eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce

    13:44 23.08.2010

    Firma badawcza Kondej Marketing zaprezentowała aktualne wydanie Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych. Na pozycji lidera utrzymała się sieć hipermarketów Tesco (80,31 pkt.). Na korzyść tej firmy przemawia prowadzenie aktywnych działań marketingowych, w tym: remodeling niektórych sklepów, rozszerzanie asortymentu marek własnych, konkurencyjna ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Shopdropping: marketing podrzucania

    Shopdropping: marketing podrzucania

    00:16 21.08.2010

    ... zaczyna się zmieniać - zamiast kraść, zostawiają. To zjawisko, lub jak kto woli trend, nosi angielską nazwę shopdropping, względnie droplifting. Pierwsze działania sabotażowe w miejscach sprzedaży sięgają 21 lat wstecz, kiedy to Organizacja Wyzwolenia Barbie (Barbie Liberation Organization) zamieniła głosy i przekaz znanych zabawek ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing podrzucania, strategia marketingowa, działania marketingowe, droplifting
  • Reklama i promocja w Internecie a podatki

    Reklama i promocja w Internecie a podatki

    11:59 10.08.2010

    Coraz częściej działania szeroko rozumianego marketingu prowadzone są przez przedsiębiorców w sieci Internet. Działania marketingowe mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania, warto jednak zwrócić uwagę na kilka zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. Pozyskiwanie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe
  • Reklama i zmysły

    Reklama i zmysły

    13:16 28.07.2010

    Każdy z pięciu naszych zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, węch i smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w kilkunastu krajach świata (także w Polsce) interesujące badania jakościowe. Chodziło o sprawdzenie, do jakich ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama
  • Promocja produktu nie tylko w Internecie

    Promocja produktu nie tylko w Internecie

    13:11 20.07.2010

    ... lokalne przedsięwzięcie itd. Dla lokalnych jakkakolwiek forma reklamy wprost, która jest tylko budowaniem wizerunku, ma zdecydowanie mniejszą siłę oddziaływania niż działania związane z pomaganiem/wspieraniem lokalnej społeczności. Taka miła pani… „- Kupujesz mleko sojowe, bo takie zdrowe? - Zdrowe to też jego zaleta. Ja myślałam ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu
  • Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    11:56 08.07.2010

    ... na konkretne działania w sieciach społecznościowych. Obecnie istnieje niewiele analiz dających odpowiedź na pytanie, jakie wymierne korzyści wynikają z obecności firm i marek w mediach społecznościowych. Aby ustalić, czy przedsiębiorstwa na całym świecie uznają social media za równoprawny kanał komunikacji i niezależne narzędzie marketingowe, firma ... WIĘCEJ

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, działania marketingowe, narzędzia marketingowe
  • Czemu służy segmentacja rynku?

    Czemu służy segmentacja rynku?

    13:44 17.06.2010

    Obserwowany obecnie wzrost liczby konsumentów oraz ewolucja ich zachowań i nawyków przekłada się na dużą dynamikę rynku. Rozdrobnione potrzeby strony popytowej determinują wzrost innowacyjnych zachowań wśród producentów. W tak kreowanym środowisku pojęcie „przeciętnego klienta” przestaje istnieć. Nabywca identyfikowany jest jako jednostka o ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja rynku, segmentacja klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Marki odzieżowe i ich strategie

    Marki odzieżowe i ich strategie

    12:52 15.06.2010

    ... , zawierającymi zrolowane T-shirty, pozwalające na samoobsługowe, na wpół zautomatyzowane zakupy. Ciężar promocji przesunięty został z wielkoformatowych reklam na akcje viral marketingowe, takie jak ustawienie na ulicach Nowego Jorku, przed otwarciem pierwszego w USA sklepu Uniqlo, kontenerów z tymczasowo działającymi minisalonami sprzedaży marki ... WIĘCEJ

    Tematy: moda, marki odzieżowe, strategia marketingowa, rebranding
  • Kobiety a marketing

    Kobiety a marketing

    13:56 24.05.2010

    ... jest kontrolowanych przez kobiety. Dlaczego więc w tak małym stopniu firmy nakierowują swoje działania właśnie na kobiety? Dlaczego poza żywnością, środkami czystości czy odzieżą w tak małym stopniu firmy nakierowują swoje działania na osoby, które w rzeczywistości coraz częściej zarządzają funduszami w domu w takich obszarach, jak ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, marketing relacji, marketing kobiecy
  • Marketing a różnice płci

    Marketing a różnice płci

    13:02 12.05.2010

    Niektórzy uważają, że w dzisiejszych czasach płeć nie ma znaczenia. Dowodzą, że to nie geny, a wychowanie, stereotypy i nasze oczekiwania wpływają na zachowanie dzieci. Jednak... Każdy z nas doświadcza różnorodności płciowej. Skoro więc to zróżnicowanie jest dla nas oczywiste, na co dzień doświadczane, opisywane w książkach, to pojawia się pytanie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: