Wpływ social media na email marketing
2012-01-25 13:58
Liczba użytkowników w danym kanale © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża budowlana a social media
fot. mat. prasowe
Liczba użytkowników w danym kanale
fot. mat. prasowe
Liczba przycisków udostępniania umieszczana w wiadomościach
Z badania wynika, że 18,3% marketerów udostępnia wysyłane emaile na portalach społecznościowych. 51,9% takich wiadomości zawiera możliwość szybkiego udostępnienia na jednym portalu, 40,6% - na dwóch, a 7,4% - na trzech. Tylko w 0,1% wiadomości znalazły się przyciski udostępnienia aż w czterech różnych portalach społecznościowych.
Według badania, bezkonkurencyjnie najpopularniejszym portalem wśród email marketerów jest Facebook. Aż 91,6% udostępnianych wiadomości ukazuje się właśnie na Facebooku. Na Twitterze za pomocą przycisków umieszczanych w wiadomości udostępnianych jest 46,1% newsletterów, a na portalu LinkedIn - 8,5%.
fot. mat. prasowe
Wskaźnik kliknięć wiadomości udostępnianych w social media
Oznacza to, że wiadomości zintegrowane z mediami społecznościowymi uzyskały średnio o 115% wyższy wskaźnik kliknięć.
Najczęściej klikanym przyciskiem szybkiego udostępniania okazał się LinkedIn. Jego wskaźnik kliknięć osiągnął 9,6%, natomiast w przypadku Facebooka było to 5,6%, a Twittera – 5%.
- Z naszego badania płynie jeden wniosek – integracja email marketingu z social media ma wyraźnie rosnącą tendencję. W porównaniu z badaniem z ubiegłego roku, liczba użytkowników udostępniających emaile na social media wzrosła aż o 40%. Poza tym, wysoki wskaźnik otwarć tych wiadomości udowadnia, że integracja kampanii email marketingowych z najpopularniejszymi portalami społecznościowymi nie jest tylko chwilową modą, a funkcjonalnością, która ma realny wpływ na zwiększenie efektywności prowadzonych działań. – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).
fot. mat. prasowe
Średnia liczba udostępnień w social media
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
-
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
-
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
-
Język polski bez eventów, selfie i pieniążków? Nie w internecie
-
E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)