-
Segmentacja klientów
11:39 29.12.2010
... punktu LTV, w którym się znajduje, i jeśli te różnice będziemy w stanie wcielić w życie. Dysponując odpowiednimi narzędziami informatycznymi, możemy projektować działania promocyjne, bazując na kryteriach i wielkości grupy dzisiaj, zamrażać wielkość i skład segmentu, tworzyć segmenty wirtualne bądź walidować i aktualizować wcześniej utworzone, tuż ...
Tematy: segmentacja klientów, techniki sprzedaży, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
13:33 29.11.2010
... wprowadzaniu produktów marki własnej i interesującym promocjom cenowym, które tworzą wizerunek sklepów o wysokim poziomie obsługi klientów przy umiarkowanych cenach. Są to działania w pełni uzasadnione, gdyż ryzyko pozycjonowania jako delikatesy mogłoby skończyć się takimi problemami, z jakimi borykają się delikatesy Bomi i Alma. W kategorii MSD ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Kreowanie marki - maturalizm
13:48 22.11.2010
... Nowego Yorku billboardami reklamującymi nową jesienną kolekcję Calvin Klein Jeans Fall 2010. Billboordy zawierały kody QR, a hasło reklamowe zachęcało do działania „Get it Uncensored”. Użytkownicy smartphone'ów ściągając kod na swój telefon mogli obejrzeć 40‑sekundowy spot reklamowy z udziałem Lary Stone ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm -
Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV
13:17 05.11.2010
Zwykle dla firmy klient to klient. Trzeba obsługiwać każdego i nie grymasić. Jednak często zdarza się, że trzeba wybierać np. do akcji promocyjnej, gdy budżetu wystarczy tylko na 1500 klientów. Których wtedy klientów wybrać? Czym się kierować w wyborze? Istnieje kilka rodzajów wskaźników: RFM, SOW, PCV, jednak nie zawsze udzielają one klarownej ...
Tematy: wskaźnik CLV, wskaźnik SOW, zarządzanie klientami, akcje promocyjne -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
13:57 02.11.2010
... 81 pkt. Lidl to sieć, która w sposób radykalny zmienia swoją koncepcję działania na polskim rynku. Wskazuje na to intensywność działań promocyjnych, eksponowanie „polskości” ... jakim jest Biedronka, a wnioski przekuwają w przemyślane poczynania marketingowe. O szczególną kreatywność rynkową trudno z kolei podejrzewać kierownictwo sieci hipermarketów ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Sklepy stawiają na remodeling
11:19 28.10.2010
... . Klienci doceniają te zmiany, zwłaszcza gdy zauważą, że poprawa wizerunku nie pociągnęła za sobą wzrostu cen. Specjaliści szacują, że takie działania wyjątkowo silnie wpływają na lojalność zakupową konsumentów. Dla właściciela sklepu skutkują większymi obrotami, zwykle na poziomie 20 procent, choć na ...
Tematy: remodeling, rebranding, sklepy, sieci handlowe -
Wielozmysłowość w marketingu
13:31 05.10.2010
Jak twierdzi wielu mędrców marketingu i psychologii, im więcej zmysłów w człowieku uruchomimy, tym większa szansa, że konsument nie tylko kupi, ale też będzie bardziej związany z naszą marką. Chodzi nie tylko o nasze zmysły podstawowe, ale też o inne ważne drogowskazy - o myślenie i czucie. Od lat piramida Maslowa nie zmienia się. Człowiek nadal ...
Tematy: marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe, marketing i sprzedaż -
Innowacje marketingowe
12:55 29.09.2010
... nie musi być poważna i niekoniecznie kosztowna. Innowacja coraz częściej nie wywodzi się z działu R&D (Badania i Rozwój). W dobie ekonomii doświadczeń innowacje marketingowe stoją na równi z tymi tworzonymi przez ludzi w białych fartuchach w sterylnych laboratoriach. Umiejętności i status Budowanie własnego statusu społecznego i image’u jest mniej ...
Tematy: innowacje marketingowe, działania marketingowe, marketing i reklama, komunikacja marketingowa -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010
13:59 22.09.2010
... MSD (małych, średnich i dużych sklepów spożywczych) jest sieć Lewiatan (64,53 pkt.), która tak silną pozycję zawdzięcza głównie dużej skali działania i potencjałowi właściciela, jakim jest Emperia. Na podium wśród supermarketów znajdują się dwie sieci zarządzane przez drugiego giganta polskiego rynku detalicznego ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Crossmarketing daje większe możliwości
13:49 16.09.2010
... opiera się na identyfikacji zachowań konsumenckich wybranej grupy i realizacji ich poprzez wspólne działania niezależnych podmiotów. Strategia ta wydaje się tak oczywista, że dziwi, iż jej ... tam marketerzy zwrócili się w stronę metod cross. Wspólne akcje marketingowe i promocyjne przynoszą bowiem firmom większy zwrot z inwestycji przez lepsze ...
Tematy: crossmarketing, działania marketingowe, kampanie marketingowe, promocja produktu
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- inwestowanie pieniędzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- media
- zakupy online
- koronawirus
- rekrutacja pracowników
- źródła przychodów podatkowych
- obrót nieruchomościami
- social media
- sklepy internetowe
- handel
- inwestowanie