działania marketingowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamy dla kobiet
13:29 20.06.2011
... . Czy może być coś bardziej podniecającego dla męskiego marketera niż formatowanie kampanii marketingowej dla grupy docelowej o drżąco-wibrującej nazwie „kobieta”? Uwodzenie marketingowe wprawdzie nie prowadzi do rozkosznej nagrody, lecz jak powiada stara prawda impotentów: nie o to chodzi, by złapać króliczka, ale by ...
Tematy: reklamy dla kobiet, marketing kobiecy, produkty dla kobiet, kobiety -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
13:12 09.05.2011
Sieć hipermarketów Tesco skutecznie odparła atak Biedronki na pozycję lidera w Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych tworzonym przez Kondej Marketing. Wynik ten może zaskakiwać biorąc pod uwagę niezwykle wysoką dynamikę rozwoju portugalskiej sieci na polskim rynku. Przewaga Tesco wynika jednak z wszechstronnej oceny, jakiej w Rankingu ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Rosną nakłady na działania BTL
00:22 08.05.2011
... Motivation Solutions pokazały, że kryzys nie odwiódł polskich firm od inwestowania w marketing bezpośredni. W tym roku wyraźnie widać, że nakłady na działania BTL systematycznie rosną. Prognozujemy, że ten trend będzie się utrzymywał, ponieważ takie aktywności idealnie wypełniają lukę pomiędzy działaniami reklamowymi, odwołującymi ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, b2b, b2c -
Historia działań marketingowych: ucz się na błędach
14:05 29.03.2011
Jeśli historia firmy ma nas czegoś nauczyć, to musi to być przede wszystkim historia błędów - także błędów marketingu. Rozglądanie się po zakamarkach własnego domu - co by tu wyrzucić, a co mogłoby się jeszcze przydać - często przynosi skutki mierne. Wszystkiego mamy bowiem za dużo, a do starych śmieci jesteśmy przywiązani jak do samych siebie. ...
Tematy: strategia marketingowa, strategie marketingowe, działania marketingowe, narzędzia marketingowe -
Zmiany VAT a koszty działań promocyjnych
13:02 25.02.2011
... , że nowe regulacje mogą obowiązywać już od 1 kwietnia 2011 r. W związku z tym firmy będą musiały zrewidować swoje plany marketingowe, by nie przekroczyć budżetów przeznaczonych na działania promocyjne - oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte. Zmiany proponowane przez Ministerstwo Finansów są kolejnym krokiem dostosowującym polskie prawodawstwo ...
Tematy: podatek VAT, zmiany w VAT, nieodpłatne przekazanie w vat, nieodpłatne przekazanie towarów -
Synergia działań marketingowych
13:52 17.01.2011
... w Londynie, a zatem żyje na nieco innym poziomie świadomości i potrzeb. Warto mieć to na uwadze, szczególnie planując działania dla dojrzałego albo nieco starszego konsumenta. Bardzo długo działania prowadzone w internecie traktowane były jako odrębny, dodatkowy typ aktywności marketingowej. Z wypiekami autentycznego wstydu na policzkach trzeba ...
Tematy: działania marketingowe, strategia marketingowa, komunikacja marketingowa, kampanie marketingowe -
Marketing referencyjny
11:48 03.01.2011
... , także z punktu widzenia wewnętrznego PR firmy, ale w całej strategii marketingowej trzeba je plasować w pozycji elementu uzupełniającego. Niestety, nic za darmo – działania marketingowe o dużym „polu rażenia”, obliczone na wymierny skutek biznesowy, muszą kosztować. Rzucanie kamyków i robienie kółek na wodzie to igraszka – do wywołania ...
Tematy: marketing referencyjny, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Segmentacja klientów
11:39 29.12.2010
... punktu LTV, w którym się znajduje, i jeśli te różnice będziemy w stanie wcielić w życie. Dysponując odpowiednimi narzędziami informatycznymi, możemy projektować działania promocyjne, bazując na kryteriach i wielkości grupy dzisiaj, zamrażać wielkość i skład segmentu, tworzyć segmenty wirtualne bądź walidować i aktualizować wcześniej utworzone, tuż ...
Tematy: segmentacja klientów, techniki sprzedaży, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
13:33 29.11.2010
... wprowadzaniu produktów marki własnej i interesującym promocjom cenowym, które tworzą wizerunek sklepów o wysokim poziomie obsługi klientów przy umiarkowanych cenach. Są to działania w pełni uzasadnione, gdyż ryzyko pozycjonowania jako delikatesy mogłoby skończyć się takimi problemami, z jakimi borykają się delikatesy Bomi i Alma. W kategorii MSD ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Kreowanie marki - maturalizm
13:48 22.11.2010
... Nowego Yorku billboardami reklamującymi nową jesienną kolekcję Calvin Klein Jeans Fall 2010. Billboordy zawierały kody QR, a hasło reklamowe zachęcało do działania „Get it Uncensored”. Użytkownicy smartphone'ów ściągając kod na swój telefon mogli obejrzeć 40‑sekundowy spot reklamowy z udziałem Lary Stone ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- nowe technologie
- inwestowanie pieniędzy
- zakupy online
- media
- ochrona konsumentów
- rekrutacja pracowników
- koronawirus
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- handel
- sklepy internetowe