpracy na odległość. „Jak zarobiłem 100 tys. w 3 dni?” Rozdział VI. Marketing – nie musisz mieć milionów, byle mądrze. A niby tutaj co mi grozi? ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, e-handel, e-biznes, marketing internetowy
  • Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    13:19 31.03.2020

    Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu artykułu i jego publikacji. Jakie są najczęstsze błędy i co zrobić, ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?

    Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?

    16:13 23.02.2020

    Jeśli zależy nam na pozycjonowaniu naszej strony, to link dofollow, jest czymś czego będziemy potrzebowali w pierwszej kolejności. Jednak linki nofollow, wbrew powszechnej opinii, też są nam potrzebne. Jakie mają znaczenie, jak je odróżnić i gdzie je warto je mieć? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule. Pozycja naszej strony w ... WIĘCEJ

    Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy
  • Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    17:12 26.01.2020

    W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji

    Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji

    21:44 07.09.2019

    Jeśli decydujemy się na reklamę w postaci publikacji artykułu, mamy zazwyczaj do wyboru dwa podstawowe rodzaje: artykuł sponsorowany lub artykuł natywny. Wielu osobom wydaje się, że jeśli płacimy za publikację artykułu, to nie ma znaczenia jego nazwa, możemy w nim zamieścić wszystko, niezależnie od rodzaju publikacji i przeznaczenia tego formatu ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, promocja marki
  • Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    17:45 09.06.2019

    Remarketing to bardzo skuteczna forma działań reklamowych, bo docierająca do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Warto wykorzystać ją w swoich działaniach. Dzięki remarketingowi możemy ponownie do nich dotrzeć i w wielu przypadkach skutecznie przekonać do określonych działań. Działając w internecie, prowadząc sklep czy oferując swoje ... WIĘCEJ

    Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama
  • Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?

    Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?

    15:03 15.03.2019

    Jednym z miejsc, gdzie możemy dotrzeć do naszych potencjalnych klientów jest wyszukiwarka Google. To tutaj często kierują oni swoje pierwsze kroki, poszukując jakiegoś towaru lub usługi. Wiele firm stara się więc zadbać o to, by w wynikach wyszukiwania znaleźć się możliwie najwyżej. Możemy to zrobić w formie linków sponsorowanych lub dbając o ... WIĘCEJ

    Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Firmowe konto na facebooku

    Firmowe konto na facebooku

    08:44 28.01.2013 PORADA

    Witam, czy korzystacie z usług firm zewnętrznych do prowadzenia konta na facebooku? Promocja firmy na facebooku jest dla Was ważna i są widoczne efekty? Z góry dziękuję za podzielenie się własnym doświadczeniem. WIĘCEJ

    Tematy: facebook, promocja firmy, kreowanie wizerunku, promocja w sieci

 

1 2 ... 10 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: