2019-05-16 12:20
Jak reklamują się małe firmy? © vgstudio - Fotolia.com
Przeczytaj także: Slogan reklamowy a tożsamość marki
Świadomość tego, że sukces w biznesie to nie tylko staranne przygotowanie, dobry pomysł i przemyślana jego realizacja, ale również odpowiednia reklama, ma coraz większa rzesza przedsiębiorców. Nierzadko jednak, zwłaszcza w przypadku małych firm, środki na nią są dość mocno ograniczone. To jeden z powodów, dla których warto zainteresować się alternatywnymi sposobami na dotarcie do klientów.Polacy są bardzo przedsiębiorczy i twórczy, dlatego na naszym rynku jest wiele małych firm oferujących produkty tworzone z pasji. Niestety wiele z nich pozostaje niezauważonych, ponieważ przedsiębiorcom brakuje funduszy za zakup klasycznej przestrzeni reklamowej. Model rekomendacji produktów czy usług przez dotychczasowych klientów może być bardzo skuteczną alternatywą dla tradycyjnych reklam, dlatego w naszej kampanii Dobry Głos dla Firm chcemy inspirować do tego, aby wystawianie opinii było naturalną formą doceniania – komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING.
fot. vgstudio - Fotolia.com
Jak reklamują się małe firmy?
Według najnowszych badań, ponad 60% małych firm inwestuje w reklamę internetową, ale wiele z nich przyznaje jednocześnie, że brakuje im wiedzy o narzędziach i sposobach na skuteczną promocję swojej marki w sieci.
Nie zawsze duży budżet i sprawne poruszanie się wśród dostępnych narzędzi reklamowych jest kluczem do sukcesu sprzedażowego. Czasami najlepszą reklamą może być opinia zadowolonego klienta. Świadczą o tym wyniki zleconego przez nas badania, jak i pozytywny odbiór teledysków, które dla firm nagrała w naszej akcji Katarzyna Nosowska – dodała Barbara Pasterczyk.
oprac. : eGospodarka.pl
Reklama cyfrowa lokomotywą rynku
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma ...
Witam! Po rozpadzie zespołu pozostał mi sprzęt oświetleniowy i nagłośnieniowy oraz namiot. Przedmioty te chciałbym wynajmować w ramach najmu ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Wynagrodzenia administratorów systemów IT w 2021 roku
O ile wzrosną ceny mieszkań?
Inne obawy w USA i Europie
GUS o średniej krajowej w IV 2022: wzrost o 14,1% r/r
Kredyty mieszkaniowe - bardzo zły kwiecień 2022
E-commerce w Czechach w rozkwicie. To szansa dla polskich firm
Silos to budynek czy budowla? Jak ustalić podatek od nieruchomości dla zbiornika?