Internet w 2003 r.
2003-01-06 09:24
Przeczytaj także: Wirusy "wymierają" - nadchodzą trojany
LinkiZmienia się podejście wielu ludzi związanych z marketingiem do modnego dotąd trendu, który można w skrócie określić: im większe tym lepsze. Coraz lepiej na rynku internetowym radzą sobie efektywne kosztowo formy, takie jak płatne linki w rezultatach wyszukiwania czy inne tego typu formy reklamy.
Mailing
W tym roku nadal powinny rozwijać się relacje spółek z ich klientami. Im więcej danych firmy zbiorą o swoich klientach, tym łatwiej będzie im dostarczać klientom informacje, których oczekują. Narastająca niechęć wśród internautów do spamu sprawia, że coraz badziej aktualny staje się problem personalizacji mailingu.
Obsługa klienta
Rok 2002 był rekordowy dla e-handlu. Z niektórych badań wynika, że poziom satysfakcji klientów nie jest najwyższy. Dostarczanie przez internetowych sprzedawców usług i produktów, które obiecali jest kluczowym elementem sukcesu. Nie można polegać jedynie na ciągłym wzroście liczby internautów. Jeśli się nie sprzedaje online, należy prowadzić w ten sposób część działań związanych z obsługą klientów, a przynajmniej dostarczać informacje.
oprac. : Marcin Pijaczyński / CentrumPrasowe.net
Przeczytaj także
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
-
Płatność danymi osobowymi - kiedy informacje o nas stają się walutą
-
Marketing internetowy. Jak wyglądał rok 2021?
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
-
Jak zabezpieczyć WordPressa?
-
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
-
Hosting, serwery - 90% ludzi popełnia te błędy
-
Bezpłatny poradnik: 4 filary stabilnego e-biznesu, bez marketingowej ściemy. 250+ stron!