-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
13:44 23.08.2010
Firma badawcza Kondej Marketing zaprezentowała aktualne wydanie Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych. Na pozycji lidera utrzymała się sieć hipermarketów Tesco (80,31 pkt.). Na korzyść tej firmy przemawia prowadzenie aktywnych działań marketingowych, w tym: remodeling niektórych sklepów, rozszerzanie asortymentu marek własnych, konkurencyjna ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Shopdropping: marketing podrzucania
00:16 21.08.2010
... zaczyna się zmieniać - zamiast kraść, zostawiają. To zjawisko, lub jak kto woli trend, nosi angielską nazwę shopdropping, względnie droplifting. Pierwsze działania sabotażowe w miejscach sprzedaży sięgają 21 lat wstecz, kiedy to Organizacja Wyzwolenia Barbie (Barbie Liberation Organization) zamieniła głosy i przekaz znanych zabawek ...
Tematy: marketing podrzucania, strategia marketingowa, działania marketingowe, droplifting -
Reklama i promocja w Internecie a podatki
11:59 10.08.2010
Coraz częściej działania szeroko rozumianego marketingu prowadzone są przez przedsiębiorców w sieci Internet. Działania marketingowe mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania, warto jednak zwrócić uwagę na kilka zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. Pozyskiwanie ...
Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe -
Reklama i zmysły
13:16 28.07.2010
Każdy z pięciu naszych zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, węch i smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w kilkunastu krajach świata (także w Polsce) interesujące badania jakościowe. Chodziło o sprawdzenie, do jakich ...
Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama -
Promocja produktu nie tylko w Internecie
13:11 20.07.2010
... lokalne przedsięwzięcie itd. Dla lokalnych jakkakolwiek forma reklamy wprost, która jest tylko budowaniem wizerunku, ma zdecydowanie mniejszą siłę oddziaływania niż działania związane z pomaganiem/wspieraniem lokalnej społeczności. Taka miła pani… „- Kupujesz mleko sojowe, bo takie zdrowe? - Zdrowe to też jego zaleta. Ja myślałam ...
Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu -
Sieci społecznościowe w służbie biznesu
11:56 08.07.2010
... na konkretne działania w sieciach społecznościowych. Obecnie istnieje niewiele analiz dających odpowiedź na pytanie, jakie wymierne korzyści wynikają z obecności firm i marek w mediach społecznościowych. Aby ustalić, czy przedsiębiorstwa na całym świecie uznają social media za równoprawny kanał komunikacji i niezależne narzędzie marketingowe, firma ...
Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, działania marketingowe, narzędzia marketingowe -
Czemu służy segmentacja rynku?
13:44 17.06.2010
Obserwowany obecnie wzrost liczby konsumentów oraz ewolucja ich zachowań i nawyków przekłada się na dużą dynamikę rynku. Rozdrobnione potrzeby strony popytowej determinują wzrost innowacyjnych zachowań wśród producentów. W tak kreowanym środowisku pojęcie „przeciętnego klienta” przestaje istnieć. Nabywca identyfikowany jest jako jednostka o ...
Tematy: segmentacja rynku, segmentacja klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Marki odzieżowe i ich strategie
12:52 15.06.2010
... , zawierającymi zrolowane T-shirty, pozwalające na samoobsługowe, na wpół zautomatyzowane zakupy. Ciężar promocji przesunięty został z wielkoformatowych reklam na akcje viral marketingowe, takie jak ustawienie na ulicach Nowego Jorku, przed otwarciem pierwszego w USA sklepu Uniqlo, kontenerów z tymczasowo działającymi minisalonami sprzedaży marki ...
Tematy: moda, marki odzieżowe, strategia marketingowa, rebranding -
Kobiety a marketing
13:56 24.05.2010
... jest kontrolowanych przez kobiety. Dlaczego więc w tak małym stopniu firmy nakierowują swoje działania właśnie na kobiety? Dlaczego poza żywnością, środkami czystości czy odzieżą w tak małym stopniu firmy nakierowują swoje działania na osoby, które w rzeczywistości coraz częściej zarządzają funduszami w domu w takich obszarach, jak ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, marketing relacji, marketing kobiecy -
Marketing a różnice płci
13:02 12.05.2010
Niektórzy uważają, że w dzisiejszych czasach płeć nie ma znaczenia. Dowodzą, że to nie geny, a wychowanie, stereotypy i nasze oczekiwania wpływają na zachowanie dzieci. Jednak... Każdy z nas doświadcza różnorodności płciowej. Skoro więc to zróżnicowanie jest dla nas oczywiste, na co dzień doświadczane, opisywane w książkach, to pojawia się pytanie ...
Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- inwestowanie pieniędzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- media
- zakupy online
- koronawirus
- rekrutacja pracowników
- źródła przychodów podatkowych
- obrót nieruchomościami
- social media
- sklepy internetowe
- handel
- inwestowanie