2019-08-13 11:09
Przeczytaj także: Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
Jak wynika z raportu opracowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, od 20 lipca do 3 sierpnia w rodzimych mediach pojawiło się 78 921 wzmianek poświęconych Marszowi Równości w Białymstoku, akcji #jestemLGBT i #LGBTtoja. Internet, prasa, radio i telewizja odpowiadały łącznie za 12 066 materiałów, media społecznościowe opublikowały natomiast 66 855 wzmianek. Dotarcie tych informacji mogło osiągnąć poziom nawet 527 890 464 kontaktów z odbiorcą. Ekwiwalent reklamowy publikacji szacuje się na 123 420 960 zł. I wprawdzie za 65 proc. wszystkich publikacji odpowiadał internet, to jednak największy wskaźnik dotarcia do odbiorców cechował materiały z telewizji i radia.fot. mat. prasowe
Dotarcie publikacji z mediów tradycyjnych
Najwięcej materiałów odnotowano w internecie.
fot. mat. prasowe
Dotarcie publikacji z mediów tradycyjnych w podziale na województwa
68 proc. materiałów ukazało się w mediach ogólnopolskich.
„Na 20 lipca bieżącego roku zaplanowany jest w Białymstoku marsz środowisk związanych z LGBT (lesbijek, gejów, biseksualistów i transwestytów). Jest to inicjatywa obca naszej podlaskiej ziemi i społeczności, która jest mocno zakorzeniona w Bogu, zatroskana o dobro własnego społeczeństwa, a zwłaszcza dzieci" (za: Tvn24.pl)
„Czerwona zaraza już po naszej ziemi całe szczęście nie chodzi, co wcale nie znaczy, że nie ma nowej, która chce opanować nasze dusze, serca i umysły. Nie marksistowska, bolszewicka, ale zrodzona z tego samego ducha, neomarksistowska. Nie czerwona, ale tęczowa” (za: Tvn24.pl)
fot. mat. prasowe
Dotarcie publikacji z mediów tradycyjnych
Najwięcej materiałów odnotowano w internecie.
- Pokojowy marsz, który mógł pozytywnie przysłużyć się wizerunkowi miasta, aspirującemu do marki wielokulturowego, otwartego i łączącego tradycję z nowoczesnością, przyniósł odwrotny skutek. Białystok zasłynął medialnie, ale nie w kontekście pożądanym przez samorząd. Wielu ludziom kojarzyć się będzie teraz z nietolerancją i przemocą, stąd przed osobami odpowiedzialnymi za promocję aglomeracji duże wyzwanie. Białystok został obciążony negatywnymi skojarzeniami i zabiegi promocyjne miasta długo mogą pozostawać w konflikcie z wizerunkiem rzeczywistym – czyli tym, co ludzie słyszeli lub czego doświadczyli w tym mieście – komentuje Marlena Sosnowska, rzecznik prasowy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
fot. mat. prasowe
Dotarcie publikacji z mediów tradycyjnych
Najwięcej materiałów odnotowano w internecie.
„Masakra. Myślę, że nie muszę się bardziej rozpisywać w tej kwestii. Wczoraj skomentowałam już wlepki z grafika by #gazetapolska. Wstyd! video by @g_rski. I owszem, będę poruszała zawsze takie tematy. Boli mnie wszystko, boli mnie serce, że człowiek człowiekowi jest takim wrogiem. Oczywiście nie generalizując i nie skupiając się na miejscowości, z której pochodzi owe nagranie. Ludzie! #WHEREISTHELOVE”
oprac. : eGospodarka.pl
Branża budowlana w mediach
Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
Wiadomości TVP 1 nie dla kobiet? Gdzie jest równouprawnienie?
Małaszyński najpopularniejszy, Żmijewski najdroższy
Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?
Leśna Góra: najlepsza w Polsce promocja miasta
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
Polskie media a WOŚP
Polskie media a mocne alkohole
witam, Faktura z UPC wystawiana na internet i telewizję. Wystawiana na moją osobę. Rozliczam się z Żoną - wspólne gospodarstwo, wspólnota ...
Potrzebuje dowód zapłaty za internet do rozliczenia podatkowego i tu zaczyna się problem. Do odliczenia ulgi internetowej konieczny jest dokument ...
Ograniczenie dostępu do kredytów hipotecznych uderza w kupujących pierwsze mieszkanie
Nowe mieszkania od deweloperów - czerwiec 2022
Wymiana pieca albo kara 5 tys. zł. Czym zastąpić kopciucha?
6 kroków do bezpiecznej rezerwacji kwatery na wakacje 2022
Spokojny początek tygodnia i ciekawa druga połowa
Wojna zmienia rynek wynajmu mieszkań i wpływa na decyzje zakupowe
Podatek od nieruchomości: czego dotyczy, ile wynosi i czy można go obniżyć?