eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematydziałania marketingowe

działania marketingowe - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklamy dla kobiet

    Reklamy dla kobiet

    13:29 20.06.2011

    ... . Czy może być coś bardziej podniecającego dla męskiego marketera niż formatowanie kampanii marketingowej dla grupy docelowej o drżąco-wibrującej nazwie „kobieta”? Uwodzenie marketingowe wprawdzie nie prowadzi do rozkosznej nagrody, lecz jak powiada stara prawda impotentów: nie o to chodzi, by złapać króliczka, ale by ...

    Tematy: reklamy dla kobiet, marketing kobiecy, produkty dla kobiet, kobiety
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011

    13:12 09.05.2011

    Sieć hipermarketów Tesco skutecznie odparła atak Biedronki na pozycję lidera w Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych tworzonym przez Kondej Marketing. Wynik ten może zaskakiwać biorąc pod uwagę niezwykle wysoką dynamikę rozwoju portugalskiej sieci na polskim rynku. Przewaga Tesco wynika jednak z wszechstronnej oceny, jakiej w Rankingu ...

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Rosną nakłady na działania BTL

    Rosną nakłady na działania BTL

    00:22 08.05.2011

    ... Motivation Solutions pokazały, że kryzys nie odwiódł polskich firm od inwestowania w marketing bezpośredni. W tym roku wyraźnie widać, że nakłady na działania BTL systematycznie rosną. Prognozujemy, że ten trend będzie się utrzymywał, ponieważ takie aktywności idealnie wypełniają lukę pomiędzy działaniami reklamowymi, odwołującymi ...

    Tematy: marketing, działania marketingowe, b2b, b2c
  • Historia działań marketingowych: ucz się na błędach

    Historia działań marketingowych: ucz się na błędach

    14:05 29.03.2011

    Jeśli historia firmy ma nas czegoś nauczyć, to musi to być przede wszystkim historia błędów - także błędów marketingu. Rozglądanie się po zakamarkach własnego domu - co by tu wyrzucić, a co mogłoby się jeszcze przydać - często przynosi skutki mierne. Wszystkiego mamy bowiem za dużo, a do starych śmieci jesteśmy przywiązani jak do samych siebie. ...

    Tematy: strategia marketingowa, strategie marketingowe, działania marketingowe, narzędzia marketingowe
  • Zmiany VAT a koszty działań promocyjnych

    Zmiany VAT a koszty działań promocyjnych

    13:02 25.02.2011

    ... , że nowe regulacje mogą obowiązywać już od 1 kwietnia 2011 r. W związku z tym firmy będą musiały zrewidować swoje plany marketingowe, by nie przekroczyć budżetów przeznaczonych na działania promocyjne - oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte. Zmiany proponowane przez Ministerstwo Finansów są kolejnym krokiem dostosowującym polskie prawodawstwo ...

    Tematy: podatek VAT, zmiany w VAT, nieodpłatne przekazanie w vat, nieodpłatne przekazanie towarów
  • Synergia działań marketingowych

    Synergia działań marketingowych

    13:52 17.01.2011

    ... w Londynie, a zatem żyje na nieco innym poziomie świadomości i potrzeb. Warto mieć to na uwadze, szczególnie planując działania dla dojrzałego albo nieco starszego konsumenta. Bardzo długo działania prowadzone w internecie traktowane były jako odrębny, dodatkowy typ aktywności marketingowej. Z wypiekami autentycznego wstydu na policzkach trzeba ...

    Tematy: działania marketingowe, strategia marketingowa, komunikacja marketingowa, kampanie marketingowe
  • Marketing referencyjny

    Marketing referencyjny

    11:48 03.01.2011

    ... , także z punktu widzenia wewnętrznego PR firmy, ale w całej strategii marketingowej trzeba je plasować w pozycji elementu uzupełniającego. Niestety, nic za darmo – działania marketingowe o dużym „polu rażenia”, obliczone na wymierny skutek biznesowy, muszą kosztować. Rzucanie kamyków i robienie kółek na wodzie to igraszka – do wywołania ...

    Tematy: marketing referencyjny, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Segmentacja klientów

    Segmentacja klientów

    11:39 29.12.2010

    ... punktu LTV, w którym się znajduje, i jeśli te różnice będziemy w stanie wcielić w życie. Dysponując odpowiednimi narzędziami informatycznymi, możemy projektować działania promocyjne, bazując na kryteriach i wielkości grupy dzisiaj, zamrażać wielkość i skład segmentu, tworzyć segmenty wirtualne bądź walidować i aktualizować wcześniej utworzone, tuż ...

    Tematy: segmentacja klientów, techniki sprzedaży, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010

    13:33 29.11.2010

    ... wprowadzaniu produktów marki własnej i interesującym promocjom cenowym, które tworzą wizerunek sklepów o wysokim poziomie obsługi klientów przy umiarkowanych cenach. Są to działania w pełni uzasadnione, gdyż ryzyko pozycjonowania jako delikatesy mogłoby skończyć się takimi problemami, z jakimi borykają się delikatesy Bomi i Alma. W kategorii MSD ...

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Kreowanie marki - maturalizm

    Kreowanie marki - maturalizm

    13:48 22.11.2010

    ... Nowego Yorku billboardami reklamującymi nową jesienną kolekcję Calvin Klein Jeans Fall 2010. Billboordy zawierały kody QR, a hasło reklamowe zachęcało do działania „Get it Uncensored”. Użytkownicy smartphone'ów ściągając kod na swój telefon mogli obejrzeć 40‑sekundowy spot reklamowy z udziałem Lary Stone ...

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20 ... 22

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: