eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Segmentacja klientów

    Segmentacja klientów

    11:39 29.12.2010

    ... punktu LTV, w którym się znajduje, i jeśli te różnice będziemy w stanie wcielić w życie. Dysponując odpowiednimi narzędziami informatycznymi, możemy projektować działania promocyjne, bazując na kryteriach i wielkości grupy dzisiaj, zamrażać wielkość i skład segmentu, tworzyć segmenty wirtualne bądź walidować i aktualizować wcześniej utworzone, tuż ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja klientów, techniki sprzedaży, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010

    13:33 29.11.2010

    ... wprowadzaniu produktów marki własnej i interesującym promocjom cenowym, które tworzą wizerunek sklepów o wysokim poziomie obsługi klientów przy umiarkowanych cenach. Są to działania w pełni uzasadnione, gdyż ryzyko pozycjonowania jako delikatesy mogłoby skończyć się takimi problemami, z jakimi borykają się delikatesy Bomi i Alma. W kategorii MSD ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Kreowanie marki - maturalizm

    Kreowanie marki - maturalizm

    13:48 22.11.2010

    ... Nowego Yorku billboardami reklamującymi nową jesienną kolekcję Calvin Klein Jeans Fall 2010. Billboordy zawierały kody QR, a hasło reklamowe zachęcało do działania „Get it Uncensored”. Użytkownicy smartphone'ów ściągając kod na swój telefon mogli obejrzeć 40‑sekundowy spot reklamowy z udziałem Lary Stone ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm
  • Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV

    Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV

    13:17 05.11.2010

    Zwykle dla firmy klient to klient. Trzeba obsługiwać każdego i nie grymasić. Jednak często zdarza się, że trzeba wybierać np. do akcji promocyjnej, gdy budżetu wystarczy tylko na 1500 klientów. Których wtedy klientów wybrać? Czym się kierować w wyborze? Istnieje kilka rodzajów wskaźników: RFM, SOW, PCV, jednak nie zawsze udzielają one klarownej ... WIĘCEJ

    Tematy: wskaźnik CLV, wskaźnik SOW, zarządzanie klientami, akcje promocyjne
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010

    13:57 02.11.2010

    ... 81 pkt. Lidl to sieć, która w sposób radykalny zmienia swoją koncepcję działania na polskim rynku. Wskazuje na to intensywność działań promocyjnych, eksponowanie „polskości” ... jakim jest Biedronka, a wnioski przekuwają w przemyślane poczynania marketingowe. O szczególną kreatywność rynkową trudno z kolei podejrzewać kierownictwo sieci hipermarketów ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Sklepy stawiają na remodeling

    Sklepy stawiają na remodeling

    11:19 28.10.2010

    ... . Klienci doceniają te zmiany, zwłaszcza gdy zauważą, że poprawa wizerunku nie pociągnęła za sobą wzrostu cen. Specjaliści szacują, że takie działania wyjątkowo silnie wpływają na lojalność zakupową konsumentów. Dla właściciela sklepu skutkują większymi obrotami, zwykle na poziomie 20 procent, choć na ... WIĘCEJ

    Tematy: remodeling, rebranding, sklepy, sieci handlowe
  • Wielozmysłowość w marketingu

    Wielozmysłowość w marketingu

    13:31 05.10.2010

    Jak twierdzi wielu mędrców marketingu i psychologii, im więcej zmysłów w człowieku uruchomimy, tym większa szansa, że konsument nie tylko kupi, ale też będzie bardziej związany z naszą marką. Chodzi nie tylko o nasze zmysły podstawowe, ale też o inne ważne drogowskazy - o myślenie i czucie. Od lat piramida Maslowa nie zmienia się. Człowiek nadal ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe, marketing i sprzedaż
  • Innowacje marketingowe

    Innowacje marketingowe

    12:55 29.09.2010

    ... nie musi być poważna i niekoniecznie kosztowna. Innowacja coraz częściej nie wywodzi się z działu R&D (Badania i Rozwój). W dobie ekonomii doświadczeń innowacje marketingowe stoją na równi z tymi tworzonymi przez ludzi w białych fartuchach w sterylnych laboratoriach. Umiejętności i status Budowanie własnego statusu społecznego i image’u jest mniej ... WIĘCEJ

    Tematy: innowacje marketingowe, działania marketingowe, marketing i reklama, komunikacja marketingowa
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010

    13:59 22.09.2010

    ... MSD (małych, średnich i dużych sklepów spożywczych) jest sieć Lewiatan (64,53 pkt.), która tak silną pozycję zawdzięcza głównie dużej skali działania i potencjałowi właściciela, jakim jest Emperia. Na podium wśród supermarketów znajdują się dwie sieci zarządzane przez drugiego giganta polskiego rynku detalicznego ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Crossmarketing daje większe możliwości

    Crossmarketing daje większe możliwości

    13:49 16.09.2010

    ... opiera się na identyfikacji zachowań konsumenckich wybranej grupy i realizacji ich poprzez wspólne działania niezależnych podmiotów. Strategia ta wydaje się tak oczywista, że dziwi, iż jej ... tam marketerzy zwrócili się w stronę metod cross. Wspólne akcje marketingowe i promocyjne przynoszą bowiem firmom większy zwrot z inwestycji przez lepsze ... WIĘCEJ

    Tematy: crossmarketing, działania marketingowe, kampanie marketingowe, promocja produktu

poprzednia  

1 ... 10 ... 17 18 19 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: