marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!
13:40 05.02.2005
... dwa obszary wykorzystania Internetu to strony WWW i poczta (ok. 80%) dlatego warto się skupić właśnie na nich. Strony WWW: serwis internetowy powinien być traktowany jako dodatkowy kanał informacyjny. Nie liczyłbym na to, że sama strona WWW, nawet nafaszerowana bajerami (które niejednokrotnie ...
Tematy: rozwój firmy, Internet, marketing internetowy, inwestycje -
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
00:31 25.06.2004
... list został wysłany "specjalnie" do niego. Odbiorca może łatwo zweryfikować nadawcę, np. portal internetowy. List ma zwięzłą formę i jasną krótką treść. Dobrze, gdy jest oryginalny ... - świadczy o tym, że uznaje się ją za ważnego gracza w rynkowym krajobrazie. Marketing wirusowy Polega on na przygotowaniu np. zabawnych filmów, wygaszaczy ekranu czy ...
Tematy: kampanie promocyjne, marketing internetowy, relacje z klientem, lojalność klientów -
Internet w 2003 r.
09:24 06.01.2003
... większości prognoz wynika, że w 2003 r. wzrosną wydatki na reklamę i marketing w internecie, a szczególnie na ich interaktywne formy. Pamela Parker z serwisu ClickZ Today przedstawiła listę dających nadzieję na wzrost w rozpoczętym właśnie roku ...
Tematy: prognozy dotyczące internetu, marketing internetowy, prognozy na 2003 rok