eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    09:51 23.03.2010

    ... - wytyczenie celu, w kierunku którego powinny realizować się jej rozproszone, wielowymiarowe działania, suma doświadczeń jej wyznawców. Realna wartość to odpowiedź ... naszego budżetu zainwestować w słuchanie - zwrotny kanał informacji od klienta (badania marketingowe, ePR, budowanie i rozwój społeczności wokół marki). Dodatkowo ciągle musimy pamiętać o ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, działania marketingowe, strategia marketingowa, nowy marketing
  • Slogan reklamowy a tożsamość marki

    Slogan reklamowy a tożsamość marki

    10:55 15.02.2010

    Xenna i Goplana - każda na swój sposób rozumie kobiety. Mały wielki kraj to zarówno Chorwacja, jak i Słowacja, a Telekomunikacja Polska jest bliżej, choć nie wiadomo kogo lub czego. Każdy slogan reklamowy służy tożsamości marki, choć nie każdy się jej przysłuży. W roku 1941 Forrest Mars wraz ze swoim wspólnikiem Brucem Murriem wprowadził na rynek ... WIĘCEJ

    Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki
  • Kreowanie marki w polskich realiach

    Kreowanie marki w polskich realiach

    10:40 21.12.2009

    ... sięga po wiedzę? Dlaczego tak mało przedsiębiorców rozumie istotę analizy potrzeb konsumenckich, strategie cenowe i w ogóle marketingowe zarządzanie produktem? Te działania odgrywają przecież arcyważną rolę w konstruowaniu przekazów reklamowych, budowaniu specyfiki miejsca sprzedaży oraz wartości samego produktu. Dlaczego ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki
  • Marketing social media

    Marketing social media

    13:53 08.12.2009

    ... strategia. Działania powinny być nastawione nie tylko na wysyłanie komunikatów do klientów, ale przede wszystkim na słuchanie ich opinii poprzez badania marketingowe. Gromadzenie oddanych ... robią inni. Grzech 5 marketerów – obżarstwo Gdy marka już zdecyduje się na działania w przestrzeni social media, często robi to zbyt zachłannie, co ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe
  • Badania marketingowe a wybór marki

    Badania marketingowe a wybór marki

    10:22 16.10.2009

    ... , powinny być stosowane umiejętnie i prowadzić do diagnozy oraz rekomendacji. Niewłaściwy dobór badania może przecież doprowadzić do konstatacji kompletnie błędnej. Badania marketingowe mają swoich zwolenników i przeciwników. Ci ostatni to najczęściej marketerzy, którzy "sparzyli się" podczas badań niedopasowanych do sytuacji. Oto najczęstsze ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Komunikacja marketingowa: crossmedia

    Komunikacja marketingowa: crossmedia

    00:43 29.09.2009

    Badania, jakie przeprowadziły firmy Eyeblaster oraz TNS, pokazują, że 85 proc. marketerów na świecie dostrzega potencjał integracji kampanii w różnych kanałach medialnych. Marketerzy i planerzy mediowi coraz bardziej zdają sobie sprawę, że rosnąca lawinowo ilość informacji w sieci zmniejsza efektywność prowadzonych tam działań marketingowych. ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa
  • Kreatywność w marketingu

    Kreatywność w marketingu

    11:01 28.09.2009

    ... zawsze byli zmotywowani do skrupulatnego zbierania pieczątek już od samego początku działania programu. Zmieniło się to radykalnie na korzyść, w momencie gdy… zmieniony ... coś w tym było. W wydanej w ubiegłym roku w USA książce „Brain Rules”, opisującej 12 zasad działania mózgu, jej autor John Medina, neurolog, psycholog i psychiatra, zwraca uwagę na ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż
  • Cele i wartość marketingu

    Cele i wartość marketingu

    01:15 04.09.2009

    ... finansów, produkcji, IT czy zakupów, ale nie wiedzą, co dają im wydatki marketingowe" - Philip Kotler, Marketing and the CEO: Why CEOs are fed up ... CRM, postrzegają je jak analityczny program komputerowy, do którego można wprowadzić wydatki marketingowe jako nakłady, a rezultaty sprzedaży jako wyniki. Oczywiście, w porównaniu z sytuacją, w której ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    07:15 30.07.2009

    ... kto wsłuchuje się w oczekiwania i potrzeby innej osoby. Ale twórcy reklam bywają zbyt zadufani w przypadku własnej intuicji. Bez insightu konsumenckiego działania marketingowe mogą być tak nieskuteczne, jak ogrzewanie przy otwartym oknie. Natomiast przy prawidłowo zidentyfikowanych, najważniejszych dla konsumentów sprawach skuteczność kampanii może ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, działania marketingowe, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe
  • Działania marketingowe BTL 2008

    Działania marketingowe BTL 2008

    12:20 13.04.2009

    ... działania marketingowe BTL typu B2C. Nieco mniej, czyli 57 proc. podmiotów kierowało działania do kontrahentów typu B2B. 21 proc. badanych firm prowadziło oba wskazane typy działań. Prawie 1/3 firm stosujących działania ... N=552 respondentów - osób odpowiedzialnych za działania marketingowe w firmach prywatnych, prowadzących działania marketingowe ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, działania BTL, marketing, b2c

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: